Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
PROXECTOUSE UNHA REUNIÓN DA EQUIPA DO PLAN DIXITAL CADA TRIMESTRE.
ADEMAIS HOUBO UNHA REUNIÓN MENSUAL ENTRE A MENTORA E A COORDINADORA DO PLAN DIXITAL
NO PRIMEIRO TRIMESTRE LEVÁRONSE A CABO ALGÚNS DOS OBXECTIVOS : C0NSTITUIR O EQUIPO TIC,CONSOLIDAR A PRESENZA DO CENTRO EN REDES SOCIAIS E INTERNET E DISPOR DUNHA ASISTENCIA TÉCNICA EFICAZ PARA RESOLVER AS INCIDENCIAS DIXITAIS DO CENTRO
MOITOS DESTE OBXECTIVOS NON PODEN SER INCLUIDOS NUN TRIMESTRE EN CONCRETO POIS LEVARANSE A CABO DURANTE TODO O CURSO COMO POR EXEMPLO: SEGUIR AVANZANDO NA XESTIÓN CARA A SUPRESIÓN DAS COMUNICACIÓNS E DOCUMENTOS EN PAPEL.
A MAIOR PARTE DOS OBXECTIVOS QUE CONSIDERAMOS TEÑEN QUE ESTAS ACADADOS AO FINAL DO CURSO ESCOLAR ACTUAL , AINDA QUE HAI OUTROS QUE TEÑEN UNHA DURACIÓN DE DOUS CURSO, COMO, POR EXEMPLO: CREAR DINÁMICAS E MECANISMOS QUE INCLÚAN A PRODUCIÓN E EMPREGO DE CONTIDOS EN REDE E AVANZAR NO USO DAS FERRAMENTAS TICS COMO MÉTODO DE AVALIACIÓN
Avaliación
PARA PODER AVALIAR O PLAN, SERÁ NECESARIO MEDIR O GRAO DE CONSECUCIÓN DOS OBXECTIVOS QUE NOS MARCAMOS EN CADA PERIODO CONCRETO(TRIMESTRAL E ANUALMENTE).
O PLAN DEBE CONTEMPLAR INDICADORES DE LOGRO PARA REALIZAR UNHA AVALIACIÓN DE PROGRESOS DO PLAN DIXITAL DE CENTRO.
PARA LEVALA A CABO, TEREMO OS SEGUINTES INSTRUMENTOS E FERRAMENTAS: INDICADORES ASOCIADOS A CADA UN DOS OBXECTIVOS E ACCIÓN PARA PODER FACER OS AXUSTES E MELLORAS QUE SEXAN PRECISAS, A AVALIACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DOCENTE A TRAVÉS DE SELFIE,A AVALIACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO A TRAVÉS DE SELFIE, PREFERIBLEMENTE A FINAL DO CURSO, EFICACIA OU UTILIDADE DO PLAN NOS DISTINTOS ÁMBITOS, VALORACIÓN E ANÁLISE DAS ACCIÓNS REALIZADAS.PROPOSTAS DE MELLORA E AS POSIBLES MODIFICACIÓNS
NA EVALUACIÓN QUE SE INTENTARÁ FACER , COMO MÍNIMO, UNHA VEZ AO TRIMESTRE TERANSE EN CONTA OS SEGUINTES ASPECTOS: PARTICIPACIÓN,GRAO DO USO DAS TIC, CAMBIO NA METODOLOXÍA DOCENTE, IMPLICACIÓN DO CLAUSTRO E DAS FAMILIAS, EXECUCIÓN DAS ACCIÓNS PROGRAMADAS, EFICACIA DOS PROTOCOLOS E A DIFUSIÓN DO PLAN NA COMUNIDADE EDUCATIVA
INTENTARASE QUE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVE SE IMPLIQUE PARA LEVAR A CABO ESTE PLAN DIXITAL.
INCENTIVAR AO CLAUSTRO PARA QUE PARTICIPE NOS DISTINTOS CURSOS QUE LEVEN A UNHA MELLORA NA SÚA FOrMACIÓN DIXITAL.
ALGUNHA DAS ÁREAS DE MELLORA , AINDA QUE SE SUPOÑEN QUE SE DAN POR FINALIZADAS A FIN DO CURSO 22/23, LEVARANSE A CABO TAMÉN NO SEGUINTE CURSO.POR EXEMPLO: O LIDERADO (MELLORAR OS DOCUMENTOS DE CENTRO EN RELACIÓN COA INTEGRACIÓN TIC); INFRAESTUCTURAS E REDES( CONSOLIDAR A PRESENZA DO CENTRO EN REDES SOCIAIS E INTERNET); INFRAESTRUCTURAS E EQUIPOS ( DISPOR DUNHA ASISTENCIA TÉCNICA E REVISAR O EQUIPAMENTO DO CENTR0); DESENVOLVEMENTO PROFESIONAL CONTINUO; PEDAGOXÍA : IMPLEMENTACIÓN NA AULA( MELLORAR A INTEFRACIÓN DO PLAN TIC NAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS
Comunicación e difusión
ALGUNHAS DAS ACCIÓNS QUE SE PODEN LEVAR A CABO PARA A DIFUSIÓN DO PLAN DIXITAL SERÍAN: APROBACIÓN DO PLAN DIXITAL AO REMATE DO CURSO ESCOLAR, COÑECER CALES SON AS FUNCIÓNS DA COMISIÓN DE DINAMIZACIÓN DO PALN DIXITAL, INFORMAR DOS ASPECTOS RELEVANTES DO PLAN, IMPLEMENTAR AS MEDIDAS NECESARIAS PARA INFORMAR E ASESORAR DOCENTES E INFORMAR O ALUMNADO DOS ASPECTOS DO PLAN QUE MÁIS LLES CONCERNE: AULA VIRTUAL, EDIXGAL, PÁXINA WEB, ETC.
OS DESTINATOARIOS SERÍAN EN XERAL, TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA.
OS RESPONSABLES DO PLAN SERÍAN O EQUIPO DIRECTIVO, A COMISIÓN DE DINAMIZACIÓN DO PLAN DIXITAL E COORDINADORA TIC E OS MENTORES DO PLAN DIXITAL.
ADXUNTAMOS EN ANEXOS O CADRO DO PLAN DE DIFUSIÓN