Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O EDPD do Plan Dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar a evolución deste Plan.
A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas trimestrais ao centro para analizar xunto coa persoa coordinadora do PD, o desenvolvemento do mesmo.
A persoa coordinadora terá acceso a ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste Plan, baixo a supervisión da persoa directora.
Ao longo do primeiro trimestre do presente curso quedou pendente a primeira acción programada do obxectivo O01PD que consiste en "creación de equipos de detectives informativos".
En relación ao O02PD Deseñar un plan de formación para o profesorado sobre ferramentas dixitais educativas, está realizada as acción AO2.1.
Iniciouse o O03PD que, na actualidade, atópase en proceso pero está a espera da activación da aplicación educativa de inventario.
En xeral, o EDPD e a mentora ADIX, consideran que o proceso vai progresando aínda coas adaptacións temporais acontecidas.
Ao longo do segundo trimestre do presente curso quedou realizada a primeira acción programada do obxectivo O01PD, AO1.1 que consiste en "creación de equipos de detectives informativos". Tamén se completou o AO1.2 co alumnado.
En relación ao O02PD Deseñar un plan de formación para o profesorado sobre ferramentas dixitais educativas, está realizada a acción AO2.2.
Iniciouse o O03PD que, na actualidade, atópase en proceso pero está a espera da activación da aplicación educativa de inventario. Desenvolveuse o AO3.2 durante o trimestre mellorando a aula TIC.
En xeral, o EDPD e a mentora ADIX, consideran que o proceso vai progresando axeitadamente logo das reprogramacións acontecidas.
Para rematar o curso realizouse a primeira acción programada O01PD, completando durante este último trimestre o AO1.3 co alumnado.
En relación ao O02PD Deseñar un plan de formación para o profesorado sobre ferramentas dixitais educativas, quedou concluído coa acción AO2.3, mediante aplicación nas aulas das ferramentas empregadas nas formacións.
Finalmente o O03PD que, quedou posposto para ser completado no vindeiro curso, coa previsible activación da aplicación educativa de inventario. En canto a última acción AO3.3 durante o trimestre e verán espéranse a instalación dos equipos de pantallas interactivas e nova dotación de portátiles que axudarán a iniciar o curso con este conseguido.
En xeral, o EDPD e a mentora ADIX, consideran que o proceso cumpriuse axeitadamente logo das reprogramacións acontecidas, e que se cumpriu en gran parte os obxectivos . Quedan recollidas as valoracións na avaliación e as propostas de mellora das que partir para o vindeiro curso.
Avaliación
Para a avaliación do plan valorouse tanto o proceso como os resultados finais de consecución dos obxectivos propostos.
- No contexto da avaliación procesual, realizouse unha avaliación trimestral no que se deu conta do estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados, e das modificacións das accións e listaxe das propostas de mellora. Foron comentadas coa asesora trimestralmente.
- No contexto da avaliación final, deuse conta do acadado na avaliación anual onde se expuxo a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora para o vindeiro curso.
A valoración xeral do plan foi de cumplimento alto e polo tanto satisfactoria. Dase detalle dos tres obxectivos do plan:
- O01PD O alumnado desenvolveu dinámicas que permitiron desenvolver as accións do obxectivo e así acadalo amplamente. A maioría dos nenos e nenas acadaron a competencia suficiente para detectar noticias falsas e prácticas negativas a través da desinformación, maipulación e engano.
- O02PD Avanzouse a través da posta en práctica do plan e da formación que conlevou, logrando mellorar a competencia dixital do profesorado, aínda que non se considera que se elevara tanto como para acadar un nivel B2, aínda que si algún dos docentes máis implicados mellorou cara un nivel intermedio. Na práctica educativa reverteu significativamente, desenvolvéndose na aula traballos con recursos dixitais antes non empregados.
- OO3PD A dotación tecnolóxica do centro mellorou modestamente, aínda que se conseguiu manter un servizo axeitado e mellorar en lugares claves, como foi nas aulas, ofrecedo mellores recursos dixitais onde se produce máis aprendizaxe. A aula tecnolóxica viuse reforzada e revisada. Aínda que non se cumpriu cun inventariado estrito, si se recolleron os datos dos equipos en uso.
- Realizar formación sobre as pantallas interactivas dispoñibles nas aulas de nova instalación.
- Fomentar no alumnado hábitos saudables en torno ao uso de novas tecnoloxías.
- Inventariar centro, renovar equipos, manter equipos actualizados seguros.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado o PD, este púxose a disposición da comunidade educativa na páxina web do centro, quedando tamén no centro para a súa consulta aberta a calquera interesado.