Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Ao final de cada data prevista de remate dos obxectivos que corresponda.
- Unha vez ao trimestre levarase a cabo auditoría de forma interna a evolución dis obxectivos,
analizando os resultados obtidos e planificando de novo a execución dos mesmos se fose
necesario.
- Ao final do vindeiro curso levarase a cabo a avaliación final valorando o logro dos obxectivos e as
tendo en conta as propostas de mellora.
- Creación dun grupo de traballo formado por profesores do centro que redacte os textos a incluír na web do centro. (5/12/2022)
- Creación dun grupo de traballo formado por profesores do centro que valore as posibles campañas de marketing a levar a cabo. (15/12/2022)
- Creación dun grupo de traballo encargado de organizar sesións de concienciación e formación interna ao alumado con respecto ao filtrado de fontes de información.(15/02/2023)
- Creación dun grupo de traballo formado por profesores do centro do departamento TIC encargado de formar ao profesorado nas accións a realizar na Aula Virtual do centro para facilitar a avaliación mediante a mesma. (15/02/2023)
- Petición de presupostos acordes ao orzamento dispoñible para a modificación da páxina principal da web do centro. (15/01/2023)
- Aprobación do presuposto e execución as modificacións na web. (20/03/2023)
- Petición de presupostos acordes ao orzamento dispoñible para a realización de campañas de marketing en redes sociais. (15/01/2023)
- Aprobación e execución das campañas de marketing a través das redes sociais do centro. (20/03/2023)
- Realización de sesións formativas con respecto ao filtrado de fontes de información ao alumnado por parte de profesores do equipo TIC do centro.
- Realización de sesións formativas con respecto ao filtrado de fontes de información ao alumnado por parte de profesores do equipo TIC do centro.
- Recopilación estadística das referencias usadas nos traballos realizados polos alumnos nos distintos módulos para comprobar que porcentaxe constitue fontes de información fiable.
- Realización de sesións formativas específicas sobre a funcionalidade da Aula Virtual relativa aos formatos de avaliación aos profesores por parte dos membros do equipo TIC do centro.
- Recompilación do número de módulos que usan a avaliación mediante moodle.
Avaliación
Para o seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos:
- Unha vez ao trimestre auditarase de forma interna a evolución dis ibxectivos, analizando os resultados obtidos e replanificando a execución sdos mesmos se fose necesario.
- Ao final do vindeiro curso levarase a cabo a avaliación final valorando o logro dos obxectivos e as tendo en conta as propostas de mellora.
Acadáronse de forma satisfactoria os obxectivos plantexados nun principio.
Incorporar novas ferramentas TIC que complememten a labor docente.
Comunicación e difusión
Incluiranse no Plan de Comunicación do Centro as accións de difusión necesarias para dar a coñecer a
presencia e a evolución de determinados puntos do Plan Dixital.
• Na páxina web do centro.
• Nos canles de redes sociais (Facebook e Instagram).