Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento e avaliación do Plan Dixital farase en relación ao grado de consecución dos obxectivos establecidos e tendo en conta diferentes contextos de avaliación, tanto procesual como final.
Non dispoñamos dos recursos dixitais solicitados no plan dixital. Comezamos coa formación do PFPP.
Seguimos sen os recursos solicitados no plan dixital. Comezamos a realizar actividades usando os recursos do Polo creativo.
Usando os recursos do polo creativo realizáronse as seguintes actividades:
Programa de radio escolar.
Revista escolar dixital.
Uso de app de realidade virtual.
Vídeo-titoriais da biblioteca.
Programación das micro:bit con MakeCode e do Mbot con MakeBlock.
Impresión en 3d dunha cunha para o proxecto de centro "O camiño de Santiago"
Participación na feira das ciencias de Pontearas co stand "Xogos tradicionais robotizados".
Participación en Galiciencia co stand "Xogos tradicionais robotizados".
Colaboración na Convivencia de infantil que se realiza no centro educativo con familias e alumnado co stand "Os xogos do camiño robotizados".
Avaliación
No contexto da avaliación procesual, esta realizarase unha vez cada trimestre e teranse en conta os seguintes aspectos:
-
Estado de execución das accións (realizada/aprazada/pendente)
-
Análise e valoración dos resultados
-
De ser o caso, posibles modificacións das accións e propostas de mellora de cara o seguinte trimestre.
Por outra banda, no contexto da avaliación final, terase en conta o seguinte:
A información recollida nos diferentes instrumentos de avaliación (aproveitaremos as “Táboas do Plan de Acción do Plan Dixital de Centro para cada obxectivo”). Ademais tamén levantaremos acta en cada xuntnaza de coordinación/seguimento do Equipo de Dinamización do Plan Dixital.
A frecuencia da súa realización (que será de carácter trimestral e final, esta última ao rematar o curso académico no mes de xuño)
E os seguintes aspectos a valorar:
-
Valoración do logro dos obxectivos (comprobaremos o estado de “Acadado/Non acadado” atendendo ao Indicador en cada unha das citadas Táboas).
-
Propostas de mellora (que se retomarán no seguinte curso académico para poder modificar/axustar/mellorar o noso Plan Dixital).
Un dos obxectivos básicos para poder poñer en marcha o plan dixital era a dotación de encerados dixitais, portátiles para profesrado e dispositivos móbiles para aula (tablets ou portátiles de 14').
Este material non chegou, polo que tivemos que redefinirnos arredor do material que nos chegou dos Polos creativos e así poder poñer en práctica o que fumos aprendendo na formación recibida no PFPP.
O equipo TIC non ten recoñecido tempo de dedicación ás tarefas de dinamización, polo que se fai moi difícil poder elaborar material ou propostas que serían de utilidade para o profesrado, recaendo esta función na coordinadora que ademais de ser a Orientadora do Centro, tamén é a dinamizadora TIC, a coordinadora de Polos creativos e a responsable de que o Plan dixtal se dinamice no centro.
Recibir a dotación de material dixital recibido.
Solución para a sobrecarga que estamos a ter neste momento as persoas que dinamizamos o Plan dixital do centro, por non dispoñer os demais membros do Equipo TIC de horario para estas funcións.
Realizar formación dirixida ao alumnado específica en recursos TIC.
Comunicación e difusión
Unha vez feito e aprobado o Plan dixital, darase a coñecer a toda a comunidade educativa a través da páxina web do centro, informando ás familias a traves dun abalar e informando a todos os docentes a través do correo electrónico.