Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia de realización será unha vez cada dous meses. Levarase a cabo por medio do equipo TIC, que se reunirá e tomará a medidas oportunas en cada momento do proceso. Terase en conta en dita avaliación o estado da execucións das accións, a análise e valoración dos resultados e as posibles modificacións e propostas de mellora. No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será unha vez ao ano, a finais de curso . Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Elaborarase unha memoria do plan na cal se fará unha reflexión sobre o traballo realizado durante o curso e onde se plasmarán, tanto os resultados positivos como aqueles aspectos que consideremos sexan obxecto de mellora para o próximo curso. Esta será o referente para a revisión e actualización do Plan para o seguinte curso escolar.
Avaliación
Ao longo do curso e nas reunións periódicas do equipo, farase un seguimento da planificación anual, realizándose tarefas na temporalización marcada, marcando a consecución dos obxectivos, establecendo as modificacións oportunas se fose necesario...
Realizarase unha avaliación final que será incluída na memoria anual do centro cunha valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora para o curso seguinte.
Ao final do curso escolar, o equipo de coordinaión do plan, xuntase co claustro e valora a consecución dos obxectivos xerais anuais do plan, e establecendo pautas de mellora para curso que ven.
A consecución de obxectivos anuais, dentro do estudio de valoración realizado neste curso escolar foi
1. Aula de infrmática: incorporación de polos creativos dentro da aula. Incorporación de material administrado pola Xunta de Galicia para realización deste plan dentro do centro, que será aplicado dentro do plan dixital de centro, como ampliación de coñecementos dixitais.
2. Aulas de infantil e primaria: renovación de equipos informáticos coa petición novamente da axuda para centros privados concertados para a vida dixital de centro.
3. Renovación e ampliación do equipo de megafonía do centro para conmemoraciones ou actividades complementarias específicas de centro.
4. Seguir coa motivación e formación do noso profesorado para chegar a unha actualización total das competencias dixitais do noso profesorado e do noso alumnado.
5. Incrementar o coñecemento do funcionamento e emprego por parte do profesorado e do alumnado (implementadndo a súa utilización total na educación primaria) da Aula Virtual do centro.
6. Establecer protocolos para axustarse a normativa de Protección de datos en todos os niveis.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital de Centro enviarase ao claustro e posteriormente levarase a Consello Escolar para a súa aprobación. Terminado ese proceso informarase ás familias da implantación do plan por medio da aplicación abalarMóbil e porase a súa disposición de maneira física na secretaría do centro e de maneira dixital na páxina web do centro www.cprsanjose.es