Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O EDPD do Plan Dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar a evolución deste Plan.
A persoa mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas trimestrais ao centro para analizar xunto coa persoa coordinadora do PD, o desenvolvemento do mesmo.
A persoa coordinadora terá acceso a ferramenta Educalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste Plan, baixo a supervisión da persoa directora.
Ao longo do primeiro trimestre do presente curso acadouse parcialme o obxectivo O01PD que consiste na realización dun PFPP. Neste centro a realización desta tarefa é primordial xa que o cambio de profesorado neste centro é continuo. Os resultados viñeron a reflectir que o nivel dixital do profesorado é cativeiro. No mes de outubro e seguindo o itinerario do plan dixital e os resultados da REUNIÓN INICIAL, inscribímonos nun PFPP titulado "Introdución no manexo do material de Polos Creativos e o uso das pizarras interactivas".
En relación ao O02PD no mes de outubro, elabórase un Google Docs para ver a competencia dixital docente e as posibles liñas de implementación dixital dos alumnos. Vese que a competencia dixital dos alumnos é cativeira, centrándose sobre todo en xogos que realizan na casa, pero amosando descoñecemento en eutilización da aula virtual... Por todos estos resultados, decídese ir introducindo tanto a profesorado e alumnado na aula virtual. Os mestres elaborarán actividades sinxelas a través da aula virtual e os alumnos intentarán recibilas e ter un feedback nestas actividades. Foron matriculados os alumnos e alumnas na aula virtual e creamos espazos para os mestres e mestras do centro.
Con respecto o obxetivo 3 dende inicio de curso e desde as diferentes titorias, demos a coñecer o espazo Abalar, que estamos utilizando dende principio de curso nas comunicacións bidireccionais. Neste primeiro trimestre os boletíns de notas a través desta plataforma. Continuaremos con este obxetivo ó longo dos diferentes trimestres.
Ao longo do segundo trimestre continuamos co PFPP, perfeccionando o uso dos aplicativos, así como a aula virtual do centro. Con relación o obxetivo O02PD os mestres e mestras relizaron subidas de material e actividades para o alumnado á aula virtual. Realizamos un titorial para as familias sobre como acceder á aula virtual. As familias do segundo agrupamento entraron na plataforma, así como o alumnado dentro do horario lectivo, para realizar as tarefas propostas.
Con relación ao O03PD, destácase a utilización cada vez con máis pulo do espazo Abalar, tanto por parte do profesorado como por parte das familias.
En relación ao O01PD, unha vez rematado o PFPP, o profesorado continuou a empregar as pizarras e a Aula Virtual para mellorar as aprendizaxes do alumnado. O alumnado accede á Aula Virtual tanto dentro do horario lectivo como fóra del.
Elaborouse un banco de actividades na aula virtual, onde as familias interactuaron. Intentarase continuar nesta liña para os vindeiros cursos.
En canto ao O03PD, as comunicacións mediante o espazo Abalar é cada vez máis fluida, tanto para a recepción de avisos como para peticións de titorías ou xustificar faltas.
Avaliación
Durante este curso académico, realizaranse as avaliacións trimestrais do plan, ás cales forman parte da avaliación procesual. Ditas avaliacións serán realizadas polo coordinador ADIX. No mes de xuño realízase unha avaliación final do Plan Dixital a través dunha enquisa, tanto o alumnado como o profesorado,realizada a través de Google Forms.
A valoración final do Plan Dixital é positiva, posto que se implicou ao conxunto da comunidade educativa para acadar os obxectivos marcados, acadándoos completamente.
Así mesmo, mellorouse o proceso de ensino-aprendizaxe e a competencia dixital do alumnado.
Proponse continuar mellorando a Aula Virtual como elemento motivante para o alumnado, tratando de que teña unha mellor estrutura e un banco aínda máis rico de tarefas,
Do mesmo xeito, o uso do Espazo Abalar debe seguir sendo o medio de comunicación coas familias. Neste sentido, tentarase que cada vez máis familias o empreguen.
Comunicación e difusión
Dito plan dixital será difundido a todos os membros do equipo docente, alumnos e familias. Dito plan dixital está exposto na marxe dereita da páxina web do centro para que todas as familias teñan acceso ao seu funcionamento. Existen tres vías principais para a presentación e difusión do plan dixital: a reunión de claustro de profesorado en setembro na que se lle presentará ás mestras e mestres dito plan. A reunion do consello escolar que se levará a cabo a finais de setembro ou principios de outubro na que toda a información do plan será presentada aos asistentes. A través da páxina web do centro estará disponible xunto co resto de documentos oficiais e novidades do centro.