Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo que forma parte do Plan Dixital reunirase mensualmente co equipo TIC e falarán sobre os contidos traballados dentro de cada obxectivo. Elaborarán entre todos propostas de mellora de cara ao seguinte trimestre para que se logre alcanzar o valor previsto en cada un dos obxectivos.
- O01PD-Creación de contidos dixitais por parte do alumnado
A01.1: Elaboración dunha lIstaxe de aplicacións e páxinas web para a edición de fotos e vídeos. NON ACADADO
A01.2: Axuntar contidos dixitais a muros de traballo/aula virtual/entorno EVA. NON ACADADO
- O02PD-Empregar ferramentas corporativas para compartir documentos entre o profesorado.
AO2.1: Empregar Agueiro, a aula virtual e o entorno EVA como espazo de traballo internivel. ACADADO
AO2.2: Subir documentación do colexio á plataforma Agueiro. ACADADO
- O03PD-Continuar coa formación do profesorado no noso centro
AO3.1: Compartir información co profesorado. EN PROCESO
AO3.2: Crear un PFPP para continuar a nosa formación no centro. ACADADO
- O04PD-Integración dos recursos dixitais nas situación de aprendizaxe co alumnado
AO4.1: Formar parte do PFPP destinado a aprender a usar os recursos. ACADADO
AO4.2: Facer algún traballo na aula utilizando os recursos dos que dispoñemos. EN PROCESO
AO4.3: Establecer actividades a realizar ao longo do curso. EN PROCESO
- O01PD-Creación de contidos dixitais por parte do alumnado
A01.1: Elaboración dunha lIstaxe de aplicacións e páxinas web para a edición de fotos e vídeos. EN PROCESO
A01.2: Axuntar contidos dixitais a muros de traballo/aula virtual/entorno EVA. EN PROCESO
- O02PD-Empregar ferramentas corporativas para compartir documentos entre o profesorado.
AO2.1: Empregar Agueiro, a aula virtual e o entorno EVA como espazo de traballo internivel. ACADADO
AO2.2: Subir documentación do colexio á plataforma Agueiro. ACADADO
- O03PD-Continuar coa formación do profesorado no noso centro
AO3.1: Compartir información co profesorado. EN PROCESO
AO3.2: Crear un PFPP para continuar a nosa formación no centro. ACADADO
- O04PD-Integración dos recursos dixitais nas situación de aprendizaxe co alumnado
AO4.1: Formar parte do PFPP destinado a aprender a usar os recursos. ACADADO
AO4.2: Facer algún traballo na aula utilizando os recursos dos que dispoñemos. EN PROCESO
AO4.3: Establecer actividades a realizar ao longo do curso. EN PROCESO
- O01PD-Creación de contidos dixitais por parte do alumnado
A01.1: Elaboración dunha lIstaxe de aplicacións e páxinas web para a edición de fotos e vídeos. ACADADO
A01.2: Axuntar contidos dixitais a muros de traballo/aula virtual/entorno EVA. ACADADO
- O02PD-Empregar ferramentas corporativas para compartir documentos entre o profesorado.
AO2.1: Empregar Agueiro, a aula virtual e o entorno EVA como espazo de traballo internivel. ACADADO
AO2.2: Subir documentación do colexio á plataforma Agueiro. ACADADO
- O03PD-Continuar coa formación do profesorado no noso centro
AO3.1: Compartir información co profesorado. ACADADO
AO3.2: Crear un PFPP para continuar a nosa formación no centro. ACADADO
- O04PD-Integración dos recursos dixitais nas situación de aprendizaxe co alumnado
AO4.1: Formar parte do PFPP destinado a aprender a usar os recursos. ACADADO
AO4.2: Facer algún traballo na aula utilizando os recursos dos que dispoñemos. ACADADO
AO4.3: Establecer actividades a realizar ao longo do curso. ACADADO
Avaliación
Para avaliar o Plan Dixital o faremos de xeito:
- trimestral: ao remate de cada trimestre valoraremos nunha reunión de claustro o proceso dos catro obxectivos propostos polo Equipo Directivo. Identificaremos as necesidades do profesorado para lograr a consecución dos mesmos e, entre todos, intentar solventar as posibles dificultades.
- final: ao remate do curso avaliaremos o grao de consecución de cada un dos obxectivos e as facilidades/dificultades presentadas para levalos adiante.
A valoración xeral é positiva. Notamos un aumento na participación do profesorado en actividades que impliquen o uso de ferramentas dixitais.
Pretendemos que todo o alumnado teña non só acceso a ferramentas dixitais senon que sexan quen de crear contidos axudándose destas ferramentas, que saiban escoller a máis axeitada para cada obxectivo e que recoñezan os beneficios que lñle poden sacar no seu traballo académico.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital será exposto na páxina web do colexio para que toda a comunidade educativa teña acceso ao mesmo.