Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O presente PLAN DIXITAL é de obrigado cumprimento por parte de todos os membros da comunidade educativa deste centro. Realizaranse as revisións periódicas que se consideren oportunas para adaptalo as novas circunstancias ou a modificacións lexislativas.
As pautas de actuación para o correcto seguimento do Plan serían:
- Para realizar o seguimento do noso Plan de Acción empregaremos para cada unha das táboas que cumprimentaremos con obxectivos a perseguir no Plan de Acción. deste xeito poderemos realizar o seguemento de cada obxectivo na fase de avaliación do Plan.
- Establecéronse os mecanismos de control e avaliación das actividades desenvoltas e a súa adecuación ao centro e ao alumnado.
- Poderanse deseñar instrumentos de avaliación como enquisas e cuestionarios.
- Estableceránse indicadores de calidade e propostas de mellora para cada unha das liñas de actuación propostas que se incluirán na memoria de autoavaliación anual.
- Proporanse indicadores para a avaliación anual do Plan Dixital de Centro e das actuacións.
Devanditos indicadores poderán ser utilizados e revisados a principio de cada curso, para adecualos ás condicións concretas de cada centro.
Durante o 1º trimestre faremos o seguimento das seguintes accións:
-
AO1.1:Retirada do equipamento deficiente: Inventariouse e pedíuse que se recollera. Quedan por recoller 3 carros de carga estropeados.Tamén se pedíu unha mellora do cuarto de comunicacións que foi concedida para levar a cabo este verán.
-
AO2.1: Debate sobre as necesidades que ten que cubrir a páxina web: acadado.
-
AO2.2: Proposta de cambios a efectuar na páxina web: acadado
-
AO3.1: Creación dun grupo de traballo dentro do PFPP solicitado para a formación do profesorado: acadado
-
AO3.2: Solicitar a través do PFPP formación do profesorado nos aspectos básicos do plóter: acadado
-
AO3.3: Manexar o programa “Sign master”: acadado.
-
AO4.1: Reparto dos contidos a traballar polas aulas de Educación Primaria: acadado.
-
AO4.2: Comezo da elaboración das actividades propostas no proxecto: sen acadar.
Durante o 2º trimestre faremos o seguimento das seguintes accións:
- AO1.2: Inventariar o material informático de Infantil: acadado.
- AO1.3: Inventariar o material informático de Primaria: acadado
- AO2.3: Reestruturación e modificación dos bloques da páxina web: acadado
- AO3.3: Creación de materiais de elaboración propia: acadado
- AO4.2: Elaboración das actividades propostas no proxecto: o claustro mostrou desmotivación co proxecto e decidíuse non seguir con el.
Durante o 3º trimestre faremos o seguimento das seguintes accións:
- AO1.4: Inventariar o material informático do equipo directivo e administración: acadado
- AO1.5: Inventariar o material informático da aula de informática e da sala de mestres: acadado
- AO2.4: Difusión na comunidade educativa da páxina web do centro: acadado
- AO3.3: Creación de materiais de elaboración propia: acadado
- AO4.2: Recreación da festa da Istoria: o proxecto da "Ribadavia Medieval" non se levou a cabo.
Avaliación
A avaliación é un mecanismo de recollida de información que unha vez valorada serve para tomar determinadas decisións (Lagardera, 1999).
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, será o seguinte:
- No contexto da avaliación procesual: temos obxectivos que se irán revisando en función dos indicadores. Todos os obxectivos se avaliarán unha vez ao trimestre tendo en conta as accións propostas e a data prevista de finalización da mesma.
No caso de que os resultados non sexan os acadados, realizaremos posibles modificacións das accións e proporemos melloras.
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será unha vez ao ano. Os aspectos a considerar serán a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora se fosen necesarias.
Valoramos o Plan Dixital levado a cabo este ano como moi realista e moi positivo. Todos os obxectivos foron acadados seguindo os pasos e os tempos establecidos. O único obxectivo que non se acadou foi o da "Ribadavia Medieval" por decisión do claustro a falta de motivación polo proxecto.
A proposta de mellora para o curso 2024-2025 é seguir formándonos en todo o relativo a "Polos creativos", xa que é un espazo cheo de recursos para o noso alumnado.
Comunicación e difusión
Difundir calquera tipo de nova é imprescindible cando se trata de conseguir obxectivos a nivel de grupo. Sendo un centro educativo unha comunidade formada por profesorado, alumnado e familias, unha boa difusión será moi importante para poder avalialo de maneira positiva ao remate do curso. Este Plan Dixital será colgado no taboleiro de novas antes do claustro de fin de curso para que o profesorado o poida valorar. Da mesma maneira, o Consello escolar tamén o poderá consultar e así poder proceder á súa aprobación. Unha vez aprobado, farase unha presentación onde explicaremos os obxectivos do plan de acción que teremos que levar a cabo e acadar entre todos. Asimesmo, publicarase na páxina web do centro.
En conclusión, o noso Plan Dixital pretende ser unha ferramenta que contribúa á formación de bos cidadáns, aqueles que se informen, sexan críticos, traballen polo ben e respecten as diversidades dentro dunha sociedade na que sexan parte activa dun benestar común.
O papel do profesorado e as TIC é fundamental, xa que “ Ás nenas e aos nenos de hoxe en día débeselles ensinar a pensar, non en que pensar” Margaret Mead.