Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

Breve xustificación do mesmo

Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación.

Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2024-2025.

Disposición adicional terceira da Resolución do 18 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de FP do sistema educativo no curso 2024- 2025.

Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2024-2025.

Contribución ao Proxecto Educativo do Centro

Sitúase nun marco dun claro pluralismo de opcións educativas dentro da sociedade, e ofrécese como un medio real para facilitar o exercicio da liberdade que teñen os país ao elexir o modelo de educación para os seus fillos/as. É unha escola cristiá. Potencia a integración no medio social e cultural inmediato e da resposta as necesidades reais do alumnado.

Está acollido:

  • Ao réxime de concertos educativos vixentes.
  • A lexislación actual sobre educación infantil, primaria e secundaria.
  • Baseado nos principios básicos do carácter propio dos Centros Vicencianos pretendendo dar resposta a un novo concepto de educación.

A finalidade do noso Centro Educativo é que os estudantes aprendan e se formen como individuos a sociedade na que vive. En consecuencia, a propia organización mellora a través da súa práctica e reflexión sobre ela, así como as relacións que establece co seu contorno.

O Plan Dixital do Centro debe encaixar no contexto institucional máis amplo no que se inclúe outros documentos institucionais, como o Proxecto Educativo do Centro e ambos documentos deberán estar en total consonancia e ser complementarios.

Proceso de elaboración

Descrición da oganización e do proceso de elaboración do PD:

  • A elaboración do Plan Dixital foi levado a cabo polo Equipo TIC involucrando en moitos momentos ao resto do claustro.
  • Unha vez rematado darase a coñecer ao personal do centro para a sua aprobación e difusión do mesmo antes de rematar o curso.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa
  • Informe SEFIE
  • Text CCD
  • Análise do Equipo TIC
Interno
6 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade 1. NECESIDADE DE APRENDER A CODIFICAR O PROGRAMAR. Alumnado Si
Debilidade 1. A ESTRATEXIA DIXITAL É MELLORABLE 2. DESENVOLVEMENTO INSUFICIENTE DA ESTRATEXIA CO PROFESORADO. 3. NECESIDADE DE TRAER O PROPIO DISPOSITIVO Organización de centro Si
Fortaleza 1. BOA CANTIDADE DE DISPOSITIVOS DIXITAIS PARA A APRENDIZAXE 3. EXISTENCIA DE CONTIDOS DIXITAIS 4. APRENDER A COMUNICARSE DE MANEIRA AXEITADA 5. BOAS HABILIDADES DIXITAIS PARA DIFERENTES MATERIAS. Alumnado Non
Fortaleza 1. BO ACCESO A INTERNET 2. BOA ASISTENCIA TÉCNICA 3. PROTECCIÓN DE DATOS AXEITADA 4. ESPAZOS FÍSICOS AXEITADOS 5. BOAS TECNOLOXÍAS ASISTENCIAIS. Infraestruturas Non
Fortaleza 1. NOVAS MODALIDADES DE ENSINO AXEITADAS. Oferta Non
Fortaleza 1. EMPREGO DE NOVAS MODALIDADES DE ENSINO 2. EXISTENCIA DUN DEBATE SOBRE O USO DA TECNOLOXÍA 3. RECOÑECEMENTO DAS NECESIDADES DO DPC 4. BOA PARTICIPACIÓN NO DPC 5. EXISTENCIA DUN INTERCAMBIO DE EXPERIENCIAS 6. EXISTENCIA DE RECURSOS EDUCATIVOS EN LIÑA 7. IMPLICACIÓN NA CREACIÓN DE RECURSOS DIXITAIS 8. EMPREGO AXEITADO DE ENTORNOS VIRTUAIS DE APRENDIZAXE 9. BOA COMUNICACIÓN COA COMUNIDADE EDUCATIVA 10. EXISTENCIA DE RECURSOS EDUCATIVOS ABERTOS 11. BOA ADAPTACIÓN ÁS NECESIDADES DO ALUMNADO 12. EXISTENCIA DO FOMENTO DA CREATIVIDADE 13. BOA IMPLICACIÓN DO ALUMNADO 14. EXISTENCIA DUNHA AVALIACIÓN DAS CAPACIDADES 15. RETROALIMENTACIÓN AXEITADA 16. EXISTENCIA DA DOCUMENTACIÓN DA APRENDIZAXE 17. EMPREGO AXEITADO DE DATOS PARA MELLORAR A APRENDIZAXE. Persoal docente Si
6 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 5 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza 1. FALTA DE TEMPO PARA EXPLORAR O ENSINO DIXITAL 2. SINERXIAS INSUFICIENTES PARA O ENSINO E A APRENDIZAXE A DISTANCIA 3. POUCO APOIO PARA ABORDAR DIFICULTADES 4. FALTA DE BIBLIOTECAS/REPOSITORIOS EN LIÑA. Administración educativa Si
Ameaza 1. FALTA DE APOIO PARA ABORDAR DIFICULTADES. Contorna Si
Oportunidade 1. BOA CANTIDADE DE DISPOSITIVOS DIXITAIS PARA O ENSINO 2. BO ACCESO A INTERNET 3. ASISTENCIA TÉCNICA AXEITADA. Administración educativa Non
Oportunidade 1. O ALUMNADO TEN UN COMPORTAMENTO SEGURO 2. O ALUMNADO TEN UN COMPORTAMENTO RESPONSABLE. Contorna Non
Oportunidade CUMPRIMENTO DAS NORMAS SOBRE DEREITOS DE AUTOR E LICENZAS DE USO 2.PROTECCIÓN DE DATOS AXEITADO. Lexislación Non
5 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Dacordo co establecido o Equipo TIC elaborou os obxectivos que seguen.

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Publicar en Redes Sociais actividades realizadas e novedades (Instagram e Facebook)
O02PD Formación para a acreditación dixital dos docentes
O03PD Iniciación á programación
O04PD Manter e actualizar o sitio web do centro.

Seguimento

Procedemento

Reunións semanais do euipo TIC para o control e desenvolvemento de obxectivos.

1º Trimestre

Todos os obxectivos estén desenvolvéndose con normalidade e dento do esperado.

2º Trimestre
3º Trimestre

Avaliación

Procedemento para a avaliación

Se procederá a fin de curso a avaliar cada un dos obxectivos indicando se foron acadados total ou parcialmente ou se non foron acadados.

Valoración xeral
Proposta de mellora

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

O plan dixital será difundido na nosa Plataforma dixital de maneira interna e a través do sitio web do centro.