Debilidade |
Realización de proxectos colaborativos entre o
alumnado
|
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Implicar ao alumnado na
realización de tarefas de
aprendizaxe (produto final)
|
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Fomentar a retroelimentación
e a cítica construtiva
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Fomentar a autorreflexión
sobre a aprendizaxe
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Fomento dos proxectos
interdisciplinares
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Adaptarse ás necesidades do
alumnado
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Fomento da creatividade |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Avaliar as aprendizaxes e
capacidades do alumnado
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Avaliar as tarefas do alumnado
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Non recoñece a autoría das
fontes consultadas
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Non fai un uso seguro de
Internet fóra do centro
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Non verifica a calidade da
información
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Competencia dixital moi
mellorable
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Familias dunha situación
media- baixa e que ten máis
preocupación pola subsistencia
da súa familia que polo que se
poda facer no centro
|
Familias |
Non |
Debilidade |
Escasos recursos económicos
para ter equipos informáticos
modernos e actualizados
|
Familias |
Non |
Debilidade |
Escasos recursos económicos
para ter unha boa
conectividade a Internet
|
Familias |
Non |
Debilidade |
Non hai unha política de protección de datos ben deseñada |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Asistencia técnica mellorable |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Ordenadores antigos |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Mala conexión wif |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Ordenadores de centro interconectados (cartafol común) |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Algunhas familias aínda non
teñen descargada aplicación
móbil para ver as
comunicacións
|
Oferta |
Non |
Debilidade |
Hai familias que non poden
axudar ao alumnado en novas
formas de ensino-aprendizaxe
|
Oferta |
Non |
Debilidade |
Plan dixital elaborado por pouco profesorado, xa que a maioría non é definitivo no
centro
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Falta dun plan dixital
(estratexia dixital) ben definido
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Avaliación do proceso de
ensino-aprendizaxe mediante o
uso de tecnoloxía dixital
|
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Asistencia técnica |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Pouco uso das novas tecnoloxías para a avaliación |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Escasa creación de recursos dixitais propios |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Profesorado sen praza definitiva |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non todo o persoal desexa implicarse e actualizarse nas novas tecnoloxías |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Desinterés por parte dalgúns mestres/as na introducción de novas metodoloxías |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
¿Medo¿ ao uso das novas tecnoloxías, ao descoñecido ou ao que non poden controlar e supón un gran esforzo, provoca inmovilismo |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Uso de metodoloxías tradicionais por parte dalgún profesorado |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Intercambio de experiencias con outros membros da comunidade educativa |
Persoal non docente |
Si |
Debilidade |
Participar na elaboración de contidos con outros membros da comunidade educativa |
Persoal non docente |
Si |
Fortaleza |
Motivación do alumnado |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Dispositivos dixitais individuais
para todo o alumnado de
Primaria e en parellas para o
alumnado de Infantil
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Participación de 1º e 2º e 4º no
Proxecto Snappet (de modo
piloto)
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Comportamento responsable
co uso e coidado dos
ordenadores
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Fai un uso seguro de Internet
no centro
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Participación do alumnado |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Uso da Aula virtual en varios
cursos e de Plataforma Edixgal
en 5º e 6º
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Receptivas ás comunicacións do
centro pola aplicación móbil
|
Familias |
Non |
Fortaleza |
Boa disposición para a
comunicación dixital entre
profesorado, equipo directivo e
familias
|
Familias |
Non |
Fortaleza |
Comunicación das Actividades extraescolares a través da aplicación móbil
|
Familias |
Non |
Fortaleza |
Comunicación a través de
Abalar (cualificacións, por
exemplo)
|
Familias |
Non |
Fortaleza |
Difusión en redes sociais
(Instagram e Facebook) e na
páxina web do centro das
novidades e actividades do
Centro
|
Familias |
Non |
Fortaleza |
O alumnado de Terceiro e Cuarto conta cun ordenador persoal (antigos ordenadores Abalar) |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O alumnado de Infantil conta con Cromebooks para o seu uso na aula. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Equipamiento do colexio a nivel de aulas: internet e proxectoren todas as aulas e pizarras dixitais nas aulas de 5º e 6º e unha de Educación Infantil |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Hai un ordenador por aula para uso do mestre
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O alumnado de Quinto e Sexto conta cun ordenador persoal (proxecto Edixgal) |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Modificacións de comedor na
web ou por aplicación móbil
|
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Difusión en redes sociais
(Instagram e Facebook) e na
páxina web do centro das
novidades e actividades do
Centro
|
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Novidades de comedor na web |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Boa formación do profesorado en canto as TICS. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Equipo de Tics dinamizando
continuamente o centro.
|
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Colaboración do equipo
directivo para o
desenvolvemento de novas
modalidades de ensino
|
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Concienciación por parte do
Equipo directivo da importancia
do uso das TIC e da realización
dun Plan Dixital de Centro real
e práctico
|
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Búscase recursos educativos en liña |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado síntese apoiado polo equipo directivo á hora de probar novas formas de ensino con tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Posibilidade de desenvolvemento profesional continuo (DPC)no propio centro. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Realización de diversos PFPP |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Debátese sobre o DPC no propio centro |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Ordenadores para todo o profesorado |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Profesorado con adecuada competencia dixital |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Obter recursos de internet de diversas fontes |
Persoal non docente |
Si |