Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Tomaremos como referencia para o seguimento do plan as seguintes accións:
- Reunións de xeito mensual que levará a cabo o equipo TIC e o equipo de profesores de cada etapa.
-Valoración das reunións por videoconferencia que cunha periodicidade mensual se realizan co Asesor de Zona
-Valoración da execución do plan que poida realizar o Equipo Directivo
-Valoración da comunidade educativa (docentes, personal centro, familias, alumnado). Recolleranse as suxerencias aportadas por familias e alumnos no buzón do Centro.
-Cada dous cursos realizarase una encosta de valoración do Plan por parte dos diversos sectores: profesorado, familias e alumnado.
-Una vez avaliados positivamente os Plans de acción levados a cabo para subsanar os aspectos de mellora, modificaranse os apartados necesarios do Plan. Das devanditas modificacións informarase aos sectores da Comunidade Educativa que se vexan implicados
-Porcentaxe de participación da comunidade educativa na páxina web do centro e no Abalarmóbil, Valor Inicial: 50% Valor obxectivo: 60%
-Dixitalizar e difundir vía páxina web tódolos documentos relevantes do centro, facéndoos accesibles á comunidade educativa, evitando na medida do posible o formato físico en papel. Porcentaxe de documentos dixitalizados: 50% Valor Obxectivo: 60%
-Número de colaboracións con outras entidades (Instrumento: Memoria anual) Colaboracións: 1 Obxectivo: 5
-Elaborar un inventario dos recursos TIC do centro Valor inicial: 90% Valor Obxectivo: 95%
-Porcentaxe de profesorado que emprega o servidor. Valor inicial: 0% Valor proposto: 50% .
-Porcentaxe de profesorado que adopta con frecuencia metodoloxías activas facilitadas polo uso das TIC Valor inicial: 40% Valor obxectivo: 80 %
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso do teclado. Número de sesións realizadas (10-15 minutos de duración) Valor Inicial: 0 Valor obxectivo: 30
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso da aplicación LibreOffice Número de sesións realizadas Valor Inicial: 0 sesións Valor obxectivo: 30 sesións
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso de ferramentas de programación Número de sesións traballadas Valor inicial: 0 Valor obxectivo:50
-Porcentaxe de participación da comunidade educativa na páxina web do centro e no Abalarmóbil, Valor Inicial: 50% Valor obxectivo: 60%
-Dixitalizar e difundir vía páxina web tódolos documentos relevantes do centro, facéndoos accesibles á comunidade educativa, evitando na medida do posible o formato físico en papel. Porcentaxe de documentos dixitalizados: 50% Valor Obxectivo: 65%
-Número de colaboracións con outras entidades (Instrumento: Memoria anual) Colaboracións: 6 Obxectivo: 5
-Elaborar un inventario dos recursos TIC do centro Valor inicial: 90% Valor Obxectivo: 97%
-Porcentaxe de profesorado que emprega o servidor. Valor inicial: 0% Valor obxectivo: 0% .
-Porcentaxe de profesorado que adopta con frecuencia metodoloxías activas facilitadas polo uso das TIC Valor inicial: 40% Valor obxectivo: 80 %
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso do teclado. Número de sesións realizadas (10-15 minutos de duración) Valor Inicial: 0 Valor obxectivo: 40
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso da aplicación LibreOffice Número de sesións realizadas Valor Inicial: 0 sesións Valor obxectivo: 40 sesións
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso de ferramentas de programación Número de sesións traballadas Valor inicial: 0 Valor obxectivo:40
-Porcentaxe de participación da comunidade educativa na páxina web do centro e no Abalarmóbil, Valor Inicial: 50% Valor obxectivo: 65%
-Dixitalizar e difundir vía páxina web tódolos documentos relevantes do centro, facéndoos accesibles á comunidade educativa, evitando na medida do posible o formato físico en papel. Porcentaxe de documentos dixitalizados: 50% Valor Obxectivo: 70%
-Número de colaboracións con outras entidades (Instrumento: Memoria anual) Colaboracións: 10 Obxectivo: 5
-Elaborar un inventario dos recursos TIC do centro Valor inicial: 90% Valor Obxectivo: 98%
-Porcentaxe de profesorado que emprega o servidor. Valor inicial: 0% Valor obxectivo: 0% .
-Porcentaxe de profesorado que adopta con frecuencia metodoloxías activas facilitadas polo uso das TIC Valor inicial: 40% Valor obxectivo: 80 %
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso do teclado. Número de sesións realizadas (10-15 minutos de duración) Valor Inicial: 0 Valor obxectivo: 40
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso da aplicación LibreOffice Número de sesións realizadas Valor Inicial: 0 sesións Valor obxectivo: 60 sesións
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso de ferramentas de programación Número de sesións traballadas Valor inicial: 0 Valor obxectivo:40
Avaliación
Neste apartado establecemos criterios e recursos para revisar a consecución dos obxectivos co fin de actualizalos, xa que o noso PDC defínese aberto e suxeito a permanente revisión e actualización. O proxecto avaliarase do seguinte xeito:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao mes. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Nas táboas de temporalización dos obxectivos fóronse sinalando os indicadores de logro. Estes indicadores revisaranse periódicamente para elaborar logo unha memoria final do PDC.
A partir dos resultados da avaliación do PDC realizaremos a actualización de aqueles obxectivos que non se cumpriron e tamén do resto de plans e proxectos do Centro que leven consigo o uso das TICs.
-Porcentaxe de participación da comunidade educativa na páxina web do centro e no Abalarmóbil, Valor Inicial: 50% Valor obxectivo: 80% Conseguido aínda que substituída a páxina web por unha rede social propia onde participan
-Dixitalizar e difundir vía páxina web tódolos documentos relevantes do centro, facéndoos accesibles á comunidade educativa, evitando na medida do posible o formato físico en papel. Porcentaxe de documentos dixitalizados: 60% Valor Obxectivo: 80%. Amplamente conseguido .
-Número de colaboracións con outras entidades (Instrumento: Memoria anual) Colaboracións: 10 Obxectivo: 4 O obxectivo foi moi pouco ambicioso.
-Elaborar un inventario dos recursos TIC do centro Valor inicial: 90% Valor Obxectivo: 98% Vaise levando ao día, malia a constante chegada de material.
-Porcentaxe de profesorado que emprega o servidor. Valor inicial: 0% Valor proposto: 50% Non se utiliza.
-Número de publicacións por cada mestre na Web Dinámica. Valor Inicial: 5. Valor proposto: 15 anuais. A media das publicacións na Web Dinámica e nas distintas webs do colexio ronda o valor proposto, o que amosa a ampla participación das distintas aulas.
-Publicar e traballar cando menos unha actividade quincenalmente nalgún dos cursos correspondentes da aula virtual. Valor Inicial: 0. Valor Proposto: 15 actividades. Conseguido o valor proposto e sobrepasado nalgúns cursos.
-Porcentaxe de profesorado que adopta con frecuencia metodoloxías activas facilitadas polo uso das TIC. Porcentaxe inicial: 40%. Porcentaxe Proposto: 80%. Conseguido o valor proposto
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso do teclado. Número de sesións realizadas (10-15 minutos de duración) Valor inicial: 0 sesións. Valor proposto: 30 sesións. Seguido dun xeito moi diverso
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso da aplicación LibreOffice Número de sesións realizadas. Valor inicial: 0 sesións Valor proposto: 15 sesións. Amplamente conseguido especialmente nos cursos Edixgal
-Mellorar a competencia dixital do alumnado no uso de ferramentas de programación Número de sesións traballadas Valor inicial: 0 sesións. Valor proposto: 12 sesións trimestrais.Escasamente conseguido
-Desbotar por non considerar interesante, por parte do profesorado, o uso do servidor Abalar de centro
-Ademais de manter actualizado o inventario, promover unha localización caracterizada dos distintos dispositivos cos que contamos
-Promover o coñecemento e traballo en linguaxe computacional.
-Potenciar en todo o centro a linguaxe de programación e a robótica
-Fomento de participación das familias en distintas charlas ao redor da Educación e a Competencia Dixital
Comunicación e difusión
-A través de reunións informativas e pola súa publicación na web do centro o Equipo Tic, informará ao resto do Claustro dos aspectos máis relevantes do PDC.
-Os docentes informarán aos alumnos dos aspectos que máis se refiren a eles: ferramentas de programación, usos responsable Internet, Libre Office...
-Mediante charlas informativas e videotitoriais o equipo Tic, informará á Comunidade Educativa sobre as características do PDC, así como colaborará na súa formación nun uso axeitado das Redes Sociais
Ligazón: http://www.edu.xunta.gal/centros/cepsequelomarin/?q=system/files/PDC_0.pdf