Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi alcanzado e se é necesario realizar variacións na formulación destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen.
Coa análise destes indicadores, elaborarase un informe avaliativo final (anual) no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos, así como as propostas de mellora para cursos posteriores.
O equipo de Dinamización do PD realizará, alomenos unha xuntanza por trimestre para valorar as evolucións deste plan.
A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas ao centro por trimestre para analizar xunto coa persoa coordinadora do PD, o desenvolvemento do proxecto.
A persoa coordinadora do "PD terá acceso" á ferramenta Educalidadde para rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da Directora do centro educativo.
Durante este trimestre conseguimos con éxito a acción do obxectivo 1.1, 3.1 e 5.1. O resto das accións siguen co procedemento habitual, e non atopamos maiores dificultades para conseguilas
Durante este trimestre acadamos satisfactoriamente as accións dos diferentes obxectivos propostos. A pesares de traballar xa con normalidade e de xeito satisfactorio con Edixgal, ben é certo que en cuarto de primaria traballamos moi pouco coa aula virtual, salvo casos esporádicos. Plantexaremos si merece a pena trabalalr coa aula virtual ou de outro xeito para o curso seguinte.
Neste terceiro trimestre acadáronse os obxectivos satisfactoriamente, non quedando pendente ningún obxectivo.
Avaliación
Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi alcanzado e se é necesario realizar variacións na formulación destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen.
Coa análise destes indicadores, elaborarase un informe avaliativo final (anual) no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos, así como as propostas de mellora para cursos posteriores.
Para elo realizaremos dous tipos de avaliación:
– Avaliación procesual: onde a frecuencia será como mínimo unha vez ao trimestre. Incluirase nesta avaliación o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados, e de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
– En canto á avaliación final, realizarase unha vez ao rematar o curso escolar, e incluirase entre outros aspectos, a valoración do logro dos obxectivos e a proposta de mellora.
O plan dixital foi satisfactorio para o desenrolo curricular xeral do alumnado e do profesorado.
1º trimestre: non hai proposta de mellora.
2º trimestre: reunión a finalizar o curso para plantexar a actividade na aula virtual, xa que é o que menos se traballa en primaria. Importante seguir traballando tanto na aula Steam coma no material de Polos Creativos.
3º trimestre:
- Un dos obxectivos marcados para o próximo curso será a formación e información ás familias de nova incorporación sobre o uso da plataforma ABALAR.
- Finalizaremos o inventario de centro que comezamos este curso.
- Seguiremos co obxectivo de aumentar a participación do alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria na aula virtual coas súas creacións.
Comunicación e difusión
Tal como establece a normativa e o plan de comunicación do centro, este documento unha vez validado e aprobado polos órganos colexiados competentes (Consello escolar, unha vez oído o claustro) publicarase na páxina web do centro e darase difusión e publicidade do mesmo a través do ABALAR MÓBIL.
Pódese consultar directamente a través do seguinte enlace:
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipigrexachapela/