Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento establecido sobre cada un dos obxectivos en gran medida será o instrumento que de conta do proceso de avaliación do Plan Dixital. Esta parte correspóndese coa avaliación procesual que será efectiva como mínimo unha vez ao trimestre. Sobre ela será valorado o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
A avaliación do PD farase fundamentalmente mediante as correspondentes reunións mantidas co asesor ADIX asociado ao centro.
Tamén o equipo de profesorado que forma parte do Plan Dixital poderá ir formulando propostas ao través das diferentes tarefas asociadas na Aula Virtual, ligado ao seminario Abordando O Plan Dixital Versión_1 do noso Plan de Formación de Profesorado baixo a Competencia Dixital.
Nos seguintes puntos figuran enlaces que nos levan as actas das reunións co asesor ADIX e tamén as actas de traballo asociadas ás actividades do PFPP.
Actas das reunións do equipo de dinamización do PD:
1ª Acta de traballo:
ORDE DO DÍA
1.- Presentación dos integrantes do seminario.
2.- Aspectos a ter en conta da liña de traballo Competencia Dixital
TEMAS TRATADOS
Presentáronse os integrantes do seminario comentando a ausencia do Coordinador por permiso.
Fíxose unha aproximación das accións a desenvolver e comezouse a repartir tarefas entre o profesorado integrante.
2ª Acta de traballo:
ORDE DO DÍA
1.- Seguimento feito polo asesor ADIX nas súas reunións co coordinador do PD Iago Rodríguez.
2.- Lectura e análise das accións a levar a cabo dentro de cada obxectivo.
3.- Seguimento da acometida das devanditas accións.
4.- Análise dos obxectivos fixados no Plan Dixital.
TEMAS TRATADOS
Amósanse as actas redactadas polo asesor ADIX nas reunións establecidas e explícanse os cambios que se deben realizar.
Exponse o Plan Dixital elaborado no curso pasado facendo un visionado máis profundo no tocante aos obxectivos a cubrir e ás accións dos mesmos.
Valórase o grao de consecución dalgunhas das accións.
Coméntase o estado actual das tarefas repartidas.
Actas das reunións do equipo de dinamización:
1ª Acta de traballo:
ORDE DO DÍA
1.- Aplicación Educalidade.
TEMAS TRATADOS
Información da utilidade da aplicación.
Revisión de cada un dos campos reflectidos na aplicación
2ª Acta de traballo:
1.- Seguimento feito polo asesor ADIX na súa reunión co coordinador do PD Iago Rodríguez.
2.- Actividades do Polo Creativo en relación ao Plan Dixital
3.- Seguimento da acometida dos obxectivos marcados.
TEMAS TRATADOS
Amósanse as actas redactadas polo asesor ADIX nas reunións establecidas e explícanse os datos que se deben corrixir e continuar a realizar.
Expóñense as actividades que se están a realizar dentro do programaPolos Creativos como parte dos obxectivos STEAM.
Valórase o grao de consecución dalgunhas das accións.
Coméntase o estado actual das tarefas repartidas.
3ª Acta de traballo:
ORDE DO DÍA
1.- Seguimento feito polo asesor ADIX na súa reunión co coordinador do PD Iago Rodríguez.
2.- Exposición das actividades de innovación e novas metodoloxías reflectidas no seminario
3.- Seguimento da acometida dos obxectivos marcados.
TEMAS TRATADOS
Amósanse as actas redactadas polo asesor ADIX nas reunións establecidas e explícanse os datos que se deben corrixir e continuar a realizar.
Examínanse as actividades que os compoñentes do seminario do PD colgaron no apartado de actividades STEAM e abórdase como se levaron ás aulas
Valórase o grao de consecución dalgunhas das accións.
Coméntase o estado actual das tarefas repartidas.
Actas das reunións do Equipo de Dinamización:
1ª Acta de traballo:
1.- Seguimento feito polo asesor ADIX na súa reunión co coordinador do PD Iago Rodríguez.
2.- Seguimento da acometida dos obxectivos marcados.
TEMAS TRATADOS
Amósanse a acta redactada polo asesor ADIX na reunión establecida e explícanse os datos que se deben corrixir e as tarefas que deben continuar a realizarse.
Valórase de xeito trimestral o grao de consecución dalgunhas das accións e ponse o foco nos obxectivos que faltan por acadarse.
Coméntase o estado actual das tarefas repartidas.
2ª Acta de traballo:
1.- Seguimento feito polo asesor ADIX na súa reunión co coordinador do PD Iago Rodríguez.
2.- Propostas de mellora e valoración en Educalidade.
3.- Actuacións non completadas dentro do PD.
4.- Resumo final das accións completadas.
TEMAS TRATADOS
Amósanse a acta redactada polo asesor ADIX na reunión establecida e explícanse os datos que se deben corrixir e as tarefas que deben continuar a realizarse.Abórdanse as accións que non se puideron levar a cabo e a súa xustificación para que quede reflectida na aplicación Educalidade xunto coas propostas de mellora.
Faise balance de todas as accións levadas a cabo dentro do programa e, como resulta, temos unha impresión bastante positiva do traballo que se levou a cabo.
Avaliación
Será ao finalizar cada curso académico no que se fará unha avaliación final. Nela os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Obxectivo 1: Potenciar a educación STEAM
Considérase que o obxectivo número 1 foi acadado con éxito e, incluso, sobrepasado. Ó longo do curso a potenciación do STEAM desde o centro foi algo primordial e un proxecto no que todo o persoal colaborou de forma activa. Como exemplo, podemos ver a inmensa cantidade de actividades que se realizaron ó longo do curso e que foron expostas a toda a comunidade social a travéns de múltiples canles de difusión.
Obxectivo 2: Potenciar a comunicación interna.
Con respecto a este obxectivo, existe unha satisfacción moderada. Isto débese a que se acadaron pequenos obxectivos que axudaron a mellorar a comunicación do centro tanto internamento como coas familias. A creación dunha base de datos para obter a información de cantas familias teñen acceso a Abalar, foi un paso importante neste obxectivo. A cara B é a non consecución do segundo aspecto do obxectivo: a Revisión do Plan de Comunicación Interno. Este apartado queda como principal obxectivo de cara o vindeiro curso 24/25.
.
Obxectivo 3: Acadar un funcionamento correcto dos equipos das aulas
De cara a este obxectivo tamén se está satisfeito co traballo realizado e considérase acadado. Neste curso logrouse actualizar o material informático dispoñible e poñelo ó día con respecto a súa ubicación e as súas Ips. Esto facilita enormemente o traballo dos técnicos informáticos que deber solventar algunha incidencia que o coordinador TIC non logra.
Obxectivo 1: Potenciar a educación STEAM
Para este obxectivo pódese propoñer que exista algún proxecto interdisciplinar trimestral e que se trate de involucrar ó máximo número de profesorado en cada un deles.
Obxectivo 2: Potenciar a comunicación interna.
Como feito primordial temos a Revisión do Plan de Comunicación Interno e, a maiores, deberase manter actualizada a base de datos de familias con acceso a Abalar.
Obxectivo 3: Acadar un funcionamento correcto dos equipos das aulas
Actualizar trimestralmento os datos adquiridos este curso e solventar os problemas de deterioro de material na aula de Informática 2.
Comunicación e difusión
Unha vez presentado ao Claustro o Plan Dixital e seren aprobado polo Consello Escolar, daráselle difusión e publicidade entre a comunidade educativa mediante a súa publicación na páxina web do centro e mediante o espazoAbalar.
Por outra banda, dende o curso 2022-23 o Plan Dixital é trasladado á aplicación corporativa Educalidade que a Consellería de Cultura, Formación Profesional e Universidades pon á disposición dos centros educativos para poder establecer a pilotaxe dos Plan Dixitais. Así, baixo esta premisa é posible acceder aos plans dos demais centros e tamén poder facer públicas as ligazóns que dan acceso á visibilidade do Plan Dixital dentro da propia Educalidade.
No noso caso a devandita ligazón é a seguinte: