Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo que forma parte do Plan Dixital reunirase mensualmente co equipo TIC e falarán sobre os contidos traballados dentro de cada obxectivo. Elaborarán entre todos propostas de mellora de cara ao seguinte trimestre para que se logre alcanzar o valor previsto en cada un dos obxectivos.
O1PD. Creación de contidos dixitais por parte do alumnado.
O alumnado que elaborou un traballo para as conmemoracións celebradas no primeiro trimestre o fixeron utilizando algún recurso dixital.
O2PD. Crear un espazo multifuncional para traballar as competencias dixitais do alumnado.
Durante o primeiro trimestre chegou o material dos Polos Creativos. Faltan algúns arranxos na aula e colocar todo o material.
O3PD. Empregar ferramentas corporativas para compartir documentos entre o profesorado.
O profesorado comparte documentos pero aínda non se conseguiu que sexan únicamente ferramentas corporativas.
O4PD. Continuar coa formación do profesorado no noso centro.
Este ano o centro ofertou tres itinerarios:
- Entorno E-Dixgal: o 24% do profesorado.
- Implementación do Plan dixital do centro e a integración didáctica das TIC: 16 % do profesorado (equipo directivo e coordinadora TIC)
- Metodoloxías creativas: o 68% do profesorado.
O1PD. Creación de contidos dixitais por parte do alumnado.
O alumnado que elaboro un traballo para as conmemoracións celebradas no segundo trimestre o fixo utilizando algún recurso dixital.
O2PD. Crear un espazo multifuncional para traballar as competencias dixitais do alumnado.
Leváronse a cabo as reformas do espazo dedicado a Polos Creativos.
O3PD. Empregar ferramentas corporativas para compartir documentos entre o profesorado.
O profesorado comparte documentos pero aínda non se conseguiu que sexan únicamente ferramentas corporativas.
O4PD. Continuar coa formación do profesorado no noso centro.
Este ano o centro ofertou tres itinerarios:
- Entorno E-Dixgal: o 24% do profesorado.
- Implementación do Plan dixital do centro e a integración didáctica das TIC: 16 % do profesorado (equipo directivo e coordinadora TIC)
- Metodoloxías creativas: o 68% do profesorado.
O1PD. Creación de contidos dixitais por parte do alumnado.
O alumnado que elaboro un traballo para as conmemoracións celebradas no terceiro trimestre o fixo utilizando algún recurso dixital.
Cada aula elaborou un material como mínimo relacionado co PDI e coa revista do colexio usando medios tecnolóxicos.
A gran maioría do alumnado utilizou algunha das ferramentas proporcionadas polos Polos Creativos.
En todas as aulas realizáronse traballos usando as tecnoloxías.
O2PD. Crear un espazo multifuncional para traballar as competencias dixitais do alumnado.
Colocouse todo o material dos Polos Creativos e comezouse a usalo nas aulas.
O3PD. Empregar ferramentas corporativas para compartir documentos entre o profesorado.
O profesorado comparte documentos pero aínda non se conseguiu que sexan únicamente ferramentas corporativas.
O4PD. Continuar coa formación do profesorado no noso centro.
Este ano o centro ofertou tres itinerarios:
- Entorno E-Dixgal: o 24% do profesorado.
- Implementación do Plan dixital do centro e a integración didáctica das TIC: 16 % do profesorado (equipo directivo e coordinadora TIC)
- Metodoloxías creativas: o 68% do profesorado.
Avaliación
Para avaliar o Plan Dixital o faremos de xeito:
- trimestral: ao remate de cada trimestre valoraremos nunha reunión de claustro o proceso dos catro obxectivos propostos polo Equipo Directivo. Identificaremos as necesidades do profesorado para lograr a consecución dos mesmos e, entre todos, intentar solventar as posibles dificultades.
- final: ao remate do curso avaliaremos o grao de consecución de cada un dos obxectivos e as facilidades/dificultades presentadas para levalos adiante.
En canto as propostas de mellora que nos plantexamos como centropodemos destacar:
- Polos creativos: O espazo de Polos de Creativos tivo unha boa acollida nas actividades que o centro está desenvolvendo no eido da innovación educativa e as metodoloxías creativas e activas. A aula de Polos Creativos convertiuse nun espazo de referencia para a comunidade educativa do centro en canto a traballo colaborativo, ALFIN, e traballo conxunto entre dous grupos. Este curso a proxección do proxecto víuse limitada ao chegar o material no segundo trimestre, así como polo tempo preciso para acondicionar o espazo e poñer en funcionamento o equipamento. Tamén a formación precisa para acadar o máximo aproveitamento do equipamento condicionou poder acadar o funcionamento pleno do programa. O acordo e a intención do equipo impulsor é intentar que todo o alumnado do centro pase pola aula de Polos Creativos e utilice algún dos recursos proporcionados. É necesario seguir formándose no uso das máquinas para aprender a sacar o máximo proveito das mesmas.
- Formación: intentar que todo o claustro de profesorado forme parte dalgunha liña dentro do PFPP.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital será exposto na páxina web do colexio para que toda a comunidade educativa teña acceso ao mesmo.