Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizanse reunións mensuais do equipo de dinamización para facer un seguimento e valorar periódicamente o desenvolvemento do Plan. Trimestralmente informase ao claustro.
Realizanse reunións mensuais do coordinador do plan coa persoa mentora para intercambio de información e asesoramento do Plan.
Realizáronse 4 reunións do equipo de dinamización para realizalo seguimento do plan, accións a levar a cabo e grao de consecución dos obxectivos informando ao claustro no mes de decembro.
Tamén se mantiveron 3 reunións de asesoramento e coordinación coa persoa mentora.
Infomase ao claustro da evolución do PD
Realizáronse 4 sesións de formación do PFPP Ferramentas para mellora da competencia dixital do profesorado
Realizáronse 4 reunións do equipo de dinamización para continuar co seguemento do plan, accións a levar a cabo e grao de consecución dos obxectivos informando ao claustro no mes de marzo.
Participación no Plan Navega con Rumbo : O obxectivo é que as rapazas e rapaces máis novos, que poderiamos definir como nativos dixitais, tomen conciencia dos beneficios e riscos que supón a navegación polo ciberespacio en toda a súa extensión, non só a través de páxinas web senón tamén das redes sociais, das que cada vez son usuarios máis asiduos. Do mesmo xeito búscamos xerar coñecemento entre os pais e titores destes mozos, de xeito que os poidan considerar unha referencia á hora de consultar dúbidas ou situacións comprometidas e mesmo que perdan o medo a introducirse nas novas tecnoloxías.
Realización de tarefas sobre o programa Rapazas emprendedoras nas TIC CO ALUMNADO DE 5º e 6º
Tamén se mantiveron 2 reunións de asesoramento e coordinación coa persoa mentora.
Realizáronse 4 sesións de formación do PFPP Ferramentas para mellora da competencia dixital do profesorado
Reunión do coordinador do PD co profesorado por ciclos e Creando e buscando recursos para avaliar competencias do alumnado.
Axuda na creación e elaboración de proxectos Polos Creativos
Creación de recursos varios para o plan Rapazas emprendedoras nas TIC
Realizáronse 3 reunións do equipo de dinamización para continuar co seguemento do plan, accións a levar a cabo e grao de consecución dos obxectivos informando ao claustro no mes de marzo.
Tamén se mantivo 1 reunión de asesoramento e coordinación coa persoa mentora.
Realizáronse 2 sesións de práctica do PFPP Ferramentas para mellora da competencia dixital do profesorado
Posta en práctica de recursos para avaliar competencias do alumnado por aulas
Infomase ao claustro da evolución do PD ,
RECOLLEMOS PROPOSTAS DE MELLORA
Avaliación
A revisión, avaliación e propostas de mellora levaranse a cabo a través de:
- Avaliación continua/procesual: realizaranse reunións mensuais do equipo de dinamización para facer un seguimento e valorar periódicamente o desenvolvemento do Plan. Trimestralmente informarase ao claustro.
Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
-Avaliación final: ao rematar a temporalización de cada obxectivo realizaremos unha avaliación final do mesmo, así como no mes de xuño se fará unha avaliación final xeral. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Para analizar e avaliar os resultados obtidos utilizaranse as táboas nas que se especifica cada obxectivo, indicadores, responsables.. ademais de enquisas, análise de materiais producidos, rendemento e valoracións sobre a competencia dixital, informes e memorias.
A valoración xeral é positiva para o claustro, posto que se acadaron os obxectivos en tempo e forma, acorde á realidade do centro e as posibilidades que este permite. Destacar a implicación do profesorado, que se involucrou tanto na formación para mellorar a competencia dixital como na posta en práctica nas aulas.
- Replantexarnos novos obxectivos cara o vindeiro curso
- Avanzar no uso da aula virtual por parte de profesorado e alumnado.
- Utilizar as novas pantallas interactivas como referente e apoio nos contidos de aula.
- Solicitar e dispoñer dunha comunidade educativa propia en Agueiro.
- Dar Continuidade aos PFPP de uso de GRID 3 e creación de recursos dixitais
- Fomentar o suso de ABALAR BOX por parte do profesorado.
- Continuar cos Polos creativos e crear proxectos innovadores
- Crear recursos dixitais adaptados ao currículo de Ed.Infantil e grupos de Ed.Infantil do noso centro
Comunicación e difusión
PROTOCOLOS PARA A DIFUSIÓN DO PLAN
Acción
Destinatarios
Canles
Responsable
- Presentación do
plan
- Información dos aspectos máis relevantes do plan.
- Claustro e Consello Escolar
- Reunións informativas de claustro e consello
- Curso AV
- Web do centro.
- Coordinador do Plan Dixital
- Promoción do plan:
Implementar as medidas necesarias para informar e asesorar aos docentes
- Docentes
- PFPP
- Curso AV
- Traballo cooperativo.
- Equipo directivo , coordinación do Plan e coordinación TIC
- Asesoría Cefore
- docencias: Ponentes.
- Informar ao alumnado dos aspectos do plan que más lle afecta:
Aulas virtuais, protocolos, uso responsable, protección de datos…- alumnado- Pizarra dixital.
- Aula Virtual
- Web do Centro.- Docentes.
- Equipo coordinación do plan- Difusión entre a comunidade educativa:
Acciones
Informativas dirixidas ás familiasComunidade educativa- Web do centro
-Abalar móvil
-Video tutoriais.
-Video conferencias-Comisión TIC.
- profesorado
-Administrador AV