Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Trimestralmente farese unha revisión de cumprimento dos obxectivos. Ademais mensualmente faise unha revisión co coordinador ADIX da zona.
Reunión co meu coordinador ADIX.
Comprobamos o acceso á Aula Virtual ADIX_Tui que empregaremos
como principal medio de comunicación, en todo caso mantemos
abertas todas as posibles liñas (correo electrónico, comunicación
telefónica co centro e móbil persoal, vídeo conferencia,...).
Tamén comprobamos o acceso á aplicación EduCalidade con permisos
de edición. Revisamos os distintos apartados da aplicación no PDC,
facendo principal fincapé nos seguintes puntos:
• Introdución
¿ Data de aprobación do Consello
¿ Data de aprobación/ información Claustro
• Contexto DAFO
¿ Revisión e actualización
• Obxectivos
¿ Procedemento de borrado
¿ Procedemento para a creación de novos Obxectivos
¿ Introdución das Accións
• Comunicación e Difusión
¿ Revisión e actualización
• Seguimento
¿ Borrado/Actualización dos cadros de texto
• Avaliación
¿ Borrado/Actualización dos cadros de texto
• Anexos
Trasladoume a notificación recibida desde SSCC indicando que se amplía o
prazo de aprobación do PDC 2023_2024 ata o 06 de novembro.
Tamén comprobamos como os nosos PDC xa son visibles e de ámbito
público na aplicación EduCalidade.
Xa están definidos os Obxectivos do novo PDC e revisamos a edición
dos indicadores e das accións. Está pendente a convocatoria do
Claustro e Consello Escolar para a súa información e aprobación.
Nesta 2ª reunión, tras deixar o PDC correctamente trasladado á apliación Edu Calidade, o obxectivo principal é realizar o seguimento de cada un dos Obxectivos analizando as Accións particulares dos mesmos.
Na reunión seguimos a seguinte Orde do Día:
1. Sinatura da acta anterior.
2. Corrección de posibles eivas do PDC na aplicación Edu Calidade.
Revisado todo o trasladado na aplicación non se aprecia ningunha incidencia.
3. Recollida das RRSS utilizadas polo centro educativo.
As RRSS utilizadas quedan recollidas nesta acta no apartado correspondente
4. Recollida da planificación de formación específica sobre competencia dixital (través dun PFPP)
A formación específica en competencia dixital solicitada no PFPP do centro queda recollida nesta acta no apartado correspondente.
5. Revisión do estado dos Obxectivos
6. Seguimento particular das Accións vencidas en cada obxectivo.
7. Evidencias documentais para acreditar o cumprimento das nosas Accións e que podemos achegar no seu seguimento.
8. Actualizamos os apartados do 1º e 2º trimestre dentro da lapela Seguimento na aplicación recollendo toda a actividade relacionada coa coordinación do PDC.
Tras comprobar que o PDC se atopa no estado de "Plan pechado - Seguimento" dentro da aplicación o obxectivo principal é realizar o seu seguimento, practicamente definitivo. Esta reunión mantense cando queda aproximadamente 1 mes para finalizar o curso e existe a posibilidade dalgunha edición, precia o estado "Finalizado" do PDC, nada aplicación.
Seguimos a seguinte Orde do día:
1. Sinatura da acta anterior.
2. Revisión do estado dos Obxectivos
3. Seguimento das accións e trimestral
4. Avaliación
Queda pendente realizar as acehgas, antes de pasar ao estado "Finalizado", nos seguintes apartados:
- Valoración xeral.
- Propostas de Mellora.
Esta edición realizarase tras a reflexión do EDPD reflectindo a evolución do PDC ao longo deste curso e focalizando za nos obxectivos que podemos planificar para o curso 2024/2025
5. Revisión Anexos
Achégase no seguimento particular de cada Acción as evidencias documentais das que se dispón (Lapelas obxectivos), no caso doutra documentación auxiliar que se xere ata finalizar o curso, queda á disposición na Lapela Anexos un espazo para ao seu arquivo.
6. Sinatura da presente Acta.
Avaliación
Durante este curso traballouse de maneira coordinada para acadar todos os obxectivos posibles e mellorar así a competencial dixital do grupo de mestres e do alumnado.
No seguinte curso seguiremos traballando para acadar os obxectivos que quedaron parcialmente acadados e afondar noutros novos.
Comunicación e difusión
Dende o equipo de dinamización do Plan Dixital do Centro en colaboración co Equipo Directivo, utilizarase como estratexia de difusión á comunidade educativa a través das seguintes liñas de actuación:
-
Proxecto educativo de centro e a programación xeral anual.
-
A través dos plans dos órganos de coordinación docente (biblioteca, TIC e Dinamización da Lingua Galega)
-
Os servizos dixitais do centro, a páxina web, o espazo abalar, aula virtual e os diferentes blogs.
-
A ligazón ao Plan Dixital: Plan dixital