Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Ao remate de cada trimestre avaliaremos o estado das diferentes accións, analizaremos os resultados e, no caso de que non sexan completamente satisfactorios, modificarase a planificación inicial para dar resposta ás posibles dificultades ou carencias atopadas.
Para o primeiro trimestre estaban previstas as seguintes accións:
- Breves xornadas de formación para o profesorado sobre cuestións básicas da aula virtual/E-DIXGAL: Realizada
- Planificación e distribución do traballo relacionado co Proxecto de Centro: Realizada.
- Distribución de tempos e espazos para garantir o acceso de todo o alumnado aos recursos: Realizada.
- Programación e difusión dos recursos e instalacións que poden empregar as familias, así como os seus horarios e normas básicas: Realizada
Para o segundo trimestre estaban previstas as seguintes accións:
- Xornadas de formación para o alumnado unha sesión semanal para o emprego de cámaras, grabadoras... e programas de edicición: Realizada.
- Elaboración, por parte do alumnado, das curtometraxes e outros contidos dixitais adecuados para o Festival de Cine e Artes Escénicas: Realizada.
- Atención directa ás familias que soliciten recursos ou consulten dúbidas: Realizada.
- Creación de documentos de preguntas frecuentes e tutoriais de emprego das TIC para familias: Aprazada.
Para o terceiro trimestre estaban previstas as seguintes accións:
- Elaboración, por parte do alumnado, das curtometraxes e outros contidos dixitais adecuados para o Festival de Cine e Artes Escénicas: Realizada.
- Atención directa ás familias que soliciten recursos ou consulten dúbidas: Realizada.
- Creación de documentos de preguntas frecuentes e tutoriais de emprego das TIC para familias: Aprazada.
Avaliación
Ao remate de cada trimestre avaliaremos o estado das diferentes accións, analizaremos os resultados e, no caso de que non sexan completamente satisfactorios, modificarase a planificación inicial para dar resposta ás posibles dificultades ou carencias atopadas. Aínda que a tarefa de avaliación corresponda en última instancia ó Equipo de Dinamización do Plan Dixital e ó equipo directivo, terase moi en conta a opinión de toda a comunidade educativa respecto ao seu desenvolvemento.
Como mínimo unha vez ao ano, preferiblemente ao final do curso, levaremos a cabo unha avaliación final para valoralo logro dos obxectivos establecidos e facer as propostas de mellora que correspondan.
Como quedou reflexado no seguimento trimestral, as accións programadas realizáronse satisfactoriamente.
Sería recomendable que a aplicación na que se carga o Plan Dixital fose mais estable e intuitiva. Tivemos varias incidencias ao longo do curso.
O desenvolvemento do Plan Dixital leva consigo unha carga burocrática excesiva.
Non ten sentido ter que manter un equipo de Dinamización das TICs independiente do equipo do Plan Dixital. Sería interesante que se unificaran nun só equipo.
Comunicación e difusión
Para o correcto desenvolvemento do Plan Dixital de Centro, será necesaria a súa difusión entre os diferentes sectores da comunidade educativa. Para alcanzar a maior difusión posible empregaremos a páxina web do centro así como as distintas redes sociais (Facebook e Instagram) das que facemos uso habitualmente.
Tan importante é a difusión do Plan como a súa avaliación para que a comunidade educativa teña constancia da efectividade do documento e das accións que se levan a cabo na práctica e a súa valoración.