Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

Breve xustificación do mesmo

¿ Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación.

¿ Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022.

¿ Disposición adicional terceira da Resolución do 18 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de FP do sistema educativo no curso 2021- 2022.

¿ Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022.

Contribución ao Proxecto Educativo do Centro

Sitúase nun marco dun claro pluralismo de opcións educativas dentro da sociedade, e ofrécese como un medio real para facilitar o exercicio da liberdade que teñen os país ao elexir o modelo de educación para os seus fillos/as. É unha escola cristiá. Potencia a integración no medio social e cultural inmediato e da resposta as necesidades reais do alumnado.

Está acollido:

- Ao réxime de concertos educativos vixentes.

- A lexislación actual sobre educación infantil, primaria e secundaria.

- Baseado nos principios básicos do carácter propio dos Centros Vicencianos pretendendo dar resposta a un novo concepto de educación.

A finalidade do noso Centro Educativo é que os estudantes aprendan e se formen como individuos a sociedade na que vive. En consecuencia, a propia organización mellora a través da súa práctica e reflexión sobre ela, así como as relacións que establece co seu contorno.

O Plan Dixital do Centro debe encaixar no contexto institucional máis amplo no que se inclúe outros documentos institucionais, como o Proxecto Educativo do Centro e ambos documentos deberán estar en total consonancia e ser complementarios.

Proceso de elaboración

Descrición da oganización e do proceso de elaboración do PD dentro do Equipo de Dinamización do Plan Dixtal.

A elaboración do Plan Dixital foi levado a cabo polo Equipo TIC involucrando en moitos momentos ao resto do claustro e persoal non docente.

Durante o curso 21/22 encargóuse o equipo TIC do análise da situación actual do centro en canto á tecnoloxía dixital e posterior elaboración do plan dixital do centro (PDC).

Unha vez rematado darase a coñecer ao personal do centro para a sua aprobación e difusión do mesmo antes de rematar o curso.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa
  • Informe SELFIE
  • Text CDD
Interno
10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade 1. ESCASOS DISPOSITIVOS PARA O ALUMNADO 2. NECESIDADE DE TRAER O PROPIO DISPOSITIVO 3. NECESIDADE DE APRENDER A CODIFICAR O PROGRAMAR 4. FALTA DE CAPACIDADE PARA RESOLVER PROBLEMAS TÉCNICOS Alumnado Non
Debilidade 1. ESCASO ACCESO A INTERNET Familias Non
Debilidade 1. INFRAESTRUCTURAS INSUFICIENTES 2. DISPOSITIVOS PARA O ALUMNADO INSUFICIENTES 3. FALTAN BIBLIOTECAS /REPOSITORIOS EN LIÑA Infraestruturas Si
Debilidade 1. A ESTRATEXIA DIXITAL É MELLORABLE 2. DESENVOLVEMENTO INSUFICIENTE DA ESTRATEXIA CO PROFESORADO 3. AVALIACIÓN DO PROGRESO MELLORABLE 4. NECESIDADE DE TRAER O PROPIO DISPOSITIVO 5. FALTAN BIBLIOTECAS/REPOSITORIOS EN LIÑA Organización de centro Si
Debilidade 1. AVALIACIÓN DO PROGRESO INSUFICIENTE 2. COLABORACIÓNS ESCASAS 3. FALTA DA COLABORACIÓN DO ALUMNADO 4. POUCOS PROXECTOS INTERDISCIPLINARES 5. FALTA DE COMENTARIOS A OUTROS/AS ALUMNOS/AS SOBRE O SEU TRABALLO Persoal docente Si
Fortaleza 1. BOA CANTIDADE DE DISPOSITIVOS DIXITAIS PARA A APRENDIZAXE 2. AXEITADA VERIFICACIÓN DA CALIDADE DA INFORMACIÓN 3. OTORGAR RECOÑECEMENTO AO TRABALLO DOS DEMÁIS DEMANEIRA AXEITADA 4. EXISTENCIA DA CREACIÓN DE CONTIDOS DIXITAIS 5. APRENDER A COMUNICARSE DE MANEIRA AXEITADA 6. BOAS HABILIDADES DIXITAIS PARA DIFERENTES MATERIAS Alumnado Si
Fortaleza 1. BOA CANTIDADE DE DISPOSITIVOS DIXITAIS PARA O ENSINO 2. BO ACCESO A INTERNET 3. BOA ASISTENCIA TÉCNICA 4. PROTECCIÓN DE DATOS AXEITADA 5. ESPAZOS FÍSICOS AXEITADOS 6. BOAS TECNOLOXÍAS ASISTENCIAIS Infraestruturas Si
Fortaleza 1. NOVAS MODALIDADES DE ENSINO AXEITADAS Oferta Non
Fortaleza 1. NOVAS MODALIDADES DE ENSINO AXEITAS 2. BOA ASISTENCIA TÉCNICA 3. EXISTENCIA DE MEDIDAS PARA IDENTIFICAR DIFICULTADES 4. ESPAZOS FÍSICOS ACEPTABLES 5. BOAS TECNOLOXÍAS ASISTENCIAIS 6. AXEITADA AVALIACIÓN DIXITAL Organización de centro Si
Fortaleza 1. EMPREGO DE NOVAS MODALIDADES DE ENSINO 2. EXISTENCIA DUN DEBATE SOBRE O USO DA TECNOLOXÍA 3. RECOÑECEMENTO DAS NECESIDADES DO DPC 4. BOA PARTICIPACIÓN NO DPC 5. EXISTENCIA DUN INTERCAMBIO DE EXPERIENCIAS 6. EXISTENCIA DE RECURSOS EDUCATIVOS EN LIÑA 7. IMPLICACIÓN NA CREACIÓN DE RECURSOS DIXITAIS 8. EMPREGO AXEITADO DE ENTORNOS VIRTUAIS DE APRENDIZAXE 9. BOA COMUNICACIÓN COA COMUNIDADE EDUCATIVA 10. EXISTENCIA DE RECURSOS EDUCATIVOS ABERTOS 11. BOA ADAPTACIÓN ÁS NECESIDADES DO ALUMNADO 12. EXISTENCIA DO FOMENTO DA CREATIVIDADE 13. BOA IMPLICACIÓN DO ALUMNADO 14. EXISTENCIA DUNHA AVALIACIÓN DAS CAPACIDADES 15. RETROALIMENTACIÓN AXEITADA 16. EXISTENCIA DA DOCUMENTACIÓN DA APRENDIZAXE 17. EMPREGO AXEITADO DE DATOS PARA MELLORAR A APRENDIZAXE Persoal docente Si
10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 8 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza 1. FALTA DE TEMPO PARA EXPLORAR O ENSINO DIXITAL 2. SINERXIAS INSUFICIENTES PARA O ENSINO E A APRENDIZAXE A DISTANCIA 3. POUCO APOIO PARA ABORDAR DIFICULTADES 4. INFRAESTRUCTURAS INSUFICIENTES 5. FALTA DE BIBLIOTECAS/REPOSITORIOS EN LIÑA Administración educativa Si
Ameaza 1. FALTA DE BIBLIOTECAS/ REPOSITORIOS EN LIÑA 2. NECESIDADE DE APRENDER A CODIFICAR E PROGRAMAR ANPA Si
Ameaza 1. FALTA DE APOIO PARA ABORDAR DIFICULTADES Contorna Si
Ameaza 1. HAI QUE MELLORAR AS COLABORACIÓNS 2. SINERXIAS INSUFICIENTES PARA O ENSINO E A APRENDIZAXE A DISTANCIA 3. INFRAESTRUCTURAS ESCASAS 4. FALTA DE APOIO PARA ABORDAR DIFICULTADES Outras Si
Oportunidade 1. BOA CANTIDADE DE DISPOSITIVOS DIXITAIS PARA O ENSINO 2. BO ACCESO A INTERNET 3. ASISTENCIA TÉCNICA AXEITADA 4. ESPAZOS FÍSICOS SUFICIENTES Administración educativa Si
Oportunidade 1. O ALUMNADO TEN UN COMPORTAMENTO SEGURO 2. O ALUMNADO TEN UN COMPORTAMENTO RESPONSABLE 3. MEDIDAS SUFICIENTES PARA IDENTIFICAR DIFICULTADES Contorna Non
Oportunidade 1.CUMPRIMENTO DAS NORMAS SOBRE DEREITOS DE AUTOR E LICENZAS DE USO 2.PROTECCIÓN DE DATOS AXEITADO Lexislación Non
Oportunidade 1. MEDIDAS SUFICIENTES PARA IDENTIFICAR DIFICULTADES Outras Non
8 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Sempre son necesarias melloras nas infraestructuras tecnolóxicas, no equipamento e nos
servicios dixitais educativos. Como centro, día a día estase a traballar para mellorar neste ámbito
e así poder dar unha mellor cobertura dixital ao alumnado. Tamén queremos reflexar a necesidade
urxente de mellorar a formación de todo o claustro no ámbito dixital.

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD CREAR BIBLIOTECAS /REPOSITORIOS EN LIÑA
O02PD FOMENTAR A CREACIÓN DE PROXECTOS INTERDISCIPLINARES
O03PD INICIACIÓN Á CODIFICACIÓN E PROGRAMACIÓN
O04PD MELLORAR A ESTRATEXIA DIXITAL E DESENVOLVELA AO LONGO DO CURSO
O05PD MELLORAR A COLABORACIÓN ENTRE O PROFESORADO E LEVAR A CABO UNHA AVALIACIÓN DO PROGRESO
O06PD EMPREGAR MÁIS RECURSOS DIXITAIS NA AULA NA ETAPA DE EDUCACIÓN INFANTIL

Seguimento

Procedemento

Reuniones semalaes + acta en papel con firmas por trimestre

1º Trimestre

Obxectivos parcialmente desenvoltos.

2º Trimestre

Obxectivos parcialmente desenvoltos.

3º Trimestre

Obxectivos parcialmente desenvoltos.

Avaliación

Procedemento para a avaliación
Valoración xeral
Proposta de mellora

Posibles propostas:

  1. Proposta de novos obxectivos
  2. Cambiar a localización da biblioteca en liña
  3. Concretar a introdución da programación, cursos e plataformas
  4. Actualizar o obcevtivo 4: POSTA EN MARCHA DUN PLAN DIXITAL DE CENTRO
  5. Indicar posibles indicadores dos obxectivos 5 e 6

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

O plan dixital, unha vez aprobado polo Claustro e polo Consello Escolar, será difundido na nosa Plataforma dixital de maneira interna e a sua vez na páxina Web.