Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

Xustificación do Plan Dixital en relación coa normativa vixente.

A normativa en relación co Plan Dixital, polo que se ten presente na redacción deste documento:

  • A LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación, Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132.
  • Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021- 2022.
  • Artigo 37.1. do DECRETO 156/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia.
  • Artigo 18 da ORDE do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 156/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.
  • Artigo 35.1 do DECRETO 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia.
  • Artigo 21 da ORDE do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.
  • A Resolución do 18 de setembro de 2023, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se estenden as actuacións das persoas mentoras dos equipos de apoio dixital no curso 2023- 2024.

Contextualización do plan dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo.

Actualmente Ponteareas conta con máis de 22 .854 habitantes, con un gran crecemento nos últimos anos influído polo desprazamento da poboación da á rea metropolitana de Vigo. A súa estrutura económica está moi diversificada, tanto na industria como en servizos. O concello pertence a comarca do Condado, unha comarca eminentemente agrícola-forestal, destacando especialmente a produción madeireira, o viñedo, a horticultura e o viveirismo. Segundo os datos do IGE, Ponteareas contaba con mais do 70% das terras de labradío e pastos permanentes da comarca no ano 2009 e aportando, para o uso forestal, mais do 65% da superficie da comarca.

Na contorna do centro, aséntanse un amplo número de empresas pertencentes a sectores, vinculados coas ensinanzas que se imparten no centro, destacando;

- Forestal, contando con máis de 8.000 ha. de superficie forestal, das cales unhas 6 mil corresponden a superficie arborada.

- Hortícola, esta é unha comarca tradicionalmente hortícola, como mostra o número de pequenas empresas establecidas na contorna.

- Viveirismo, destacando o gran desenvolvemento que se está a producir no ámbito da xardinaría.

- As relacionadas cos espazos naturais catalogados dentro do municipio e na súa contorna, como son: O parque Nacional das Illas Atlánticas, Parque natural do Monte Aloia ou os espazos incluídos na Rede Natura 2.000 do Río Tea, As Gándaras de Budiño e o Estuario do Miño.

- Viticultura, Ponteareas está no enclave da DO Rías Baixas na subzona Condado do Tea, isto fai que proliferen moitas adegas contribuíndo esta actividade de xeito moi importante ao desenvolvemento da comarca.  

- Industria alimentaria; destacando empresas transformadoras de elaboración de derivados cárnicos e da pesca, e en menor medida das industrias lácteas e vexetais.

A dixitalización no sector das industrias alimentarias onde o control dos procesos na busca de calidade, seguridade alimentaria e trazabilidade é xa a día de hoxe unha obriga nas empresas así como a crecente dixitalización dos sectores agrarios e forestais fai que as empresas precisen que os seus futuros empregados dispoñan dunhas competencias básicas nestes aspectos. O Centro, non pode polo tanto obviar esta demanda e vese comprometido a formar aos seus alumnos nestas competencias e por suposto o primeiro paso para facer efectivo este compromiso, pasa pola formación e actualización das competencias dixitais do profesorado con destino no centro.
Este compromiso, xa ven sendo reflectido no Plan Anual do Centro en cursos anteriores, así recóllense coma obxectivos:

• Potenciar a formación continua do Profesorado de FP

• Promover e incentivar a participación en actividades de Innovación.

• Mellorar a capacidade dixital de centro con repercusión no alumnado.

• Facilitar a inserción do profesorado novo no CIFP.
O compromiso do Centro coa dixitalización vese reflectido de igual xeito no Plan Anual do presente curso, coas modificacións e actualizacións que se consideran oportunas, e coa implementación deste Plan Dixital.

Proceso de elaboración.

Este Plan Dixital foi elaborado por un grupo de traballo de profesionais docentes do Centro e co asesoramento da Rede Dixital (grupos Adix). O emprego da ferramenta SELFIE e do test CDD permitiu obter unha “instantánea” de cal era a situación do Centro no aspecto dixital no momento de afrontar a redacción do mesmo. A análise dos resultados, xunto co coñecemento do propio Centro dos membros do Grupo de traballo permitiu establecer unha serie de Fortalezas, Debilidades, Ameazas e Oportunidades que se reflectiron na análise DAFO. A partir desta análise estabelécense unha serie de obxectivos considerados coma prioritarios e que se plasmaron no Plan de Acción xunto coas accións precisas para súa consecución, os valores de partida, a súa temporalización e os indicadores do grao de consecución dos mesmos. En calquera caso o Plan debe estar sometido a un proceso de avaliación e mellora continua.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

Para a realización da análise DAFO apoiámonos en dúas técnicas, unha cuantitativa e outra cualitativa.

A cuantitativa basease nos resultados numéricos que aportan a enquisa SELFIE e o test CDD, a cualitativa basease na experiencia que o equipo de centro ten sobre a realidade propia nas distintas áreas a valorar. 

Estas dúas técnicas empregadas conxuntamente van axudar a catalogar se os valores acadados indican que se trata de debilidades, fortalezas, ameazas ou oportunidades.
Prestase especial atención a aqueles epígrafes que presentan unha menor e maior puntuación, así como naqueles nos que existe unha dispersión de valores significativa entre grupos.

Interno
8 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade - O alumnado presenta competencias dixitais insuficientes. - O alumnado fai pouco uso das ferramentas dixitais de autoavaliación e interacción con profesores e compañeiros. - O alumnado descoñece a localización de información na web. Alumnado Si
Debilidade - Descoñecemento por parte do alumnado da existencia de equipos en préstamo. - Falta de organización no proceso de préstamo de equipos. Infraestruturas Non
Debilidade - Fallos na comunicación entre equipo directivo - profesorado - alumnado. - O centro non conta con persoal especialista en informática. -Web do centro pouco operativa. Organización de centro Si
Debilidade - O profesorado carece de tempo para explorar métodos de ensino dixital. - O profesorado fai unha escasa utilización de recursos educativos abertos. - O profesorado propón poucos medios de autoavaliación e interacción entre o alumnado. - Unha parte importante do profesorado presenta competencias dixitáis insuficientes. Persoal docente Si
Debilidade - O persoal non docente, non contemplado nas enquisas, posúe unha baixa cualificación dixital. Persoal non docente Non
Fortaleza -Disponibilidade de equipos para préstamo e uso no centro. -Disponibilidade acceso a internet no centro. Infraestruturas Non
Fortaleza - Emprego de tecnoloxías dixitais para comunicacións relativas ao centro. Organización de centro Non
Fortaleza - O profesorado dispón de posibilidades de DPC no relativo ao ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. - O profesorado emprega habitualmente recursos educativos extraídos da rede. Persoal docente Non
8 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 4 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza - Acceso limitado de parte do alumnado a dispositivos dixitais axeitados e a conexións estables de internet especialmente no rural. - Baixa competencia dixital das familias. Contorna Non
Ameaza -Empresas e particulares descoñecen as ofertas formativas do centro Contorna Si
Ameaza - As empresas colaboradoras do centro non participan no desenvolvemento da estratexia dixital. Outras Non
Oportunidade - Aumento progresivo do uso das tecnoloxías dixitais no sectores agrario e forestal, nas industria alimentaria e medioambiental. Outras Non
4 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Infraestrutura, equipamento e servizos dixitais

- Descrición xeral acerca da infraestrutura dixital do centro. conectividade, infraestruturas de voz e de datos (conexións cableadas e sen fíos).
No Centro disponse de rede de datos mediante fibra óptica, un rack principal de 19b e cableado de cobre en aulas, departamentos, oficinas e administración que alimenta os PC´s impresoras e puntos de acceso WIFI.
Os talleres dispoñen de instalación interior cableada, electrónica de rede e puntos WIFI pero estes non teñen punto de conexión de fibra óptica.
A rede WIFI (edu.xunta.gal) é accesible en aularios, oficinas, biblioteca, salón, departamentos e laboratorios.
Disponse de rede de voz (telefono de voz IP) en departamentos e oficinas.

- Equipamento dispoñible e identificación dos usos.
As 15 aulas do Centro dispoñen de equipos multimedia e proxección de vídeo. Cóntase ademais con 2 aulas de informática con 1 posto para profesor e 20 para alumnado xunto con equipo de proxección de vídeo na aula de informática “Videoconferencia” e 1 posto para profesor e 17 para alumnos e equipo de proxección na aula “Informática Salón”.
A aula tecnolóxica Forestal conta con PC e monitor, unha pantalla táctil de 75” e dous simuladores forestais, un deles portátil. Conta ademais con dúas forcípulas con conexión bluetooth e dous hipsómetros con transferencia de datos remota.
Polo que respecta aos laboratorios; tanto o Laboratorio de Agraria como o laboratorio de Microbioloxía contan con PC, monitor e microscopio con cámara. Non dispón de equipos propios o laboratorio de Alimentos.
O centro conta con dúas gafas de realidade aumentada para a simulación de procesos de comercialización e poda en altura, o software atopase en fase de desenvolvemento.
A biblioteca dispón de 1 posto para o responsable, onde se realiza a xestión dos emprestamos, 4 postos para uso do alumnado e 2 equipos portátiles.
A sala de Audiovisuais dispón de ordenador portátil e proxector de vídeo.
Contase con 12 equipos portátiles depositados en conserxería para o seu uso como aula móbil.
Os departamentos contan con postos para o profesorado e responsables das coordinacións segundo as necesidades de cada un deles, así: Agraria 15 postos, Alimentaria 6 postos, Seguridade e Medio Ambiente 3 postos, Orientación 1 posto, FOL 3 postos, FCT e Programas Internacionais 2 postos, Calidade e Acreditación 2 postos, Residencia 1 posto e Sala de reunións 1 posto.
Finalmente o Viveiro de empresas do Centro conta con 3 postos informático, pero que a día de hoxe precisarían renovación polas súas características técnicas.

- Servizos dixitais educativos.
O centro dispón de sitio web (www.edu.xunta.gal/centros/cifpgranxa/) e aula virtual, o servizo de aula virtual obriga ao alumnado a dispoñer dun usuario autorizado.
As comunicacións oficiais co alumnado e familias realizase a través do espazoAbalar e Abalarmóbil preferentemente, para isto os alumnos ou as súas familias deben dispoñer de conta.
Como servizo de videoconferencia empregase a aplicación WEBEX.
Para comunicar e publicitar diferentes accións realizadas polo centro ou de interese para o alumnado tamén se empregan as redes sociais, dispoñendo o Centro de usuario en Facebook e Instagram.

- Xestión do mantemento do equipamento do centro.
O equipamento mantense, en primeira instancia, por persoal de mantemento do centro (non especialista) as incidencias non resoltas deste xeito xestionanse a través da UAC.
O mantemento das máquinas copiadoras xestionase a través dunha empresa externa.
 

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Aumentar as ferramentas de comunicación externa do centro.
O02PD Aumentar as ferramentas de comunicación internas.
O03PD Aumentar as ferramentas de competencia dixital docente

Seguimento

Procedemento

O seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos realizarase:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre, mediante reunión do grupo de traballo ou o seu coordinador co responsable do obxectivo. Nestas reunións valoraranse o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de
mellora.
- No contexto da avaliación final a súa realización será con posterioridade a data prevista de finalización das accións a desenvolver e revisarase como mínimo unha vez ao ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.

1º Trimestre

Realizouse a distribución dos docentes que forman parte do equipo do P.D., nos tres obxectivos quedando da seguinte maneira:

O01PD Aumentar as ferramentas de comunicación externa do centro;

  • Alejandro Tejeda García.
  • María José Zafra González.
  • María José Fraga Surribas.
  • Emilio Fernández Lema.

O02PD Aumentar as ferramentas de comunicación internas do centro;

  • Alejandro Tejeda García.
  • Eva Fernández Rodríguez
  • Mónica Pousa Cebreiros

O03PD Aumentar as ferrementas de competencia dixital docente;

  • Andrés Pose Pérez
  • Marcos Guinarte Calvo

Ademais da distribución dos equipos, especificáronse os traballos a realizar en cada acción dos obxectivos

O01PD Aumentar as ferramentas de comunicación externa do centro;

Realizar protocolo de boas prácticas nas redes sociais e na Web do centro.

O responsable das TIC (Alejandro Tejeda García) elaborará un protocolo/guía, no cal figuren o procedemento para a publicación de información nas redes socias, como autorizacións necesarias, temática, ademais  dos formatos e a capacidade dos arquivos a publicar en cada unha das redes socias (páxina web, facebook e instagram)..  

Posta en marcha das lapelas de comunicación externa da nova web dos centro.

O responsable das TIC (Alejandro Tejeda García), o Xefe do Departamento de Calidade e Innovación (Andrés Pose Pérez) e o vicedirector (Marcos Guinarte Calvo), reuniranse coa empresa responsable do deseño da nova páxina Web, para confirmar a estrutura da nova páxina e configuración das lapelas de comunicación externa que teñen que estar operativas.

A xefa do Departamento de Acreditación e Probas (María José Zafra González), seleccionará a información que debe figurar na lapela do procedemento ARA.

O responsable da Dinamización da relación empresas (Emilio Fernández Lema), seleccionará a información que debe figurar na lapela de comunicación coas empresas.

A Docente de FOL e EIE, (María José Fraga Surribas), proporcionará información para configuración e posta en marcha da bolsa de emprego, mais automatizada.

O02PD Aumentar as ferramentas de comunicación internas do centro;

Posta en marcha das lapelas de comunicación interna da nova web do centro.

O responsable das TIC (Alejandro Tejeda García), o Xefe do Departamento de Calidade e Innovación (Andrés Pose Pérez) e o vicedirector (Marcos Guinarte Calvo), reuniranse coa empresa responsable do deseño da nova páxina Web, para confirmar a estrutura da nova páxina e configuración das lapelas de comunicación interna que teñen que estar operativas.

Presentación dos ciclos de distancia.

As Docentes do ciclo a distancia (Eva Fernández Rodríguez e Mónica Pousa Cebreiros), elaborarán un protocolo/guía, co procedemento e información necesaria para realizar a xornada de acollemento do alumnado de distancia, dado que gran parte deste alumnado non acude de maneira presencial.

O03PD Aumentar as ferrementas de competencia dixital docente;

Realizar a estruturación da área de profesorado del aula virtual.

O Xefe do Departamento de Calidade e Innovación (Andrés Pose Pérez) e o vicedirector (Marcos Guinarte Calvo), propondrán unha reestructuración dos contidos comúns para todo o equipo docente da Aula Virtual, para que sexa mais operativa. Ademais se revisará que todos os documentos elaborados no P.D. do ano 2022/2023, estén accesibles para todo o equipo docente na Aula Virtual. 

Elaborar instrucción de traballo, sobre a estructura nos módulos, para unificar as configuracións.

O Xefe do Departamento de Calidade e Innovación (Andrés Pose Pérez) e o vicedirector (Marcos Guinarte Calvo), propoñerán unha estruturación común, dos módulos na aula virtual, para que presenten unha homoxeneidade, facilitando a pesquisa de información polo alumnado.

2º Trimestre

Neste trimestre realizaronse os traballos distribuidos no trimestre anterior.

O01PD Aumentar as ferramentas de comunicación externa do centro;

Realizar protocolo de boas prácticas nas redes sociais e na Web do centro.

O responsable das TIC (Alejandro Tejeda García) xa elaborou un protocolo/guía, no cal figuren o procedemento para a publicación de información nas redes socias, como autorizacións necesarias, temática, ademais  dos formatos e a capacidade dos arquivos a publicar en cada unha das redes socias (páxina web, facebook e instagram)..  

Posta en marcha das lapelas de comunicación externa da nova web dos centro.

O responsable das TIC (Alejandro Tejeda García),  xunto coa empresa responsable do deseño da nova páxina Web, confirmou a estrutura da nova páxina e configuración das lapelas de comunicación externa que teñen que estar operativas. A nova configuración xa está terminada, faltando colgar a información nas lapelas correspondentes.

A xefa do Departamento de Acreditación e Probas (María José Zafra González), seleccionou a información que debe figurar na lapela do procedemento ARA. Falta incorporala a nova web.

O responsable da Dinamización da relación empresas (Emilio Fernández Lema), seleccionou a información que debe figurar na lapela de comunicación coas empresas. Falta incorporala a nova web.

A Docente de FOL e EIE, (María José Fraga Surribas), proporcionou información para configuración e posta en marcha da bolsa de emprego, mais automatizada. Falta diseñar follas de solicitudes de empresas e alumnado, ademais de que a empresa informática, cree a aplicación ideada para a bolsa de emprego. 

O02PD Aumentar as ferramentas de comunicación internas do centro;

Posta en marcha das lapelas de comunicación interna da nova web do centro.

O responsable das TIC (Alejandro Tejeda García),  xunto coa empresa responsable do deseño da nova páxina Web, confirmou a estrutura da nova páxina e configuración das lapelas de comunicación interna que teñen que estar operativas. A nova configuración xa está terminada, faltando colgar a información nas lapelas correspondentes.

Presentación dos ciclos de distancia.

As Docentes do ciclo a distancia (Eva Fernández Rodríguez e Mónica Pousa Cebreiros), comezaron a elaboración dun protocolo/guía, co procedemento e información necesaria para realizar a xornada de acollemento do alumnado de distancia, dado que gran parte deste alumnado non acude de maneira presencial. Acción ainda en proceso, ademais intentarase elaborar un video-tutorial.

O03PD Aumentar as ferrementas de competencia dixital docente;

Realizar a estruturación da área de profesorado del aula virtual.

O Xefe do Departamento de Calidade e Innovación (Andrés Pose Pérez) e o vicedirector (Marcos Guinarte Calvo), propondrán unha reestructuración dos contidos comúns para todo o equipo docente da Aula Virtual, para que sexa mais operativa. Ademais se revisará que todos os documentos elaborados no P.D. do ano 2022/2023, estén accesibles para todo o equipo docente na Aula Virtual. En proceso ainda sen rematar

Elaborar instrucción de traballo, sobre a estructura nos módulos, para unificar as configuracións.

O Xefe do Departamento de Calidade e Innovación (Andrés Pose Pérez) e o vicedirector (Marcos Guinarte Calvo), propoñerán unha estruturación común, dos módulos na aula virtual, para que presenten unha homoxeneidade, facilitando a pesquisa de información polo alumnado. En proceso ainda sen rematar

3º Trimestre

Neste trimestre realizaronse os traballos distribuidos no trimestre anterior.

O01PD Aumentar as ferramentas de comunicación externa do centro;

Realizar protocolo de boas prácticas nas redes sociais e na Web do centro.

O responsable das TIC (Alejandro Tejeda García) xa elaborou un protocolo/guía, no cal figuren o procedemento para a publicación de información nas redes socias, como autorizacións necesarias, temática, ademais  dos formatos e a capacidade dos arquivos a publicar en cada unha das redes socias (páxina web, facebook e instagram). este procedemento foi comunicado o claustro.

Posta en marcha das lapelas de comunicación externa da nova web dos centro.

O responsable das TIC (Alejandro Tejeda García),  xunto coa empresa responsable do deseño da nova páxina Web, configuraron a estrutura da nova páxina e as lapelas de comunicación externa que teñen que estar operativas. A nova configuración xa está terminada, faltando colgar a información nas lapelas correspondentes. Estas lapelas ou módulos son:

- Procedemento ARA, xa está colgada a información da conselleria sobre avaliación, recoñecemento e acreditación. Falta con colgar unha guía ou procedemento para realizar a solicitude do procedemento de acreditación de competencias, a cal estará accesible antes do comezo do curso que ven.

- Informaión para empresa, xa está diseñada a estructura na nova páxina Web. Colgarase a información aportada polo dinamizador de relación con empresas do centro, antes do comezo do curso que ven.

- Con respecto a lapela ou módulo da bolsa de emprego, na nova páxina Web xa están configurados os formularios que terán que completar, tanto o alumnado coma as empresas para darse de alta, o que permitirá unha xestión mais automática. Esta lapela xunto coas internas activaranse e se realizaran probas de maneira gradual, tentando que estea operativa antes do comezo do curso que ven ou rematar a súa funcionamento durante o curso 2024-2025

O02PD Aumentar as ferramentas de comunicación internas do centro;

Posta en marcha das lapelas de comunicación interna da nova web do centro.

O responsable das TIC (Alejandro Tejeda García),  xunto coa empresa responsable do deseño da nova páxina Web, xa crearon as lapelas ou módulos de comunicación interna. Estás lapelas estarán accecibles únicamente no apartado privado do profesorado e activarase e se realizaran probas secuencialmente, tentando que estean operativas antes do comezo do curso que ven ou rematar a súa posta en funcionamento durante o curso 2024-2025

Estas lapelas ou módulos son os seguintes;

  1. Ausencia / faltas.
  2. Permisos e licencias.
  3. Dietas.
  4. Reuniones docentes.
  5. Axenda de espazos.
  6. Xestión de solicitudes de queixas e suxeriencias.
  7. Bolsa de emprego.
  8. Incidencias do centro.
  9. Actividades complementarias a formación - ACF.
  10. Solicitude de cambio de horas do profesorado.

Presentación dos ciclos de distancia.

As Docentes do ciclo a distancia (Eva Fernández Rodríguez e Mónica Pousa Cebreiros), realizaron unha guía para o alumnado de distancia, na que figuran instruccións para acceder a plataforma de distancia e información relevante para o inicio de curso.

Este documento será colgado e publicado no inicio de curso ao acceso do alumnado de distancia.

O03PD Aumentar as ferrementas de competencia dixital docente;

Realizar a estruturación da área de profesorado del aula virtual.

O Xefe do Departamento de Calidade e Innovación (Andrés Pose Pérez), o vicedirector (Marcos Guinarte Calvo) e responsable das TIC (Alejandro Tejeda García), modificaron a estructura da área de profesorado na aula virtual do centro. Crearonse tres cursos que se subdividiran en mais seccións;

1º Órganos de coordinación; onde se creou un curso para cada área, cada departamento docente e non docente e para cada coordinación, onde se poderán colgar documentos e información ao que terá acceso o claustro.

2º Recursos de formación; no que se colgarán ferramentas didácticas, guías, instruccións, etc. de diferentes temáticas, creadas polo propio centro e serviran de axuda ao profesorado .

3º Zona de práctica: No que se crearán cursos para realizar supostos prácticos e programas dr formación interna.

Elaborar instrucción de traballo, sobre a estructura nos módulos, para unificar as configuracións.

O responsable das TICs (Alejandro Tejeda García), realizou unha guía ou modelo, para a configuración dunha aula virtual dun módulo, cunha estructura xenérica. Nela figurará de maneira ordenada as activifdades e recursos mais empregados. Esta guía se colgará na área de profesorado da aula virtual .

Avaliación

Procedemento para a avaliación
Valoración xeral

O01PD Aumentar as ferramentas de comunicación externa do centro.

Indicador, Nº de novas ferramentas creadas de comunicación externa. O obxectivo eran 3 ferramentas o cal se logrou,creandose;

1. O procedemento para a publicación de información nas redes socias.

2. A guía ou procedemento para realizar a solicitude do procedemento de acreditación de competencias. Na lapela de ARA da nova páxina web.

3. A lapela ou módulo de bolsa de emprego.

O02PDAumentar as ferramentas de comunicación internas.

Indicador, Nº de novas ferramentas creadas de comunicación interna. O obxectivo eran 2 ferramentas o cal se logrou,creandose;

1. A guía para o alumnado de distancia, na que figuran instruccións para acceder a plataforma de distancia e información relevante para o inicio de curso.

2. As lapelas ou módulos de comunicación interna da nova páxina web.Son 10 lapelas que se irán provando por orde de prioridade.

O03PD Aumentar as ferrementas de competencia dixital docente;

Indicador, Nº de novas ferramentas creadas para a competencia dixital docente.  O obxectivo eran 2 ferramentas o cal se logrou,creandose;

1. Área de profesorado na aula virtual con nova estructuración.

2. Un modelo, para a configuración dunha aula virtual dun módulo, cunha estructura xenérica.

Proposta de mellora

Continuar coas liñas de traballo, facendo mais operativa a nova web, sobre todo nas lapelas de comunicación interna, para dixitalizar os trámites do persoal do centro.

Realizar enquisas ao persoal do centro, para ver a posibilidade de abrir novas liñas de traballo.

 

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión