Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Todas as accións previstas para este trimestre foron completadas correctamente.
Neste trimestre levouse a cabo a formación programada para poder executar os obxectivos propostos para o plan dixital.
Neste trimestre concluímos a formación recibida,e levámola ás nosas aulas. Espuxemos nas últimas reunións programadas ,co grupo de traballo e con todo o claustro, o aprendido durante a formación e obtivemos unha valoración positiva cara ó logro dos obxectivos propostos no plan dixital. Como propostas de mellora,acordamos seguir formándonos para acadar todos os obxectivos exitosamente e agardamos recibir algunha axuda para proporcionar dispositivos dixitais ao alumnado.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, avaliarase da seguinte forma:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final levarase a cabo, como mínimo, unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O plan dixital foise avaliando cada trimestre,e fumos facendo seguimento del en cada reunión proposta.O grupo de traballo foise formando para, pouco a pouco ir acadando os obxectivos propostos. A formación recibida foi moi positiva e actualmente estamos a desenvolver moitas actividades no panel dixital nas nosas aulas.Destas actividades poderemos engadir algunhas nun dos obxectivos propostos no noso Plan Dixital.
As competencias dixitais dos nenos/as tamén foron mellorando, o alumnado de 5 e 6 anos, xa son quen de encender o ordenador de aula e incluso tamén o panel dixital. Teñen aínda algunhas dificultades para apagar o ordenador, consideramos unha actividade complexa, xa que parte deste alumnado (maior) aínda non sabe ler ou faino con dificultades.
-Consideramos que para poder acadar os obxectivos propostos no Plan Dixital , precisamos de máis formación e adquirir así máis competencias dixitais para transmitilas nas nosas aulas.
-Seguimos a precisar de máis dispositivos dixitais para o noso alumnado, pensamos que así lles será moito máis doado desenvolverse coas novas tecnoloxías sen que a súa idade sexa ningún impedimento.
Comunicación e difusión
Como estratexia ou protocolo para a publicidade e difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa utilizaremos o Facebook, o Instagram, a aplicación abalar,o correo electrónico e o Blog (en canto esté actualizado).
Tamén se expoñerá no taboleiro de anuncios para todos/as aqueles/as interesados/as en botarlle unha ollada.