Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
- Reunións periódicas mensuais co equipo docente
- Reunións periódicas trimestrais co mentor ADIX
- Revisión cumprimento accións primeiro trimestre
- Reunión con equipo ADIX
Valoración positiva.
- Revisión cumprimento accións segundo trimestre
- Reunión con equipo ADIX
Adiar formación en ABALAR con familias para o 3º trimestre.
- Revisión cumprimento accións terceiro trimestre
- Reunión con equipo ADIX
- Valoración positiva do traballo realizado, coa valoración do ADIX de tres obxectivos acadados e o cuarto parcialmente acadado (estamos a 10 puntos porcentuais do valor desexado de familias que utilizan contextos virtuais para a súa relación co IES, o que pretenderemos acadar o vindeiro curso).
Avaliación
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Para o obxectivo 1, levaráse a cabo a súa avaliación unha vez no primeiro trimestre e sempre que haxa incorporacións de alumnado.
Para o obxectivo 2, realizarase o seguimento unha vez por trimestre nos dous primeiros, e dúas no terceiro, prestando especial atención ás xestións realizadas para a publicación de recursos didácticos.
Para o obxectivo 3, faráse o seguimento avaliación a avaliación, atendendo ás necesidades do profesorado e valorando o seu feddback en relación coa avaliación e autoavaliación no contexto dixital.
Para o obxectivo 4, faráse o seguimento do mesmo unha vez por trimestre, prestando especial atención ao terceiro trimestre e ás comunicacións establecidas entre o centro e as familias, necesidades das mesmas, etc.
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Neste senso, será fundamental o feedback que os indicadores e as persoas da comunidade implicadas nos poidan aportar. Utilizaráse esta avaliación para a actualización do plan de cara ao seguinte curso.
As valoracións achegadas polo ADIX son positivas, con 3 de 4 obxectivos acadados totalmente e 1 de 4 parcialmente.
As valoracións do equipo docente son positivas, amosando o agradecemento por incluír formación específica para avaliación e autoavaliación en contextos virtuais. De feito, a esta formación acudiu máis da metade do claustro, o que representa case o triple dos membros que forman o equipo adicado á redacción e implementación do PDC.
O feedback que nos chega do alumnado é tamén positivo, conseguimos chegar con equipos/conectividade a aqueles fogares que carecían dos mesmos por diferentes circunstancias. Neste senso, e cumprindo con dous dos obxectivos que nos marcamos neste plan (1 e 3), reflectimos as valoracións medias sobre un máximo de 5 puntos emitidas polo alumnado do IES con respecto a tres ítems significativos:
- Disponibilidade de equipamento: 4.56
- Xestión de incidencias relacionadas co equipamento TIC: 4.22
- Uso da aula virtual no contexto da avaliación: 4.10
O feedback que nos chega das familias é bo, pero mellorable. Na formación específica de ABALAR móbil acodiron poucas persoas, iso si, moi interesadas. O curso que vén trataremos de incrementar esta cifra, aproveitando novas funcionalidades que se poidan incorporar á APP.
Comunicación e difusión
Definición da estratexia ou protocolo para a publicidade e difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa (posterior á súa aprobación).
- Publicación na web do IES
- Presentación aos novos Claustro e CE
- Inclusión nos documentos propios de centro
- Xeración dun buzón virtaul de valoracións, suxerencias e melloras