Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento do Plan dixital realizarase segundo as datas indicadas no plan de acción para os diferentes obxectivos.
Ademais o equipo redactor do Plan dixital reunirase semanalmente os martes de 10:00 a 11:00h para analizar os obxectivos acadados e os non acadados buscando solución aos mesmos.
Por outro lado manteremos unha reunión mensual co noso mentor.
Os obxectivos propostos para este trimestre acadaronse con éxito.
Formación Kahoot 17 outubro 2022
Formación Educaplay 21 novembro 2022.
Dúbidas Educaplay e Kahoot 12 decembro 2022
Os obxectivos propostos para este trimestre acadaronse con éxito.
Os obxectivos foron acadandose ao longo do primeiro e segundo trimestre, polo que neste trimestre seguimos afondando neles aportandolle máis consistencia no que se refire a utilización das diferentes plataformas educativas.
Avaliación
Avaliación do plan
Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi acadado e se é necesario realizar variacións no plantexamento destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen.
Coa análise destes indicadores, elaborarase un informe avaliativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores.
O claustro está moi motivado e implicado co plan dixital xa que se foron acadando todos os obxectivos plantexados e hai propostas de mellora de cara ao vindeiro curso. Consideramos que este plan foi satisfactorio xa que os obxectivos foron realistas e puideron ser cumpridos, de cara o vindeiro curso pensamos continuar na mesma liña, con obxectivos realistas e motivantes para o profesorado.
Acadar unha pizarra dixital para segundo de primaria e así lograr dixitalizar todas as aulas de primaria.
Mellorar a cooperación entre o claustro a hora de elaborar e compartir actividades e documentos dixitais.
Continuar coa formación do profesorado de forma que sexa dixitalmente mais competente, tratando de que a totalidade do claustro obteña o nivel B1 en competencia dixital.
Cursos de formación para aumentar a autonomía do alumnado na súa competencia dixital.
Para 5º e 6º curso de formación no uso da comunicación dixital a través da aula virtual (etiqueta).
Comunicación e difusión
Para a elaboración e a coordinación do plan dixital distinguiremos tres fases ou momentos no desenrolo do mesmo:
1ª fase: Análise. Completando e detectando as necesidades, debilidades e problemas que necesitan accións concretas no noso centro. Fase en constante evolución.
2º fase : Desenrolo. Posta en práctica das diferentes accións susceptibles de ser realizadas. Toda a comunidade educativa levará a cabo os aspectos recollidos neste documente dacordo a súa función.
3º fase: Avaliación. Coma base para unha mellora continua.
4º fase: Aprobación do plan por parte do Consello Escolar.
5º fase: Difusión do plan dixital, publicarase na páxina web do centro.
Manteremos informada a toda a Comunidade educativa do desenrolo do proxecto dixital tanto por canais ordinarios coma a través de reunións xeráis de pais, Consello Escolar…
Parécenos fundamental a participación de toda a comunidade educativa neste proxecto para contar co seu apoio.
Por esta razón manteremos ás partes interesadas debidamente informadas.
O obxectivo é manter o entusiasmo, a aprobación, a implicación e a difusión.
A difusión do plan será mediante a súa publicación na páxina web do centro, logo de ser aprobado polo Consello escolar.