Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para realizar o seguimento programarase reunións periódicas cos distintos responsables descritos en cada un dos obxetivos do Plan Dixital:
- Equipo directivo
- Coordinación TIC
- Coordinación Plan Dixital
- Coordinación de Formación
- Coordinación de Calidade
- Responsable páxina Web do centro.
- Titores/as de cada grupo.
Neste seguimento expoñense os 4 obxetivos marcados no Plan de Acción, os obxetivos van acompañados das distintas accións a desenvolver e indícase o seu estado en cada unha das avaliacións.
O1PD Implementar unha estratexia de comunicación para dar a coñecer entre a comunidade educativa os recursos dixitais que están dispoñibles no centro.
AO1.1: Creación dun grupo de traballo encargado de implementar a estratexia de comunicación. Realizado.
- Creado o PFPP O2231107 Plan dixital do centro. Posta en marcha do plan dixital feito no curso pasado, en toda a comunidade educativa do centro.
AO1.2: Creación das enquisas trimestrais. Adiado 2º Trimestre
AO1.3: Difusión dos recursos dixitais dispoñibles no centro. Realizado.
- Na presentacións dos módulos.
- Nova sección na Web de alumnado.
- Incluido na guia de alumnado.
- Diapositivas no Hall da entrada.
AO1.4: Realización da enquisa por parte da comunicación educativa.
AO1.5: Análise dos resultados das enquisas
AO1.6: Retroalimentación segundo os resultados obtidos
O2PD Formar á comunidade educativa na resolución de problemas dixitais
AO1.1: Creación dun grupo de traballo encargado de impartir formación á comunidade educativa. Realizado.
- Creado o PFPP O2231107 Plan dixital do centro. Posta en marcha do plan dixital feito no curso pasado, en toda a comunidade educativa do centro
AO1.2: Creación da escola para a comunidade educativa. Realizado.
AO1.3: Planificación da axenda para impartir as xornadas de formación. Adiado 2º Trimestre
AO1.4: Impartición das xornadas.
AO1.6: Retroalimentación segundo os resultados.
O3PD Crear proxectos interdisciplinares entre as distintas familias profesionais e intercentros
AO3.1: Difusión das distintas convocatorias de formación e innovación. Realizado.
AO3.2: Promoción de oportunidades de creación de proxectos. Realizado.
AO3.3: Publicación dos proxectos no repositorio
O4PD Crear repositorios de proxectos e traballos realizados pola comunidade educativa.
AO4.1: Creación dun grupo de traballo encargado de implementar o obxectivo. Realizado.
AO4.2: Deseño do repositorio de proxectos. Adiado 2º Trimestre
AO4.3: Creación do repositorio no sitio Web do centro
AO4.4: Publicitación do repositorio de proxectos do centro.
AO4.5: Publicación dos proxectos no repositorio
O1PD Implementar unha estratexia de comunicación para dar a coñecer entre a comunidade educativa os recursos dixitais que están dispoñibles no centro.
AO1.1: Creación dun grupo de traballo encargado de implementar a estratexia de comunicación. Realizado.
- Creado o PFPP O2231107 Plan dixital do centro. Posta en marcha do plan dixital feito no curso pasado, en toda a comunidade educativa do centro.
AO1.2: Creación das enquisas trimestrais. Realizado.
- Creación, publicación da enquisa para o alumnado.
AO1.3: Difusión dos recursos dixitais dispoñibles no centro. Realizado.
- Na presentacións dos módulos.
- Nova sección na Web de alumnado.
- Incluido na guia de alumnado.
- Diapositivas no Hall da entrada.
AO1.4: Realización da enquisa por parte da comunicación educativa. Realizado.
AO1.5: Análise dos resultados das enquisas. Adiado 3º Trimestre
AO1.6: Retroalimentación segundo os resultados obtidos
O2PD Formar á comunidade educativa na resolución de problemas dixitais
AO1.1: Creación dun grupo de traballo encargado de impartir formación á comunidade educativa. Realizado.
- Creado o PFPP O2231107 Plan dixital do centro. Posta en marcha do plan dixital feito no curso pasado, en toda a comunidade educativa do centro
AO1.2: Creación da escola para a comunidade educativa.Realizado.
AO1.3: Planificación da axenda para impartir as xornadas de formación. Realizado.
AO1.4: Impartición das xornadas.
AO1.6: Retroalimentación segundo os resultados.
O3PD Crear proxectos interdisciplinares entre as distintas familias profesionais e intercentros
AO3.1: Difusión das distintas convocatorias de formación e innovación. Realizado.
AO3.2: Promoción de oportunidades de creación de proxectos. Realizado.
AO3.3: Publicación dos proxectos no repositorio. Adiado 3º Trimestre
O4PD Crear repositorios de proxectos e traballos realizados pola comunidade educativa.
AO4.1: Creación dun grupo de traballo encargado de implementar o obxectivo. Realizado.
AO4.2: Deseño do repositorio de proxectos. Realizado.
AO4.3: Creación do repositorio no sitio Web do centro. Adiado 3º Trimestre
AO4.4: Publicitación do repositorio de proxectos do centro.
AO4.5: Publicación dos proxectos no repositorio
O1PD Implementar unha estratexia de comunicación para dar a coñecer entre a comunidade educativa os recursos dixitais que están dispoñibles no centro. ACADADO.
AO1.1: Creación dun grupo de traballo encargado de implementar a estratexia de comunicación. Realizado.
- Creado o PFPP O2231107 Plan dixital do centro. Posta en marcha do plan dixital feito no curso pasado, en toda a comunidade educativa do centro.
AO1.2: Creación das enquisas trimestrais. Realizado.
- Creación, publicación da enquisa para o alumnado.
AO1.3: Difusión dos recursos dixitais dispoñibles no centro. Realizado.
- Na presentacións dos módulos.
- Nova sección na Web de alumnado.
- Incluido na guia de alumnado.
- Diapositivas no Hall da entrada.
AO1.4: Realización da enquisa por parte da comunicación educativa. Realizado.
AO1.5: Análise dos resultados das enquisas. Realizado.
- Numero de equisas contestadas: 419
- Mais do 60% da comunidade educativa coñece os recursos dixitais do centro.
AO1.6: Retroalimentación segundo os resultados obtidos. Realizado.
O2PD Formar á comunidade educativa na resolución de problemas dixitais. ACADADO.
AO1.1: Creación dun grupo de traballo encargado de impartir formación á comunidade educativa. Realizado.
- Creado o PFPP O2231107 Plan dixital do centro. Posta en marcha do plan dixital feito no curso pasado, en toda a comunidade educativa do centro
AO1.2: Creación da escola para a comunidade educativa.Realizado.
AO1.3: Planificación da axenda para impartir as xornadas de formación. Realizado.
AO1.4: Impartición das xornadas. Realizado.
- Traballo con documentos en liña. (6 horas)
- Ferramentas de Gamificación. (6 horas)
- Abalar o Abalarbox (3 horas)
- Excel Básico (5 horas)
- Excel para profesorado (5 horas)
AO1.5: Retroalimentación segundo os resultados.Realizado.
- Traballo con documentos en liña. (Valoración nas enquisas 4,91)
- Ferramentas de Gamificación. (Valoración nas enquisas 4,92)
- Abalar o Abalarbox (Valoración nas enquisas 4,92)
- Excel Básico (Valoración nas enquisas 4,97)
- Excel para profesorado (Valoración nas enquisas 4,60)
O3PD Crear proxectos interdisciplinares entre as distintas familias profesionais e intercentros. ACADADO.
AO3.1: Difusión das distintas convocatorias de formación e innovación. Realizado.
AO3.2: Promoción de oportunidades de creación de proxectos. Realizado.
AO3.3: Publicación dos proxectos no repositorio. Realizado.
- Condución 3D: simulación de ambulancia en realidade virtual (Premio FPInnova 2023)
- Implantación dunha xestión centralizada de trámites e documentación de centro. (Interdisciplinar)
- Plan dixital do centro. Posta en marcha do plan dixital feito no curso pasado, en toda a comunidade educativa do centro.
- Extensión da impresión 3D. (Interdisciplinar)
- Determinación de patóxenos mediante qPCR. (Interdisciplinar)
- Xestión informática de infraestruturas docentes. (Intercentros)
O4PD Crear repositorios de proxectos e traballos realizados pola comunidade educativa. ACADADO.
AO4.1: Creación dun grupo de traballo encargado de implementar o obxectivo. Realizado.
AO4.2: Deseño do repositorio de proxectos. Realizado.
AO4.3: Creación do repositorio no sitio Web do centro. Realizado.
AO4.4: Publicitación do repositorio de proxectos do centro. Realizado.
AO4.5: Publicación dos proxectos no repositorio. Realizado.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos levarase a cabo a través dunha avaliación trimestral (procesual) e unha avaliación final.
- A avaliación procesual levarase a cabo formalmente nos claustros de fin de trimestre, con informes puntuais ao Consello Social, nos que se incluirá:
- Estado de execución das acción do Plan Dixital.
- Análise e valoración de resultados.
- Modificacións das accións, se procede.
- Propostas de mellora.
- A avaliación final realizarase coincidindo co Claustro de fin de curso, con informe dirixido ao Consello Social a desenvolver no mes de xullo. Nesta avaliación estudarase e valorarase:
- Logro dos obxectivos.
- Propostas de mellora.
Comunicación e difusión
O protocolo a seguir para a publicidade e difusión do Plan Dixital entre toda a comunidade educativa será a o seguinte:
- Información xeral na xornada de acollemento de alumnado, profesorado e persoal non docente.
- Información nas sesións de titoría coas familias do alumnado menor de idadyo cree.
- Publicación na páxina web do centro e información nas redes sociais do mesmo, relativa ás accións a desenvolver, a través da sección “Plan Dixital”.
- Informes de seguimento dirixidos á Inspección educativa, segundo proceda, e ao Claustro de Profesorado, como punto exclusivo na orde do día das sesións trimestrais.