Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de dinamización do PD realizará polo menos unha reunion co mentor ADIX asignado para valorar e asesorar a evolucion deste plan dixital.
A persoa mentora ADIX visitará as veces que sexa preciso para unha boa consecución do PD.
A persoa coordinadora do PD terá acceso ao aplicativo Educalidade para rexistrar os avances e avaliación deste plan baixo a supervision da persoa directora do centro.
Obxectivo 1: incrementar o uso das tics: fíxose un calendario de uso da Biblioteca para que o profesorado asista regularmente. A asistencia é habitual. Todos os profesores van polo menos unha hora semanal para levar lecturas para a casa. Cos 16 portátiles e as tablets de Digicraft aumentase a relación coas tics.
Obxectivo 2: Colaborar con outras entidades para desenvolver o uso responsble das tecnoloxías. Obxetivo alcanzado. a aula de 6º de primaria recibiu 6 sesións do programa STEAM.
Obxectivo 3: Incrementar a competencia dixital do alumnado de terceiro e cuarto de primaria para mellorar de cara ao uso e Edixgal no terceiro ciclo. Un mestre do centro leva a cabo unha alfabetización progresiva, unha hora a semana. Lévase a cabo efectivamente.
Seguimos traballando para avanzar nos tres obxectivos.
O01PD. Incrementar o uso das (Tic) na practica do docente. Acadado. En tódalas aulas incrementase a práctica do uso das Tics
O02PD. Colaborar con outras entidades para desenvolver o uso responsable das tecnoloxías. Acadado. Levouse a cabo o proxecto STEAM da Universidade de Vigo e o Plan DIrector.
O03PD. Incrementar a competencia dixital do alumnado de terceiro e cuarto de primaria para mellorar de cara ao uso e Edixgal no terceiro ciclo. Acadado. Un docente do CEIP levou a cabo unha formación para incrementar a competencia dixital do alumnado no 2º ciclo.
Avaliación
En xeral os obxectivos propostos para mellorar a competencia dixital do profesorado e do alumnado axustáronse ás necesidades do colexio.
Para o vindeiro curso establecerase unha hora á semana para que cada curso acuda á biblioteca creativa para traballar a competencia dixital.
Elaboración de pequenos proxectos mensuais por ciclos usando o material dixital dispoñible no centro (portátiles, tablets, cortadora, cricut, croma, robótica.
Elaboración de calendario coa temporalización para todo o curso do uso da Biblioteca creativa.
Comunicación e difusión
O PD do CEIP Fontes Baíña foi presentado a claustro do profesorado e aprobado en sesión ordinaria de CE.
O PD do CEIP Fontes Baíña está visible publicamente, sen necesidade de logearse, na plataforma EduCalidade (edu.xunta.gal/educalidade). No menú da esquerda. dentro de plans dos centros.Simplemente escribindo o nome de Fontes Baíña ou escribindo o código do colexio: 36014921; ou entrando directamente no seguinte enlace: enlace PD CEIP Fontes Baíña