Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para poder alcanzar os resultados propostos no Plan de Dixital de Centro vaise levar a cabo unha avaliación continua que nos permitirá ver se os obxectivos expostos son os axeitados e se as medidas propostas son as correctas para lograr os obxectivos planificados podendo realizar as modificacións oportunas.
Valorarase o grao de implicación de cada un dos membros que compoñen a nosa Comunidade Educativa, así como a coordinación entre eles e o grao de aceptación das distintas propostas. Esta avaliación continua complementarase cunha avaliación final onde se valorarán os resultados obtidos, as posibles melloras, erros cometidos, necesidades e grao de satisfacción coa experiencia. Para logralo, teranse en conta:
·A revisión dos obxectivos e actividades expostas.
·A avaliación das actividades propostas: diagnóstico inicial, desenvolvemento e conclusións.
·As reunións de seguimento cos axentes implicados.
·A memoria anual do Plan Dixital de Centro.
O seguimento e avaliación de plan está vinculada ao traballo de tres equipos:
- Equipo TIC
- Comisión de Coordinación Pedagóxica
- Equipo Directivo.
O principal responsable é o a directora e o equipo TIC pois segundo as súas funcións correspóndelle “Deseñar, seguir, avaliar e actualizar o Plan TIC do Centro”.
O resto dos equipos colaboran segundo o expresado en diferentes apartados deste plan.
O plan será revisado polo equipo TIC, que elaborará un informe para a memoria final e propoñerá os cambios que considere oportunos.
Neste primeiro trimestre caben resaltar os seguintes puntos:
- Posta a punto da aula de informática do centro.
- Formación do equipo docente no software ARAWORD para aplicar na intervención co alumnado TEA.
- Formación do equipo docente do centro no software AUDACITY para a súa utilización na radio escolar e coa finalidade de formar ao alumnado posteriormente.
- Actualización de 25 equipos portátiles con axuda dun técnico externo ao centro.
- Xeneralización do uso dos paneis dixitais interactivos do centro por parte de profesorado e alumnado.
- Adquisición de varias Hue cam.
Continuamos coa difusión das nosas actividades educativas e conmemoracións en Facebook e Instagram.
No segundo trimestre caben resaltar os seguintes puntos:
- Segue a utilizarse a aula de informática de maneira activa, tanto como para a formación do profesorado como para formar ao alumnado en diferentes aplicacións.
- Formación do equipo docente no software AUDACITY dentro das formacións de polos creativos sobre a nova radio escolar.
- Formación do equipo docente do centro no software AUDACITY para a súa utilización na radio escolar e coa finalidade de formar ao alumnado posteriormente.
- Formación do equipo docente nas tecnoloxías propias da radio escolar: micrófonos, mesa de mezclas, software no ordenador portatil, ivoox...
- Coordinación do equipo TIC sobre as accións a levar a cabo para formar ao alumnado nas tecnoloxías relacionadas coa radio escolar.
Continuamos coa difusión das nosas actividades educativas e conmemoracións en Facebook, instagram e na web do centro.
No terceiro trimestre caben resaltar os seguintes puntos:
- Segue a utilizarse a aula de informática de maneira activa, tanto como para a formación do profesorado como para formar ao alumnado en diferentes aplicacións.
- Formación do alumnado no software AUDACITY dentro das formacións de polos creativos sobre a nova radio escolar.
- Formación do equipo docente do centro en edición de vídeo no marco do programa Polos Creativos.
- Formación do alumnado nos aparatos tecnolóxicos propios da radio escolar: micrófonos, mesa de mezclas, software no ordenador portatil, ivoox...
- Coordinación do equipo TIC sobre as accións a levar a cabo coa formación do alumnado para o vindeiro curso escolar (audio e vídeo).
Continuamos coa difusión das nosas actividades educativas e conmemoracións en Facebook, instagram e na web do centro.
Avaliación
No conexto da avaliación do Plan, esta será continua e trimestral, a través da consecución ou non do obxectivo propostos. esta realizarse a través do equipo TIC, quen nas reunións propostas, avaliará os obxectivos propostos para cada un dos trimestres e establecerá os obxectivos a cumprir nos vindeiros trimestres.
De maneira xeral a avaliación resultante das medidas e accións levadas a cabo durante o presente curso podemos calificalas de satisfactorias. O profesorado na súa totallidade involucrouse nas xornadas de formación no que a tecnoloxías da información e comunicación se refire. Realizáronse tamén formacións co alumnado dando un resultado satisfactorio, que deron lugar ao nacemento de radio Mareliña, a radio escolar do colexio de Maceda. Tamén se valora positivamente a colaboración con radio Maceda, que emitiu algún programa da nosa radio escolar dende a emisora municipal.
A valoración dos novos recursos tecnolóxicos como os paneis dixitais e o novo material informático tamén resultou positiva, xeralizándose o seu uso por profesorado e alumnado.
Podemos concluir sinalando que de maneira xeral, o profesorado e o alumnado melloraron de maneira significativa a súa competencia dixital coas medidas adoitadas no presente curso.
Como proposta de mellora queda pendente a solicitude de máis material informático á Consellería e a colaboración con empresas e entidades da contorna para o vindeiro curso.
Comunicación e difusión
O CEIP Plurilingüe de Maceda dará a coñecer o seu Plan Dixital a través de distintas canles.
Publicarase na páxina web do centro:
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmaceda/
Tamén se pode consultar na seguinte dirección electrónica:
https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=32006553