Debilidade |
Información ao alumnado sobre o uso dos dispositivos dixitais na casa. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Uso da tecnoloxía fóra do centro para tarefas de
aprendizaxe non relacionadas co centro. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Creación de contidos dixitais polo alumnado |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Ausencia de tecnoloxía fóra do centro. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Competencia dixital das familias. |
Familias |
Si |
Debilidade |
Axuda en internet ou das amizades na aprendizaxe con tecnoloxía dixital na casa. |
Familias |
Si |
Debilidade |
Uso da tecnoloxía na casa para o lecer. |
Familias |
Si |
Debilidade |
Falta de fondos. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Coñecemento da normativa relativa á adquisición de equipamento informático. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Sistemas de protección de datos no centro. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Equipo dixital insuficiente. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Conexión a internet. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Existencia de estratexia dixital no centro. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Promoción do emprego do software libre. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Non aplicación da política ¿Traia o seu propio
dispositivo¿. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Desenvolvemento da estratexia dixital do centro coa colaboración do equipo directivo e o profesorado. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Experiencia da escola na aprendizaxe mixta. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Uso de tecnoloxías dixitais na avaliación das habilidades do alumnado |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Uso das tecnoloxías dixitais para o ensino-aprendizaxe. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Intercambio de experiencias dentro do centro sobre o ensino con tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Creación de recursos educativos dixitais polo
profesorado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Avaliación dos progresos no proceso de ensinoaprendizaxe con tecnoloxías dixitais.
|
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Emprego de contornos virtuais de aprendizaxe co alumnado |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Uso de tecnoloxías dixitais para a retroalimentación do alumnado |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Uso de tecnoloxías dixitais para a reflexión do alumnado sobre a súa aprendizaxe |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Utilidade das DPC a través de actividades internas organizadas polo centro, programas acreditados e visitas de estudo. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Creación de recursos dixitais para a preparación das clases e para a avaliación e o apoio ao alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Uso das tecnoloxías dixitais para fomentar a creatividade do alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Tempo do profesorado para a preparación de materiais dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Uso de tecnoloxías dixitais para que o alumnado realice observacións construtivas sobre o traballo dos compañeiros/as. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Competencias dixitais do profesorado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Fomento de proxectos interdisciplinares do alumnado utilizando tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Acceso a toda a información necesaria na web do
centro. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Aprendizaxe de comportamento seguro, responsable e respectuoso na internet. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Aprendizaxe para verificar a calidade da información en internet |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Aprendizaxe para outorgar recoñecemento ao
traballo alleo na internet. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Aprendizaxe da comunicación empregando
tecnoloxías dixitais. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Non necesidade do emprego de software de pago polo alumnado para realizar as tarefas propostas desde o centro |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Competencias dixitais do alumnado. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Uso da tecnoloxía no centro e na casa para tarefas
escolares. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Uso suficiente das tecnoloxías para entablar
contactos. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Utilización da tecnoloxía na casa con axuda da familia ou do profesorado e sen axuda. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Uso exclusivo de servizos dixitais educativos
corporativos para o ensino virtual. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Seguimento das tarefas a través da aula virtual do
centro ou do EVA. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Coñecemento e uso de software libre por parte do alumnado. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O uso dos dispositivos dixitais non provoca distraccións no estudo na casa. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Espazo na casa para o uso dos dispositivos dixitais. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Uso de tecnoloxías dixitais para a comunicación coa comunidade educativa. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Difusión da información e seguimento da actividade académica a través de servizos dixitais educativos corporativos. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Axuda para a aprendizaxe híbrida. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Uso da tecnoloxía na casa para tarefas escolares. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Conectividade na casa. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Uso exclusivo de servizos dixitais educativos corporativos para difundir a información do centro. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Comunicación coas familias a través de abalarMóbil. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Colaboración dixital na casa. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Acceso do alumnado a dispositivos electrónicos na casa. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Infraestrutura dixital para apoiar o ensino-aprendizaxe. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Acceso a Internet para o ensino-aprendizaxe. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Dispositivos dixitais no centro para uso do alumnado. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Asistencia técnica. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Equipamento informático mercado polo centro. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Acceso a recursos dixitais en liña ben organizados |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Espazo escolar para o uso das tecnoloxías. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Uso exclusivo de servizos dixitais educativos corporativos para difundir a información do centro e o ensino virtual. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Plans de formación en centros. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Apoio do equipo directivo para que o profesorado
explore novas formas de ensino con tecnoloxías dixitais |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Uso de tecnoloxías dixitais para a comunicación coa comunidade educativa. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Fomento da participación do profesorado en actividades formativas individuais para a actualización das competencias dixitais. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Comunicación do centro regular e ben organizada. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Búsqueda do profesorado de recursos educativos dixitais en internet. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Coñecemento e uso de software libre por parte do profesorado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Tempo dedicado ao ensino dixital na aula. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Uso de tecnoloxías dixitais para a comunicación relativa ao centro. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Debates sobre as vantaxes e desvantaxes do ensinoaprendizaxe con tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Debate entre o equipo directivo e o profesorado sobre as necesidades de FPP no ensino con tecnoloxías. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Acceso do profesorado a posibilidades de FPP no ensino-aprendizaxe con tecnoloxías dixitais.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Participación en actividades formativas individuais para a actualización das competencias dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Utilización de tecnoloxías dixitais para facilitar a colaboración do alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Utilidade das DPC: formación do profesorado en rede, presencial, a través da cooperación con profesorado do centro, asesoramento interno e rede de formación. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Manexo das tecnoloxías na comunicación con alumnado e familias e na impartición de clases. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Colaboración do profesorado dentro da escola para o uso das tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Uso de tecnoloxías dixitais para adaptar o ensino ás necesidades individuais do alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Actividades de aprendizaxe dixitais motivantes para o alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Participación do profesorado en programas de desenvolvemento profesional e en redes profesionais. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Comunicación regular e ben organizada no centro. |
Persoal docente |
Non |