Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. No momento en que un obxectivo se cumpra ou se detecten dificultades que impidan a súa consecución tamén se realizará unha avaliación da situación e non se agardará ao remate do trimestre para intervir.
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano, ao remate do curso. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Esta avaliación, realizada polo Claustro, será recollida por un equipo de apoio que lle remitirá todas estas cuestións ao Equipo de Dinamización do Plan Dixital e serán divulgadas ao Consello Escolar.
Dos obxectivos formulados para abordar durante o primeiro trimestre cómpre decir:
- O02PD: Utilizar as tecnoloxías dixitais para que o alumnado reflexione sobre a súa aprendizaxe: acadouse sen dificultade e segundo o programado, pero ao ter carácter trimestral retomarase no segundo e terceiro trimestre.
- O04PD: Potenciar as redes sociais de Facebook e Twitter como ferramentas dixitais transmisoras das actividades desenvolvidas no centro: cumpriuse o calendario de traballo establecido. Procedeuse a crear o grupo de traballo e unha estratexia de publicacións. Estase aplicando e ao remate do curso realizarase unha valoración final.
- O05PD: Iniciarse no programa Polos Creativos: creouse un grupo dinamizador pero ao non recibir o material de Polos Creativos non se puido continuar segundo o planificado.
Dos obxectivos formulados para abordar durante o segundo trimestre cómpre decir:
- O01PD: Realizar un inventario do equipamento de centro para detectar necesidades e optimizar os recursos existentes: tivéronse que realizar adaptacións no calendario de traballo, demorándose algunhas accións de traballo. Con todo, contémplase conseguir este obxectivo no terceiro trimestre.
- O02PD: Difundir entre as familias accións formativas sobre a importancia do bo uso dos dispositivos dixitais: conseguíuse sen dificultade segundo o programado.
- O03PD: Utilizar as tecnoloxías dixitais para que o alumnado reflexione sobre a súa aprendizaxe: continuouse aplicando exitosamente.
- O04PD: Potenciar as redes sociais de Facebook e Twitter como ferramentas dixitais transmisoras das actividades desenvolvidas no centro: mantívose un ritmo de traballo constante no cumprimento deste obxectivo.
- O05PD: Iniciarse no programa Polos Creativos: atópase paralizado este obxectivo ao non recibir a dotación de materiais que estaba previsto.
Respecto ao O06PD: Conseguir que o 25% do profesorado acredite polo menos o nivel B1 de competencia dixital, o Claustro aínda non abordou esta cuestión, quedando relegada para o terceiro trimestre.
De todos os obxectivos planteados para este curso puideronse acadar todos a excpción do seguinte:
O06PD: Conseguir que o 25% do profesorado acredite polo menos o nivel B1 de competencia dixital.
Avaliación
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. No momento en que un obxectivo se cumpra ou se detecten dificultades que impidan a súa consecución tamén se realizará unha avaliación da situación e non se agardará ao remate do trimestre para intervir.
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano, ao remate do curso. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Esta avaliación, realizada polo Claustro, será recollida por un equipo de apoio que lle remitirá todas estas cuestións ao Equipo de Dinamización do Plan Dixital e serán divulgadas ao Consello Escolar.
Tal e como se pode observar no seguimento dos obxectivos formulados ao comezo do curso, a valoración xeral da implantación do plan dixital no centro foi moi boa.
- Iniciar un programa piloto de aula dixital con tablets Chromebook para o terceiro ciclo de educación primaria.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital será difundido a toda a comunidade educativa a través da páxina web, redes sociais do centro e reunións coas familias.
Ligazón web da secretaría virtual: https://colexiosanpiox.gal/secretaria