1. Introdución
1.1. Datos básicos do centro
Este plan dixital elabórase para o CEIP Nosa Señora de Lourdes, localizado no concello de Mondariz balneario. Os datos relacionados co centro son:
- Enderezo: rúa da constitución, 21. C.P: 36890. Mondariz Balneario (Pontevedra).
- Correo: ceip.nosasenhora.lourdes@edu.xunta.gal
- Teléfono: 886110310
- Páxina web: h ttps://www.edu.xunta.gal/centros/ceipnosasenhoralourdes/
- Etapas educativas: infantil e primaria.
- Nº de alumnado: 52 nenos e nenas.
- Nº de profesorado: 5
1.2. Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro
O colexio at ópase no Concello de Mondariz Balneario, cunha poboación de 650 habitantes e unha superficie de 2,31 km ², sendo o concello máis pequeño de Galicia. Trátase dunha zona rural pouco desenvolvida, sen industria. De tódolos xeitos, por razón das augas termais, é unha das zonas de turismo termal máis solicitadas de Galicia. A maioría da poboación é obreira, cunha renda per cápita é media baixa. En xeral a maioría dos alumnos que asisten ao centro presentan a seguinte tipoloxía:
- Proceden de familias cun nivel cu ltural medio baixo.
- Teñen un nivel socioeconómico medio baixo.
- Hai unas poucas familias cun bo nivel cultural e económico.
A través deste PD pretendemos mellorar a nosa dotación en recursos TIC necesarios para o desenvolvemento das competencias clave tanto na biblioteca como nas aulas. Unha vez que teñamos esa dotación, agardamos obter a formación necesaria para unha pronta integración destes recursos no proceso de ensino aprendizaxe. Deste xeito, este PD contribuirá á PXA do vindeiro curso xa que fome ntará a innovación educativa, mudará certos enfoques metodolóxicos e facilitará a realización de proxectos interdisciplinares.
1.3. Breve xustificación do mesmo: A normativa seguida para a elaboración do Plan Dixital no noso centro é a seguinte:
- Art. 111 bis, Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas dedesenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022.
- Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docimplementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da entes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022.
- Artigo 30.1 do DECRETO 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia.
- Artigo 15 da ORDE do 30 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.
- Artigo 34.1 do DECRETO 155/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia.
- Artigo 14 da ORDE do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 155/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.
1.4. Proceso de elaboraciónProceso de elaboración
O Equipo de Dinamización do Plan Dixital organizou o proceso de elaboración do PD da seguinte forma:seguinte forma:
En primeiro lugar, realizamos as enquisas SELFIE e CDD para coñecer o nivel de sas SELFIE e CDD para coñecer o nivel de competencia dixital do que partía tanto o alumnado como o profesorado do centro.competencia dixital do que partía tanto o alumnado como o profesorado do centro.
Unha vez acadados os resultados, analizamos os mesmos en base ás fortalezas, debilidades, ameazas e oportunidades. Deste xeito, elabordebilidades, ameazas e oportunidades. Deste xeito, elaboramos o informe DAFO.
Co balance levado a cabo con todo o traballo previo, redactamos os obxectivos do noso PD.
Finalmente, o equipo segue reuníndose para a redacción deste plan.