Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para poder avaliar o plan mediremos o grado de consecución dos obxectivos que nos marcamos neste dous contextos:
1. No contexto da avaliación procesual Cada unha das acciones propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudaran a determinar si o obxectivo proposto foi alcanzado e se é necesario realizar variacións no plantexamento de estas accións durante o curso para que as propostas se materialicen
A frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao mes, teremos en conta os seguintes instrumentos e ferramentas:
a. Os indicadores de avaliación asociados a cada un dos obxectivos e accións.
b. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
2. No contexto da avaliación final Co análises destes indicadores, se elaborará un informe avaliativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores.
A frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano, teremos en conta os seguintes instrumentos e ferramentas:
a. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
b. A ferramenta de avaliación SELFIE a través da cal poderemos facer unha análises da competencia dixital do Centro. Anualmente
c. Análise dos avances do profesorado en materia dixital na práctica docente e nos procesos de avaliación do alumando. Mediante a avaliación da Competencia Dixital Docente a través do Test de Competencia Dixital Docente
d. A avaliación da Competencia Dixital do alumnado a través de SELFIE:
i. Valoración da utilización das Tics por parte do alumnado na adquisición e práctica das súas aprendizaxes.
ii. Análise dos avances do alumnado coas Tics no proceso de ensinanza- aprendizaxe.
iii. Balance dos programas e/ou plataformas educativas empregadas polo alumnado no proceso educativo(aula virtual, web do centro, blogue de aula...)
e. No referente ao profesorado:
i. Estimación das dificultades detectadas polo profesorado na xestión das Tics en relación a práctica educativa diaria.
ii. Concreción da elaboración de material dixital por parte do profesorado.
iii. Balance dos programas e/ou plataformas educativas empregadas polo profesorado no proceso educativo(aula virtual, web do centro, blogue de aula...)
f. No referente ao centro:
i. Avaliación das melloras acadadas en relación ao equipamento e as infraestruturas requiridas
ii. Concreción da participación en programas, actividades e/ ou estratexias relacionadas coas tics.
iii. Análise do acceso ás tics por parte das familias do alumnado co obxectivo de atallar a fenda dixital.
O informe do progreso formara parte da Memoria anual do centro.
Nome do centro CEIP CARMEN GARCÍA CARRASCO Data e hora da visita 13 novembro ás 12:00 h
Enderezo Estrada de Valdepereira S/n 32454 Cenlle , Ourense
Teléfono 988 40 40 56
Correo electrónico ceip.carmen.garcia.carrasco@edu.xunta.es
Páxina web www.edu.xunta.gal/centros/ceipcarmengarcia
Redes sociais https://es-es.facebook.com/ceipcarmen.garciacarrasco.7/
Director/a González Iglesias, Laura
Coordinador/a EDPD #CompDigEdu Raquel Pérez Fernández Acordos adoptados
Acordos adoptados con accións recomendadas
Orde do día: 1º Información en relación a implementación e seguimento do PD.
2º Obxectivos e accións correspondentes ao PD 2023-24.
3º Seguimento e avaliación do PD a través de EduCalidade neste curso.
4º Infórmase de que data límite da aprobación en claustro e consello é o 6 de novembro.
5º Posibles dúbidas ou necesidades no proceso.
Recollida de boas prácticas innovadoras: Polos creativos
Planificou formación específica sobre competencia dixital (a través dun PFPP)
Si
Itinerario 1: A convivencia escolar e a educación inclusiva encaixan na escola, grupo de traballo Itinerario
Itinerario 2:: Creación de material dixital empergando a realidade aumentada, a realidade inmersiva, o croma. Grupo de traballo
Outros acordos/observacións
Acceso correcto a EduCalidade e a AV por parte da persoa coordinadora. O PD do curso 2023-24 xa está cargado agás as modificacións pertinentes.
O PD do curso 2023-24 xa está cargado agás as modificacións pertinentes. Data vindeira visita prevista A concretar
REUNION CON TODO O PROFESORADO DO CENTRO
Nome do centro CEIP CARMEN GARCÍA CARRASCO
Data e hora da- visita 12/03/2024 – 15:40 Horas
Enderezo Estrada de Valdepereira S/n 32454 Cenlle Ourense
Teléfono 988 404 056
Correo electrónico ceip.carmen.garcia.carrasco@edu.xunta.es
Redes sociais
Ceip Carmen García Carrasco (facebook.com)
Acordos adoptados con accións recomendadas
Orde do día
1º Seguimento dos obxectivos do PD correspondentes ao 2º trimestre
2º Información e asesoramento do aplicativo Educalidade
3º PFPP FORMACION
4º Rogos e preguntas
ACORDOS E ACCIÓNS RECOMENDADAS
Os obxectivos establecidos no plan continúan en marcha. Realizarase unha revisión das accións correspondentes a este trimestre.
Informase e solvéntanse pequenas dúbidas en relación coa acreditación da competencia dixital do profesorado. Explicase a información dispoñible e remítese a contacto co CFR para información máis concreta.
Recollida de boas prácticas innovadoras
Programas educativos de mellora da competencia dixital e/ou STEM nos que participa o CEIP Carmen García Carrasco no curso 2023-2024:
• Polos Creativos
• Proa+
Planificou formación específica sobre competencia dixital (a través dun PFPP)
Continúase coa formación das liñas do PFPP e polos creativos.
REUNION CON TODO O PROFESORADO DO CENTRO
Nome do centro CEIP CARMEN GARCÍA CARRASCO
Data e hora da reunión co profesorado 28/05/2024 – 15:40 Horas
Enderezo Estrada de Valdepereira S/n 32454 Cenlle Ourense
Teléfono 988 404 056
Correo electrónico ceip.carmen.garcia.carrasco@edu.xunta.es
Redes sociais
Ceip Carmen García Carrasco (facebook.com)
Acordos adoptados con accións recomendadas
Orde do día
1º Seguimento dos obxectivos do PD correspondentes ao 3 º trimestre moitos dos obxectivos non foron acadados pola falta do tempo do preofesorado para poder levalos a cabo
2º PFPP FORMACION das súas actividades A formación aproveitouse ao máximo no tempo que foi posible reunirse a pesares dos contratempos existentes, xa que o profesorado aínda que estivo moi implicado á elevada carga de traballo que tivemos neste curso e a falta de horas libres moitas das actividades que tiñamos pensadas non se puideron levar a cabo
3º Rogos e preguntas
ACORDOS E ACCIÓNS RECOMENDADAS
Se remata coa formación programada no marco deste PFPP.
Se chega ao compromiso de tentar acadar a maioría de obxectivos posibles ao remate do curso.
Recollida de boas prácticas innovadoras
Programas educativos de mellora da competencia dixital e/ou STEM nos que participa o CEIP Carmen García Carrasco no curso 2023-2024:
• Polos Creativos
• Proa+
Avaliación
Para poder avaliar o plan mediremos o grado de consecución dos obxectivos que nos marcamos neste dous contextos:
1. No contexto da avaliación procesual Cada unha das acciones propostas neste plan ten uns indicadores específicos que axudaran a determinar si o obxectivo proposto foi alcanzado e se é necesario realizar variacións no plantexamento de estas accións durante o curso para que as propostas se materialicen
A frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao mes, teremos en conta os seguintes instrumentos e ferramentas:
a. Os indicadores de avaliación asociados a cada un dos obxectivos e accións.
b. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
2. No contexto da avaliación final Co análises destes indicadores, se elaborará un informe avaliativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores.
A frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano, teremos en conta os seguintes instrumentos e ferramentas:
a. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
b. A ferramenta de avaliación SELFIE a través da cal poderemos facer unha análises da competencia dixital do Centro. Anualmente
c. Análise dos avances do profesorado en materia dixital na práctica docente e nos procesos de avaliación do alumando. Mediante a avaliación da Competencia Dixital Docente a través do Test de Competencia Dixital Docente
d. A avaliación da Competencia Dixital do alumnado a través de SELFIE:
i. Valoración da utilización das Tics por parte do alumnado na adquisición e práctica das súas aprendizaxes.
ii. Análise dos avances do alumnado coas Tics no proceso de ensinanza- aprendizaxe.
iii. Balance dos programas e/ou plataformas educativas empregadas polo alumnado no proceso educativo(aula virtual, web do centro, blogue de aula...)
e. No referente ao profesorado:
i. Estimación das dificultades detectadas polo profesorado na xestión das Tics en relación a práctica educativa diaria.
ii. Concreción da elaboración de material dixital por parte do profesorado.
iii. Balance dos programas e/ou plataformas educativas empregadas polo profesorado no proceso educativo(aula virtual, web do centro, blogue de aula...)
f. No referente ao centro:
i. Avaliación das melloras acadadas en relación ao equipamento e as infraestruturas requiridas
ii. Concreción da participación en programas, actividades e/ ou estratexias relacionadas coas tics.
iii. Análise do acceso ás tics por parte das familias do alumnado co obxectivo de atallar a fenda dixital.
O informe do progreso formara parte da Memoria anual do centro.
A valoración xeral do desenvolvemento do noso Plan Dixital 23/24 expón uns resultados desiguais que suxiren a reformulación ou matización dalgunhas das metas propostas no noso centro. No momento da avaliación final, a concreción desta valoración é a seguinte:
GRAO DE CONSECUCIÓN DOS OBXECTIVOS
OBXECTIVO 1 Promover o uso xeneralizado das encerados dixitais nas aulas (A3)
A dirección do centro máis o equipo TIC executaron en prazo as accións deseñadas para acadar este obxectivo, destinadas a sentar as bases organizativas para o desenvolvemento do Plan. Salientar a realización das dúas liñas do PFPP foron realizadas e tiveron un bo resultado, aínda asi seguiremos con este obxectivo cara o ano que vén para seguir formando ao profesorado no emprego das pizarras e dos encerados dixitais actuais que temos nas aulas.
Este obxectivo foi acadado, experimentando un notable impulso coa implementación dos paneis interactivos nas nosas aulas e a formación recibida, dende a asesoría ABALAR para o seu óptimo aproveitamento. É salientable a facilidade para integrar este novo recurso nas materias, a súa sinxeleza de manexo e o acerto de combinar maqueta ABALAR e Android no dispositivo. Neste eido, ábrese un amplo abano de posibilidades para os vindeiros curso, permitindo o deseño de obxectivos para a implementación e sistematización da práctica docente nesta ferramenta.
OBXECTIVO 2 Colaborar con outras entidades para desenvolver a competencia dixital (B3)
Esta pendente por falta de tempo do profesorado e responsables da actividade
OBXECTIVO 3 Actualizar e promover o uso da web do centro.
O noso obxectivo deste ano foi acadado, aínda que queda pendente cara o curso que ven quen será a/o responsable de subir toda a información na web do centro.
OBXECTIVO 4 Promover e aumentar o numero de publicacións do Facebook do colexio (https://www.facebook.com/ceipcarmen.garciacarrasco.7)
O noso obxectivo deste ano foi acadado, aínda que queda pendente cara o curso que ven quen será a/o responsable de subir toda a información no facebook.
OBXECTIVO 5 Almacenar dixitalmente en disco duros externos toda información administrativa e audiovisual relativa ao centro escolar(C2)
Este obxectivo esta pendente xa que queda moita información e moitos video e fotos por almacenar das últimas semanas do colexio.
OBXECTIVO 6 Favorecer o intercambio de experiencias, no contexto da transformación dixital dos centros, entre o profesorado do centro (D3)
Esta pendente por falta de tempo do profesorado e responsables da actividade.
OBXECTIVO 7 Aprender a comunicarse o alumnado a través da aula virtual do centro (H10)
Ao longo do curso fíxose patente que a consecución efectiva deste obxectivo resultaría pouco funcional no noso centro, á vista das características da nosa comunidade educativa expostas na análise do DAFO. A Aula Virtual é unha ferramenta que non coñece todo o profesorado e polas caracteristicas do noso centro moito alumnado non ten dispositivos electrónicos nas súas casas para que podan facer uso da aula virtual. Polo tanto, no vindeiro Plan 23/24 seguiremos con este obxectivo
OBXECTIVO 8 Creación dunha base da datos sobre a competencia dixital e os medios dixitais das familias (Brecha Dixital)
Esta pendente por falta de tempo do profesorado e responsables da actividade
Cara o curso que ven o máis importante e que o profesorado implicado podar ter máis horas para dedicalas ao desarrollo e implementación do Plan Dixital, xa que dada as caracterisiticas do noso centro na actualidade o Coordinador do Plan non ten horas disponibles para o cumplimento destes obxectivos.
Comunicación e difusión
A persoa encargada da coordinación do equipo de dinamización do plan dixital distribuirá a organización do plan:.
- Cada titor encargarase de difundir o plan dixital na súa aula por medio de actividades.
- O coordinador encargarase da publicación na páxina do centro das novidades, avisos, difusión…
- Os docentes que non dispoñan de titoría encargaranse da realización de actividades interactivas ou busca de actividades para certas celebracións/conmemoracións para que o alumnado realice posteriormente.