Debilidade |
Necesidade de aprender a codificar ou programar |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Outorgar máis recoñecemento ao traballo dos demais. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Necesidade de formación para resolver problemas técnicos.Non se verifica a calidade da información |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Non existe un comportamento responsable nin seguro. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Non se considera axeitado que o alumnado traia o seu propio dispositivo. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Non se considera axeitado que o alumnado traia o seu propio dispositivo. |
Familias |
Non |
Debilidade |
Baixa competencia dixital das familias. |
Familias |
Non |
Debilidade |
Os nosos coñecementos sobre protección de datos son insuficientes. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
O centro educativo non ten acceso a recursos dixitais en liña ben organizados |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Necesidade de bibliotecas e repositorios en liña. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
O apoio para abordar retos é escaso (fenda dixital) |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Non se considera axeitado que o alumnado traia o seu propio dispositivo. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Mellorar a estratexia dixital de centro |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Necesidade de máis tempo para explorar a ensinanza dixital. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Creación de bibliotecas e repositorios en liña |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Necesidade de formación para resolver problemas técnicos. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Dificultade para realizar unha autorreflexión sobre a aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Dificultades para compartir entre alumnos o traballo. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Necesidade de máis tempo para explorar a ensinanza dixital. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Dificultades para avaliar as capacidades |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Escasa colaboración, actuacións individualistas. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Dificultade para realizar unha retroalimentación adecuada. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Dificultades para a avalición das capacidades desenvolvidasfora do centro |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Falta de experiencia no uso de entornos virtuais de aprendizaxe. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Contamos con bos dispositivos dixitais para a aprendizaxe |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Unha boa parte do alumnado emprega a tecnoloxía fora do centros con fins de aprendizaxe. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Habilidades dixitais para diferentes materias. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
O alumnado conta con dispositivos suficientes. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
A meirande parte do alumnado dispón dun dispositivo para traballar casa |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
A maioría cando as leccións se imparten na casa son quen de conectarse aínda que sexa con axuda. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
A maioría do alumnado non ten problemas de conectividade |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Uso correcto da aplicación de Abalar Móbil |
Familias |
Non |
Fortaleza |
Contamos coa infraestrutura axeitada |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Contamos con dispositivos dixitais suficientes para a ensinanza. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
A asistencia técnica é a axeitada. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Contamos con bos dispositivos dixitais para a aprendizaxe |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O alumnado conta con dispositivos suficientes. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Os espazos físicos son suficientes |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O acceso a internet é axeitado. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Implementación de novas modalidades de ensinanza. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
O centro educativo ten unha comunicación regular e ben organizada coa Admón. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
A orientación e asesoramento interno é boa. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Falta de sinerxias para o aprendizaxe mixto |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Contamos con medidas axeitadas para identificar retos(fenda dixital). |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Emprego axeitado da avaliacióndixital. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Outras formacións internas consideráronse efectivas. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
O centro emprega servizos dixitais educativos corporativos |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Desenvolvemento da estratexiaco profesorado. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
A asistencia técnica é a axeitada. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Os espazos físicos son suficientes |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Correcta actualización da paxina web do centro. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Coñecementos suficientes para a creción de recursos dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Alta implicación do alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Correcto empleo de datos para mellorar a aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Alta participación en DPC. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Alta colaboración do alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Realización de proxectos interdisciplinares. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Promóvese a participación de profesorado en actividades formativas dentro do centro. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Intercambio de experiencias satisfactorio. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Valórase positivamente a participación en Programas acreditados |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado é quen de manexar con seguridade a tecnoloxía para a impartición de clases |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Implementación de novas modalidades de ensinanza |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Existencia de bos recursos educativos en liña. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Boa comunicación coa comunidade educativa |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Existencia de recursos educativos abertos. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Programación adaptada ás necesidades do alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Emprego axeitado da avaliación dixital |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado participa en programas de desenvolvemento profesional. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
A orientación e asesoramento interno é boa. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Valórase positivamente as visitas de estudio. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado é quen de manexar con seguridade a tecnoloxía para a preparación de clases |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado emprega ao mesmo tempo que os seus compañeiros as tecnoloxías dixitais na súa meirande parte. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Interese e debate sobre o uso da tecnoloxía. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Bo manexo de entornos virtuaisde aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Pedagoxía que fomenta a creatividade |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Correcta documentación da aprendizaxe |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Uso correcto da aplicación de AbalarMobil. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado é quen de manexar con seguridade a tecnoloxía para retroalimentación, apoio e comunicación. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado inviste boa partedo seu tempo na ensinanza dixital. |
Persoal docente |
Non |