Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Ao comezo do curso créase o equipo de Plan Dixital e noméase unha coordinadora. Isto permitirá desenvolver dito plan e acadar os obxectivos propostos nel.
O01PD1. En referencia a este obxectivo, desenvolveuse a seguinte acción: AO1.1 " Nomeamento do coordinador TIC". Tamén actualizamos o inventario TIC.
O02PD2. En referencia a este obxectivo, desenvolvemos distintas accións:
- AO1.3 "Creación dun titorial teórico-práctico para a formación das familias".
- AO2.2 " Formación para ás familias sobre o uso de Abalar móbil": entregamos ás familias un manual sobre o aplicativo Abalar móbil: na primeira reunión inicial de curso; e durante as distintas titorías mantidas ao longo do trimestre.
O01PD1. En referencia a este obxectivo, continuamos actualizando o inventario TIC, en función das novas adquisicións e donacions. Iniciamos a actualización da listaxe de usuarios e claves de acceso. Actualización das redes sociais do Centro. E creamos os contrasinais para os usuarios da plataforma dixital E-LBE.2
O02PD2. En referencia a este obxectivo, na acción AO2.2 " Formación para ás familias sobre o uso de Abalar móbil": incrementouse paulatinamente o uso do aplicativo Abalar móbil por parte das familas ao longo do trimestre.
O01PD1. En referencia a este obxectivo, desenvolvemos as seguintes accións:
- AO1.2 "Actualización do documento que recolla toda a información necesaria para a coordinación dos recursos TIC do Centro".
- Finalizouse a actualización do inventario TIC, en función das novas adquisicións e donacions. Continuamos a actualización das redes sociais do Centro.
O02PD2. En referencia a este obxectivo, na acción AO2.2 " Formación para ás familias sobre o uso de Abalar móbil": continuou incrementándose o uso do aplicativo Abalar móbil por parte das familas ao longo do trimestre.
Avaliación
· No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
· No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Iniciaremos este apartado, facendo referencia ao apartado anterior "PROCEDEMENTO PARA A AVALIACIÓN", por ter dificultades para a súa edición.
- A avaliación procesual realizouse trimestalmente: os obxectivos e as accións propostas,desenvolveronse paulatinamente ao longo do curso académico.
- Avaliación final: os obxectivos programados O01PD e O02PD e as accións correspondentes, foron acadadas, aínda que faremos alusión ao seu desenvolvemento na valoraación xeral.
VALORACIÓN XERAL:
O CEIP Fonte Escura, centro de atención preferente a alumnado con Trastorno do Espectro autista e alumnado con Discapacidade Motórica, ten unhas características que condicionan o planteamento dun Plan dixital ordinario.
A comunidade educativa implícase no mesmo, na medida das súas posibilidades e prioridades, pero non sempre podemos chegar a alcanzar ditos propósitos.
Somos conscientes dos beneficios dun Plan Dixital para os centros educativos, pero as nosas características condicionan os obxectivos propostos, o ritmo de execución, as accións a desenvolver e a temporalización das mesmas. Por isto, o noso centro tratará de dar pequenos pasos dentro do Plan, de cara á optimización de recursos para dar resposta ás necesidades específicas de apoio educativo de todo o alumnado, ás demandas do profesorado e ás necesidades das familias e demais membros da nosa comunidade educativa.
Como propostas de mellora, propoñemos dar cotinuidade ás nosas necesidades a través do plan dixital, respectando as nosas prioridades e necesidades.
Continuar traballando para que as familias optimicen o uso da aplicación abalar móbil, xa que aída nos quedan pasos que dar, poara que se normalice e normativice o seu uso. Imos pouco a pouco, pero imos avanzando.
Esa, é unha das nosas características, o noso ritmo é lento, pero é de crecemento, a través da maior das nosas riquezas: a atención á diversidade.
Comunicación e difusión
O presente PD estará dispoñible para consulta de calquera axente da nosa comunidade educativa a través da páxina web do centro, no apartado relativo á documentación. Adicionalmente, no centro existirá unha copia, dispoñible para calquera membro do Claustro que o desexe.