Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para avaliar a efectividade do plan e a consecución dos obxectivos propostos farase un seguemento mediante unha avaliación procesual e outra final.
-
Para a avaliación procesual , estímase unha frecuencia trimestral como mínimo. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
-
A avaliación final realizarase ao finalizar o curso escolar. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Constitución do quipo de Plan Dixita( ver acta en ANEXOS)l, onde se acorda solicitar un grupo de traballos para seguir coa formación do profesorado no eido dixital.Concesión de POLOS CREATIVOS o 10 de outubro de 2023. A formación do profesorado neste curso está orientada ao desenvolvimento de dito proxecto.
Realizase a actualización dos obxectivos, accións, orzamento e contexto DAFO. Aai mesmo actualizase tamen a situación de partida para este curso 23-24 (ver documento en ANEXOS)
Este curso realizaranse reunións trimestrais Realizanse coa asesora ADIX do Plan Dixital para solventar dudas.(ver acta en ANEXOS)
Formación do profesorado no uso dos panéis dixitais realizada o 12 de setembro de 2023.
Reunión coa asesora ADIX do Plan Dixital.( ver acta en ANEXOS)
Reunión do equipo de Dinamización do PD o 23 de Xaneiro de 2024. (ver acta en ANEXOS)
Formación do profesorado no PFPP de POLOS CREATIVOS co ouso de PLOTTER. Formación realizada o 12 de marzo de 2024.
Acordo de solicitude de formacion en uso seguro da rede e en creación de contidos e avaliación na contorna MOODLE.
Actualización do estadao do PD a "Plan Pechado-Seguemento".
Dinamización do Plan co recordatorio ao profesorado da posibilidade de formación na competencia dixital docente a traves das diferentes acciós para a pertinente acreditación de dita competencia..
Reunión coa asesora ADIX do Plan Dixital o día 25-04-24. (ver acta en ANEXOS)
Actividade de formación do alumnado de 5º e 6ºde educación primaria en ciberacoso e seguridade na rede. Esta actividade foi solicitada polo centro dentro do PLAN DIRECTOR.Data da actividade 03-05-24.
Curso de edición de video e audio dentro do PFPP de ferramentas dixitais do centro.Participa o profesorado pertencente ao PFPP ademáis doutros mestres do claustro.Data da formación 14-05-24
Chega de dou paneis dixitais para as aulas de 5ºB e 6ºB
Reunión do equipo de Dinamización do PD o 19 de Xuño de 2024. (ver acta en ANEXOS)
Avaliación
Para avaliar a efectividade do plan e a consecución dos obxectivos propostos farase un seguemento mediante unha avaliación procesual e outra final.
-
Para a avaliación procesual , estímase unha frecuencia trimestral como mínimo. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
-
A avaliación final realizarase ao finalizar o curso escolar. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Durante ese curso traballaronse os obxectivos propostos no plan
Tras a revisión dos obxectivos e accións do plan decidimos dar por acadados os obxectivos O01PD e O02PD(O01PD.Continuar reflexionando acerca das necesidades de formación dixital do profesorado. (D1)(B2) Área de mellora: DESENVOLVEMENTO PROFESIONAL CONTINÚO (D)COLABORACIÓN E REDES(B) /O02PD.Participar nun grupo de traballo novo, enfocado nas necesidades de formación recollidas na reflexión.(E5)(D3) Área demellora:PEDAGOXÍA APOIOS E RECURSOS (E) DESARROLLO PROFESIONAL CONTINUO (D))
Consideramos que debido a consecución parcial dos obxectivos O03PD e O04PD (O03PD.Traballar distintos aspectos MOODLE: avaliación e repositorio de recursos dixitais (C1)(D3)(G1) Área de mellora: INFRAESTRUCTURA E EQUIPOS(C)DESARROLLO PROFESIONAL CONTINUO(D)PRÁTICAS DE AVALIACIÓN(G) /O04PD.Creación de contidos dixitáis, de maneira segura,co alumnado de terceiro ciclo..(H7)(H1)(H8)(H10)B(3) Área de mellora: COMPETENCIAS DIXITÁIS DO ALUMNADO (H)COLABORACIÓN E REDES(B)), o curso que ven seguiremos traballando neles, cunha nova reformulación de obxectivo se novas accións.
A implementación do Plan durante este curso fíxose de maneira progresiva e bastante satisfatoria xa que os obectivos e as áreas de mellora eran bastante realistas.
A implicación do profesorado foi satisfatoria .
Por todo esto o vindeiro curso 24-25, unha vez concluído o proceso de seguemento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, as accións a relizar serian as seguintes:
-
-
Continuar coa consecución dos obxectivos non alcanzados e as accións planificadas
-
Eliminar aqueles obxectivos acadados.
-
Incluir novos obxectivos e accións de ser necesario.
-
Para a elaboración do Plan Dixital do vindeiro curso 24-25, cabe tamén a posibilidade de facer outro SELFIE, co que detectar novas fortalezas e/ou debilidades, novas oportunidades e/ou oportunidades.
Todas estas acción terán como finalidade a elaboración dun plan efectivo e real posible.
Esta memoria , avaliación e revisión do Plan Dixital, estará accesible a toda a comunidade escolar a través da aplicación EDUCALIDADE e do enlace na páxina web do centro “https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanActioncodPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=32008811”
Comunicación e difusión
No curso 23-24 ,para a correcta difusión do plan, informase a toda a comunidade educativa da súa existencia. Trala sua presentación ao Claustro e aprobación polo Consello Escolar a principio de curso(Claustro e Consello do día / 10/23)
- O plan esta accesible a traves da web EDUCALIDAE, no apartado PLANS.(https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=32008811)
-
Informase as familias a través de aplicación Abalar Móbil
-
Incluese o documento na páxina web do cento (http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipvirxecovadonga/taxonomy/term/572)
En resumo, garantir e permitir o acceso ao Plan Dixital a todos os membros da comunidade educativa.