Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
-Avaliación procesual:
Unha vez por trimestre reunirase o claustro para avaliar a consecución de cada un dos obxectivos proposros.
No caso de que os obxectivos non se vaian acadando, os mestres establecerán as posibles modificacións para poder acadalos
Durante o primeiro trimestre vanse desenvolvendo actividades de cara a acadar os obexectivos propostos para o presente curso escolar. Os alumnos da clase educación primaria comezan a facer máis actividades que implican o uso das TIC e o tratamento da información.
Así mesmo desenvolvéronse actividades que favorecen a aprendizaxe de conceptos de diferentes xeitos, favorecendo así a individualización da ensinanza e poder adaptarse ás necesidades de aprendizaxe de cada alumno, dado que as TIC proporcionan diferentes xeitos de presentar a información, co que é máis fácil dar resposta a estas difeerencias.
Comentar que o curso de 6º de EP este ano conta con EDIXGAL, o que nos permite introducir totalmente ao alumnado nunha eduación na que as TIC son a ferramenta fundamental de traballo.
No segundo trimestre, continuamos na liña de traballo do primeiro trimestre de cara a ter adquiridos os obxectivos plantexados para o mes de marzo.
Valoramos moi positivamente o avance dos alumnos en termos de competencia dixital. Son máis autónomos no uso das TIC e tamén no tratamento da información que chega a través da tecnoloxía.
Consideramos que as TIC están totalmente integradas na vida diaria da aula.
O obxectivo previsto para marzo acádase dentro do espazo de tempo marcado.
No terceiro trimestre a liña de traballo sigue sendo a mesma. Acádanse os obxectivos propostos para o presente curso escolar no PLAN DIXITAL.
Tanto o profesorado como o alumnado teñen un aumento positivo en canto ao uso das TIC na vida diaria da aula e mesmo comázase a empregar a tecnoloxía como unha ferramenta de traballo para o alumnado.
Avaliación
Valoramos positivamente o cumprimento dos obxectivos propostos de cara ao presente curso escolar. O centro de Medeiros atópase nun contexto onde a competencia dixital é escasa. Isto plantexaba un gran reto para os profesionais do centro.
Durante este curso escolar consideramos que o avance foi moi grande. Dito avance veuse favorecido pola cantidade de material dixital proporcionado ao centro durante o curso pasado e o presente.
As TIC están totalmente integradas na vida diaria da aula, tanto como unha ferramenta no proceso de ensinanza por parte do profesorado do centro, como tamén unha ferramento no proceso de ensinanza dos propios alumnos.
As TIC ofrecen unha gran variedade de recursos e presentación da información, o que nos permite poder adaptarnos ás necesidades dos alumnos e ás distintas maneiras de aprender que poden xurdir nun grupo-clase.
As propostas de mellora para o vindeiro curso serían:
- Seguir aumentando a competencia dixital tanto de mestres como alumnos/as.
- Control e mantemento dos dispositivos do centro.
- Aumento da variedade de ferramentas tecnolóxicas.
- Dotar a biblioteca de ferramentas dixitais.
Comunicación e difusión
Para que toda a comunidade educativa poida ter acceso ao plan dixital, no centro sempre haberá unha copia dispoñible para a súa consulta.
Ademáis publicarase o documento na páxina web do centro para que quede a disposición de familias, alumnos,… e que toda a comunidade educativa o poida consultar integramente.
O enlace do noso plan dixital é o seguinte: https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=32015657