Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Mensual: iranse revisando os obxectivos e, sobre todo, as accións educativas que se deben ir desenvolvendo así como reaxustando a súa temporalización en caso necesario.
Trimestral: o estado de execución das accións e tamén analizaranse e valoraranse os resultados obtidos e, de ser o caso, proporanse modificacións das accións e as propostas de mellora, para axustar a realidade todos os factores indicados anteriormente que están en permanente evolución.
Anual: a avaliación do desenvolvemento do proxecto e do nivel de consecución dos obxectivos previstos realizarase paralelamente á Memoria Anual. Terase en conta as aportacións dos equipos docentes interniveis e as propostas de mellora aportadas, que servirán como punto de partida para a actualización do Plan de cara o curso seguinte.
O01PD Realizar a formación necesaria para mellorar o uso das tecnoloxías presentes no centro
Crear e publicar diferentes produtos elaborados na radio no Blog de biblioteca do centro: Acadado
Realizar unha formación interna sobre o uso de ferramentas audiovisuais (croma e radio escolar): Acadado
Integrarse no PFPP de Polos Creativos e realizar formación para o aproveitamento da tecnloxía do centro (impresión 3D, robótica): Acadado
O02PDImplementar no centro a impresión 3D como algo cotiá
Realizar formación de usuarios sobre o uso de ferramentas de deseño e impresión 3D: Acadado
Crear diferentes figuras mediante a utilización de ferramentas de deseño e a impresora 3D: Acadado
Profundizar na formación para o profesorado que mellore a súa competencia docente na impresión 3D (especial atención profesorado de 5º e 6º): Acadado
O03PD Utilizar os medios dixitais dispoñibles no centro destacando o aproveitamento da radio e a robótica
Integrar a radio na metodoloxía docente: Acadado
Elaborar productos de robótica para o seu aproveitamento docente: Acadado
Avaliación
Avaliación inicial: ao inicio do curso que ben revisarase o plan para analizar o punto de partida dos distintos elementos que o compoñen, durante o seu desenvolvemento
Avaliación formativa: para detectar fallos e/ou resultados por debaixo das expectativas previstas co obxecto de introducir as modificacións que se consideren oportunas.
Avaliación sumativa: ao final do programa para ver en que medida se conseguiron os obxectivos e a maneira en que o plan axudou a integrar a tecnoloxía no día día do centro, se a metodoloxía empregada foi adecuada, se se fixo partícipe do programa a toda a comunidade educativa...
Todos os obxectivos formulados para o presente curso escolar foron acadados. Nese sentido destacamos a implicación do profesorado nos traballos ao carón do uso do Croma (incluindo grabación e edición de vídeo), da radio escolar, a impresora 3D e a robótica educativa.
De cara o vindeiro curso gustaríanos encamiñar o noso plan dixital á elaboración dun aula de recursos virtuais no que poder compartir todos os recursos dixitais dos que dispón o profesorado.
Comunicación e difusión
Este documento, despois de estar aprobado en data 30/06/2022 polos órganos colexiado correspondentes, está dispoñible para asúa consulta na páxina web do centro.
A persona coordinadora do plan terá acceso á plataforma EDucalidade para realizar as modificacións que se consideren tras a súa consulta co Claustro e Consello.