Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

NOME: EEI Noalla

DIRECCIÓN: Rúa Telleiro13 – 32.915 San Cibrao das Viñas - Ourense

CORREO: eei.noalla@edu.xunta.gal

ETAPAS EDUCATIVAS: 2º ciclo de Educación Infantil.

ALUMNADO: grupo mixto formado por 3 alumnas de 3 anos, 5 de 4 anos, 4 de 5 anos.

PROFESORADO: 1 a tempo total e 3 compartidas.

A Escola de Noalla está situada no pobo de Ponte Noalla, no Concello de San Cibrao das Viñas. No entorno hai outra Escola Infantil que
pertence ó mesmo Concello. Está ubicada nunha zona rural pero moi preto da cidade. A maioria dos nenos falan castelán.
- Incardinación e contribución do Plan Dixital ao Proxecto Educativo. Relación con outros plans e proxectos de centro.
No Plan Dixital estará estruturado todo o relacionado coas novas tecnoloxías, contribuirá a desenrolar todo o relacionado coas novas
tecnoloxías no Proxecto Educativo, será unha ferramenta básica á hora de elaborar os diferentes programas e proxectos de centro así como a
Programación Xeral Anual e as programacións das diferentes materias.
Contribución do PD á Programación Xeral Anual do Curso 2022/2023
O plan de acción que se deseña nesta versión estará totalmente integrado na Programación do vindeiro curso, recollendo os obxectivos e as
accións á levar a cabo.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

Unha vez realizadas as pesquisas pertinentes a través do SELFIE e o test CDD , analizados os resultados que presentan os informes de ámbalas dúas probas, xunto ca reflexión colectiva do Equipo de Dinamización do Plan Dixital, observanse unhas fortalezas e debilidades a nivel interno e unhas oportunidades e ameazas a nivel externo que aparecen recollidas na presente análise DAFO sinaladas a a maior parte delas cunha puntuación en base a cal,  de xeito cuantitativo, establácense unhas prioridades que fixemos pasar tamén por un filtro cualitativo dando como resultado unha serie de  prioridades as que nos propoñemos aatender en difernentes temporalizacións. Aquelas que son de atención más urxente, serán as que  nos servirán de base para a elaboración do Plan de Acción, convertindo os items en obxectivos que trataremos de acadar ao longo do vindeiro curso mediante a realización de diferentes accións.

Interno
5 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Falta de dispositivos dixitais para docentes. Infraestruturas Non
Debilidade Uso activo e creativo de aulas virtuais. Oferta Si
Fortaleza Participación das familias. Familias Si
Fortaleza Creación de recursos educativos dixitais. Organización de centro Non
Fortaleza Formación sobre novas modalidades de aprendizaxe do uso da tecnoloxía dixital. Persoal docente Si
5 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 4 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Actuacións da administración educativa. Administración educativa Non
Ameaza Condicións socioeconómicas da contorna. Contorna Non
Ameaza Tratamento das licenzas e dereitos de autoría. Lexislación Si
Ameaza Acceso do alumnado a dispositivos dixitais fóra do centro educativo. Outras Non
4 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Unha vez realizadas as pesquisas pertinentes a través do SELFIE e o test CDD e analizados os resultados que presentan os informes de ámbalas dúas probas xunto coa reflexión colectiva do EDPD de Centro e  conxunto do claustro, obsérvanse unhas fortalezas e debilidades a nivel interno, e unhas oportunidades e ameazas a nivel externo que aparecen recollidas na presente análise DAFO sinaladas a maior parte delas cunha puntuación en base á cal, de xeito cuantitativo, establécense unhas prioridades que fixemos pasar tamén por un filtro cualitatio dando como resultado unha serie de prioridades ás que nos propoñemos atender en diferentes temporalizacións. Aquelas que son de atención máis urxente serán as que nos servirán de base ara a elaboración do Plan de Acción, convirtindo os ítems en obxectivos que trataremos de acadar ao longo do vindeiro curso mediante a realización de diferentes accións. Todo isto reflíctese na seguinte lapela (Obxectivos).

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Deseñar instrumentos de avaliación empregando ferramentas dixitais.
O02PD Mellorar a comunicación coas familias empregando ferramentas de abalar móbil.
O03PD Concienciar a comunidade educativa no bo uso dos contidos dixitais tendo en conta as licencias de autor.
O04PD Concienciar a comunidade educativa no uso das redes de forma segura.
O05PD Concienciar ao alumnado no uso responsable dos dispositivos.

Seguimento

Procedemento

O EDPD do Plan Dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por tirmestre para valorar a evolución deste Plan.

A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas trimestrais ao centro para analizar xunto coa persoa coordinadora do PD, o desenvolvemento do mesmo. 

A persoa coordinadora terá acceso a ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste Plan, baixo a supervisión da persoa responsable de centro.

1º Trimestre

Ao longo do primeiro trimestre do presente curso acadouse o obxectivo O02PD que consiste en Mellorar a comunicación coas familias empregando ferramentas de ABALAR móvil e o O04PD, que consiste en Concienciar a comunidade educativa no uso das redes de forma segura.

En relación ao O02PD están realizadas as accións AO21, AO22 e a AO23.

Iniciouse o O05PD que na actualidade atópase en proceso.

o O01PD aínda non está iniciado.

As accións AO51, AO52, AO53 están realizadas, tendo moi avanzado o proceso para acadar dito obxetivo.

En xeral, o EDPD e a mentora ADIX, consideran que o proceso vai por bo camiño.

2º Trimestre

Ao longo do segundo trimestre do presente curso acadouse o obxectivo O05PD que consiste en Concienciar ao alumnado do uso responsable dos dispositivos.

Iniciouse o O01PD que na actualidade atópase en proceso.

Continuamos o traballo iniciado no primeiro trimestre coas accións AO51, AO52, AO53.

En xeral, o EDPD e a mentora ADIX, consideran que o proceso vai por bo camiño.

3º Trimestre

No terceiro trimestre acadaronse os obxectivos que estaban programados, polo que todos os obxectivos do plan dixital acadaronse.

Avaliación

Procedemento para a avaliación

A avaliación levouse a cabo o longo do curso por parte do noso mentor,pola nosa parte fixemos unha avaliación continua de cada obxectivo logrado.

Valoración xeral

En xeral acadarónse a totalidade dos obxectivos na medida das idades do alumnado,tivemos colaboración total por parte das familias!

Consideramos bó traballo en xeral por parte de toda a comunidade educativa.

Proposta de mellora

Considermos fundamental seguir formándonos neste tema sobre todo cá incorporación dos paneis dixitais e tamén colaborar con outros centros e/ou entidades para apoiar o uso de tecnoloxías dixitais.

Algo externos os nosos centros pero que consideramos importantisimo é manter operativos e en bo estado os recursos materiais TIC dos que dispón o centro.

E continuaremos elaborando recursos dixitais adaptados ás caracteristicas de cada grupo /clase para esto debemos continuar formandonos a totalidade do profesorado.

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

O plan dixital está disponible na páxina web do centro.