Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia de realización será unha vez cada dous meses. Levarase a cabo por medio do equipo TIC, que se reunirá e tomará a medidas oportunas en cada momento do proceso. Terase en conta en dita avaliación o estado da execucións das accións, a análise e valoración dos resultados e as posibles modificacións e propostas de mellora. No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será unha vez ao ano, a finais de curso . Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Elaborarase unha memoria do plan na cal se fará unha reflexión sobre o traballo realizado durante o curso e onde se plasmarán, tanto os resultados positivos como aqueles aspectos que consideremos sexan obxecto de mellora para o próximo curso. Esta será o referente para a revisión e actualización do Plan para o seguinte curso escolar.
Grado de consecución de los objetivos propuestos: conseguíronse os obxectivos marcados para este trimestre
O seguimento do Plan Dixital do centro para este primeiro trimestre é o seguinte:
-O01PD: Aplicouse na súa totalidade a utilización do abalar como ferramenta comunicativa de centro e de aula dende o inicio do curso, sendo a aplicación moi ben recibida por parte de todas as familias, que durante o primeiro mes xa foron accedendo a ela sen dificultade.
-O02PD: Neste trimestre non se traballou neste obxectivo a espera da concesión ou non das axudas dixitais para o centro por parte da Xunta de Galicia.
-O03PD: O profesorado de educación infantil segui traballando, como xa fixo no curso anterior, na realización de actividades dixitais propias, dando comezo a unha nova era dixital dentro da clase. O profesorado de eduación primaria traballa neste punto dende o aula virtual, creando actividades propias para a formación e a avaliación do alumnado.
-O04PD: En educación primarai, a partir de segundo, estase a utilizar a aula virtual dende o comezo de curso como apoio a noso profesorado e a o noso alumnado. No mes de setembro comezouse coas formacións específicas de aula para o uso do alumnado da aula e a partir deste momento trabállase tanto dende o profesorado como dende o alumnado no desenvolvemento do aprendizaxe por este medio.
-O05PD: No primeiro trimestre non se traballou neste punto, dando a oportunidade ao profesorado e o alumnado á adaptación de aula.
-O06PD: O profesorado comezou a formación de albafetización dixital, que seguirán no segundo trimestre, facendo os cursos de competencia dixital e outros de formación externa.
-O07PD: No primeiro trimestre non se traballou neste punto, dando a oportunidade ao profesorado e o alumnado á adaptación de aula.
Efectividad de las acciones diseñadas: non todas as acción diñedas para a consecución dos obxectivos tiveron efectividade plena.
Grado de consecución de los objetivos propuestos: conseguíronse os obxectivos marcados para este trimestre
O seguimento do Plan Dixital do centro para este segundo trimestre é o seguinte:
-O01PD: Xa foi aplicado ao 100% no primeiro trimestre e séguese a traballar coa aplicación ao mesmo nivel neste trimestre.
-O02PD: Neste trimestre cambiáronse dúas pantallas que xa quedaran obsoletas, por dous encerados dixitais nas aulas de quinto de educación infantil e segundo de educación primaria. Actualizáronse ademais todos os antivirus do centro e reformateuse catro ordenadores de aula (profesor) debido a quedar o seu sistema operativo obsoleto.
-O03PD: O profesorado do centro segue a traballar neste punto, como fixo xa no primeiro trimestre, centrando o traballo no desnvolvemento do aprendizaxe do noso alumnado.
-O04PD: En educación primaria, a partir de segundo, seguese a utilizar a aula virtual como apoio a noso profesorado e a o noso alumnado. No caso de quinto e sexto de primaria, a partir deste trimestre é ademais unha forma colaborativa de apoio e ampliación do noso profesorado cara o noso alumnado, preparando o traballo cara o seu paso ao instituto.
-O05PD: No cursos de segundo, terceiro, cuarto, quinto e sexto de primaria estase a traballar con programas e entornos que faciliten o aprendizaxe nas diferentes áreas de contido e favorezan así a adquisición de habilidades, destrezas e coñecementos cunha autonomía plena.
-O06PD: A totalidade do profesorado foise formando na copetencia dixital, a escepción dunha compañeira que o fará no terceiro trimestre debido a atoparse nos dous primeiros trimestres en baixa maternal.
-O07PD: No segundo trimestre non se traballou neste punto.
Efectividad de las acciones diseñadas: todas as acción diñedas para a consecución dos obxectivos tiveron efectividade plena
Grado de consecución de los objetivos propuestos: conseguíronse os obxectivos marcados para este trimestre
O seguimento do Plan Dixital do centro para este terceiro trimestre é o seguinte:
-O01PD: Xa foi aplicado ao 100% no primeiro trimestre e séguese a traballar coa aplicación ao mesmo nivel neste trimestre.
-O02PD: Neste trimestre non se traballou na consecución deste obxectivo por mor de non ter mais presuposto de centro para a realización de mais cambios.
-O03PD: O profesorado do centro segue a traballar neste punto, como fixo xa no primeiro trimestre, centrando o traballo no desnvolvemento do aprendizaxe do noso alumnado.
-O04PD: En educación primaria, a partir de segundo, seguese a utilizar a aula virtual como apoio a noso profesorado e a o noso alumnado. No caso de quinto e sexto de primaria, séguese a traballar como no anteior trimestre en que sexa ademais unha forma colaborativa de apoio e ampliación do noso profesorado cara o noso alumnado, preparando o traballo cara o seu paso ao instituto.
-O05PD: No cursos de segundo, terceiro, cuarto, quinto e sexto de primaria seguiuse traballando con programas e entornos que faciliten o aprendizaxe nas diferentes áreas de contido e favorezan así a adquisición de habilidades, destrezas e coñecementos cunha autonomía plena.
-O06PD: A totalidade do profesorado formouse na copetencia dixital.
-O07PD: Fíxose uso de plataformas educativas interactivas que facilitan a personalización da aprendizaxe e a avaliación continua do progreso dos estudantes. Creáronse contidos multimedia que enriquecen o currículo tradicional, incluíndo vídeos educativos, infografías... Elaboráronse ademais actividades dixitais que fomentaron a creatividade e o pensamento crítico, utilizando aplicacións e programas de deseño gráfico, programación e robótica.
Efectividad de las acciones diseñadas: todas as acción diñedas para a consecución dos obxectivos tiveron efectividade plena
Avaliación
Ao final do curso escolar, o equipo de coordinaión do plan, xuntase co claustro e valora a consecución dos obxectivos xerais anuais do plan, e establecendo pautas de mellora para curso que ven.
A consecución de obxectivos anuais, dentro do estudio de valoración realizado neste curso escolar foi
1. Aula de infrmática: incorporación de polos creativos dentro da aula. Incorporación de material administrado pola Xunta de Galicia para realización deste plan dentro do centro, que será aplicado dentro do plan dixital de centro, como ampliación de coñecementos dixitais.
2. Aulas de infantil e primaria: renovación de equipos informáticos coa petición novamente da axuda para centros privados concertados para a vida dixital de centro.
3. Renovación e ampliación do equipo de megafonía do centro para conmemoraciones ou actividades complementarias específicas de centro.
4. Seguir coa motivación e formación do noso profesorado para chegar a unha actualización total das competencias dixitais do noso profesorado e do noso alumnado.
5. Incrementar o coñecemento do funcionamento e emprego por parte do profesorado e do alumnado (implementadndo a súa utilización total na educación primaria) da Aula Virtual do centro.
6. Establecer protocolos para axustarse a normativa de Protección de datos en todos os niveis.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital de Centro enviarase ao claustro e posteriormente levarase a Consello Escolar para a súa aprobación. Terminado ese proceso informarase ás familias da implantación do plan por medio da aplicación abalarMóbil e porase a súa disposición de maneira física na secretaría do centro e de maneira dixital na páxina web do centro www.cprsanjose.es