Debilidade |
1- Habilidades dixitais: Aínda que o alumnado síntese competente nestes aspectos o profesorado considera que hai que profundizar máis en aprendizaxes relacionadas con esto, sobre todo no análise da información e comprobación das fontes. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
2- Traer o seu propio dispositivo: Debido as ferramentas das que dispón o centro, non consideramos necesario que o alumando traia o seu propio dispostivo, aspecto que pode facernos perder oportunidades de aprendizaxe. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
1- Traer o seu propio dispositivo: Debido as ferramentas das que dispón o centro, non consideramos necesario que o alumando traia o seu propio dispostivo, aspecto que pode facernos perder oportunidades de aprendizaxe. Ás veces, as familias teñen pouca competencia dixital o que fai que non poidan axudar e acompañar aos seus fillos/as no uso de ferramentas como a aula vitual do centro. |
Familias |
Non |
Debilidade |
1- Protección de datos: Falta formación no referido ao traballo de protección de datos por parte do profesorado á hora de empregar ferramentas non coorporativas. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
2- Biblioteca/ repositorios en liña: Con respecto aos repositorios en liña e bibliotecas, o equipo docente está comenzado a crealos, pero por agora limítanse a utilizar o xa existentes ou creados por editoriais. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
1- Novas modalidades de ensino Os servicios complementarios que oferta o centro non aplica ninguna nova modalidade de ensino. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
3- Participación das empresas na estratexia: Non se levan a cabo colaboración con empresas educativas, perdendo así oportunidades de mellora. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
4- Traer o dispositivo Debido as ferramentas das que dispón o centro, non consideramos necesario que o alumando traia os seu propio dispostivo, aspecto que poden facernos perder oportunidades de aprendizaxe. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
1- Desenvolvemento do profesora da estratexia dixital: É variada xa que moitas veces a organización non depende de criterios pedagóxicos exclusivamente, senón de aspectos como a conveniencia docente, a antigüidade ou outros... o que dificulta unha mellor implantación da estratexia. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
2- Tempo para explorar o ensino dixital Ademáis o exceso de traballo e falta de tempo que se pode adicar a exploración de novos recursos dixitais é moi reducido dentro da xornada laboral semanal. É necesario artellar momentos para a exploración grupal. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
5- Habilidades dixitais para diferentes materias: Consideremos necesario reflexionar sobre as habilidades dixitais que se levan a cabo para diferentes materias, xa que consideramos que algunhas as inclúen pero outras non. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
6- Tecnoloxía asistenciais Non se aproveitan co alumnado por descoñecemento do profesorado. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
7-Bibliotecas/repertorios en liña: Hai moita disparidade segundo o profesorado. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
8- Avaliación dixital non se levou a cabo un proceso de avaliación dixital para poder obter información e mellorar neste aspecto. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
8- Avaliación dixital non se levou a cabo un proceso de avaliación dixital para poder obter información e mellorar neste aspecto. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
7-Bibliotecas/repertorios en liña: Hai moita disparidade segundo o profesorado. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
1- Debate sobre a tecnoloxía. No centro atopamos diferencias de criterio entre o profesorado e como enfocar o emprego da tecnoloxía. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
8- Comentarios a outros alumnos: Non se adica o tempo suficiente a este aspecto |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
2- Tempo para explorar o ensino dixital: O exceso de traballo e falta de tempo que se pode adicar a exploración de novos recursos dixitais é moi reducido dentro da xornada laboral semanal. É necesario artellar momentos para a exploración grupal. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
5- Proxectos interdisciplinaresTamén consideramos necesario fomentar a realización de máis proxectos interdisciplinares |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
7- Autorreflexión sobre a aprendizaxe: é necesario propiciar máis a autorreflexión sobre a aprendizaxe a través da avaliación, non só calificación. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
3- Intercambio de experiencias O equipo considera que hai medios suficientes para a comunicación pero o profesorado non atopa o momento para poder coordinarse e facer unha labor conxunta e consensuada, así como para compartir experiencias. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
4- Recursos educativos abertos: Consideremos que o profesorado non coñece os recursos educativos abertos, e non está explotando todas as posibilidades que ofrecen. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
6- Colaboracións: É necesario fomentar máis colaboracións entre o profesorado de diferentes niveis e etapas. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
9- Documentación da aprendizaxe O profesorado ten que acostumarse a documentar as aprendizaxes do seu alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
10 Avaliación das capacidades desenvolvidas for a do centro: Isto non se está levando a cabo xa que o profesorado non ten moi claro que aspectos avaliar. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
1- Dispositivos dixitais de aprendizaxe: O alumnado ten a súa disposición difrentes dispositivos para levar a cabo as súas aprendizaxes. Dende un portátil persoal para cada uno, como dispostivos móbiles de uso común. Tamén contan con diferentes ferramentas STEAM tales como robots para desenvolver o pensamento computacional.
|
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
1- O nivel de participación das familias e implicación na educación dos seus fillos polo xeral é moi boa. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
3- Acceso a internet: O centro goza dunha moi boa conexión a internet tanto no edificio de primaria, como no edificio de infantil. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
1- Infraestructuras: As plataformas empregadas ofrecen ao alumnado todo o que necesitan, chegando a sustituir os libros de textos nos cursos superiores de primaria. O punto de Infrastructuras é un dos aspectos máis valorados por todos os participantes na enquisa. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
2- Dispositivos digitales: Consideramos os medios tecnolóxicos que ten o centro como máis que suficientes para desenvolver as tarefas docentes e contribuir a potenciar a competencia dixital do alumnado. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
4- Asistencia técnica: O centro conta cun equipo TIC moi resolutivo que axuda a resolver todas as incidencias que xorden e prestan unha moi boa asistencia técnica á comunidade educativa. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
5- Dispositivos dixitais para o aprendizaxe: O centro conta con equipos para todo o alumnado de 5º e 6º, o que facilita o traballo da competencia dixital. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
6- Espazos físicos: No centro temos un espazo con diferentes equipamentos adicado o traballo con Tecnoloxía (STEAM) que serve como laboratorio de aprendizaxes. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
5- Fenda dixital: Apoios para abordar dificultades: O centro conta coas ferramentas e medidas para apoiar ao alumnado con necesidades e evitar así a fenda dixital. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
1- Novas modalidades de ensino: O nivel xeral da competencia dixital da comunidade educativa, xunto cos recursos tecnolóxicos son elementos moi positivos para a implantación de novas modalidades de ensino. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
6- Espazos físicos: No centro temos un espazo con diferentes equipamentos adicado o traballo con Tecnoloxía (STEAM) que serve como laboratorio de aprendizaxes. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
2- Desenvolvemento da estratexia dixital: O centro ten deseñada unha boa estratexia dixital, que está aínda no fase de primeira implantación. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
3- Asistencia técnica: O centro conta cun equipo TIC moi resolutivo que axuda a resolver todas as incidencias que xorden e prestan unha moi boa asistencia técnica á comunidade educativa. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
4- Fenda dixital: Medios de identificación de necesidades: O centro conta cun protocolo para identificar as necesidades dixitais do alumnado e, grazas a participación na iniciativa ¿Posto escolar na casa¿ pode |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
3- Adaptación ás necesidades do alumando. No tocante ao uso das tecnoloxías dixitais para o aprendizaxe mediante a actualización e innovación das prácticas de ensinanza e aprendizaxe enfocada á satisfacción das necesidades do alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
7- Recursos educativos en liña Tanto o profesorado coma o equipo directivo admiten ter un bo dominio de recursos en liña e a importancia de empregalos. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
11- Avaliación das capacidades: As ferramentas tecnolóxicas son empregadas habitualmente para avaliar as capacidades do alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
1- Novas modalidades de ensino: O nivel xeral da competencia dixital do profesorado é moi boa, xunto cos recursos tecnolóxicos son elementos moi positivos para levar a cabo novas modalidades de ensino. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
12- Retroalimentación axeitada: Despois do proceso de avaliación, se realiza unha análise dos datos e se lle trasmite un feedback axeitado.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
2- D1 Necesidades de DPC: Todo o profesorado é consciente da necesidade de levar a cabo un desenvolvemento profesional continuo e Paticipación DPC participa nel. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
4- Fomento da creatividade: Lévanse a cabo propostas para o desenvolvemento da creatividade do alumando, |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
5- Inclusión do alumnado. Búscase a inclusión do alumnado NEAE integrando a tecnoloxía coa metodoloxía DUA |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
6- Colaboración entre o alumnado: deséñanse propostas de colaboración entre todo o alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
8- Creación de recursos dixitais: o profesorado do centro sabe crear os seus propios recursos dixitais,. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
9- Emprego de entornos virtuais: estos entornos virtuais son empregados en todos os niveis educativos. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
10- Comunicación coa comunidade educativa: Empréganse diferentes ferramentas de comunicación. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
4- Colaboración entre o alumado axudan a fomentar a colaboración entre o alumnado. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
3- Inclusión do alumnado: Colaboran activamente co fin de favorecer a inclusión do alumnado. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
1- Recursos educativos en liña: O persoal asistencial e auxiliar educativo colaborana creación de recursos en liña. |
Persoal non docente |
Si |
Fortaleza |
2- Creación de recursos dixitais: Participa na creación de contidos dixitais. |
Persoal non docente |
Si |