Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, será o seguinte: No contexto da avaliación procesual: ao remate do trimestre, incluirase a avaliación do plan na enquisa de avaliación da marcha do curso que cubre o profesorado, e dialogarase na reunión de avaliación trimestral das etapas. As conclusións retomaranse no equipo TIC do centro, que xunto co seguimento da execución das accións, a análise e valoración dos resultados, de ser o caso, será o encargado de propor as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
29/09/2023 Reunión de seguemento co coordinador ADIX
16/01/2024: No equipo de Comunicación TICS, fixemos unha breve valoración das medidas realizadas e dinamizouse as que están pendentes, traslandolle correo recordatorio aos responsables A valoraciòn xeral é positiva.
19/01/2024 Reunión seguimento Coordinador ADIX
Seguimento do plan no seo do equipo TIC
31-05-2005. Reunión de seguimento coordinador ADIX.
25/06/2024 Reunión Equipo Tic avaliación do plan.
Avaliación
No contexto da avaliación final: incorporarase no proceso de avaliación do curso de xuño. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora a facer dende o Equipo TIC e o Equipo Directivo.
En relación aos obxectivos propostos, a valoración é:
- O.1 Incluír a integración da Aprendizaxe na Era Dixital no plan estratéxico de centro NON FEITO
- O.2 Crear un equipo de traballo TIC co profesorado das materias de Dixitalización e TIC de ESO-BACH. (Seminario de Ciencias) EN PROCESO
- O.3 Dotar a aula steam de bacharelato de enchufes. NON FEITO
- O.4 Cambio da estrutura de ordenadores de centros: virar cara un modelo de equipos portátiles para os docentes e progresiva retirada dos equipos de aula. EN PROCESO
- O5. Acadar a acreditación da Competencia Dixital Docente do profesorado. En Proceso: Profesorado acreditado: B1 7 personas; A2: 3 persoas; B2 áreas: 1 persoa; B2: 7 persoas.
- O6. Promover que os coordinadores de ciclo de primaria coordinen o traballo da competencia dixital no ciclo. EN PROCESO
- O7. Ver formas de facilitar dende as TIC a avaliación de forma máis competencial. EN PROCESO
- O8. Inclusión da materia de Dixitalización en 4º da ESO, e coordinación do traballo das materias TIC en secundaria- bacharelato. EN PROCESO
Ademais de continuar coas propostas non acadadas, recollemos as seguintes propostas de mellora
- Diferenciar o equipo TIC do equipo de comunicación. E con participación dos docentes de Dixitalización.
- Reforzar e mellorar a proposta do proxecto de dispositivos 1x1: tendo en conta o clima social cambiante .
- O tema dos dispositivos en bacharelato require unha aplicación coherente da normativa.
- Sería interesante valorar pizarras dixitas en Bacharelato.
Comunicación e difusión
O plan difundirase a través da web do centro, na que se elaborará unha sección propia co título “colexio dixital” que recollerá tanto a información do plan como información das diferentes accións que se van desenvolven.