Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Reunión a comezo de curso, trimestralmente e reunión a final de curso; xa que ó tratarse de un centro de menos de 6 unidades, o equipo do PLan Dixital está conformado unicamente pola figura do director do centro educativo
- Reunión ao comezo do 1º trimestre para explicar o Plan Dixital do centro e os obxectivos porpostos para o curso.
- Organización do Equipo do Plan Dixital (centro de menos de 6 unidades correspóndelle á dirección do centro a coordinación do equipo).
- Organización das actividades do 1º trimestre.
- Seguemento do 2º trimestre: Estado dos obxectivos fixados para planificar as actividades para alcanzar os obxectivos fixados para o curso 2023-2024
- Os obxectivos fixados para o 1º trimestre conseguironse
- Seguemento do 3º trimestre: Estado dos obxectivos fixados para planificar as actividades para alcanzar os obxectivos fixados para o curso 2023-2024
- Os obxectivos fixados para o 1º e 2º trimestre conseguironse
Avaliación
Avaliación procesual: A frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre e valoraranse os aspectos indicados a continuación.
-Estado de execución das accións e análise e valoración dos resultados
Para avaliar si hai avances poderíase pasar unha enquisa aos mestres e alumnos, así como comparar os datos recadados a principio de curso coa observación do seguimento da web, redes sociais e uso da aula virtual, multimedia, etc.
Análise de necesidades:
- Que necesidades colectivas de desenvolvemento profesional relacionadas coa integración das tecnoloxías dixitais de aprendizaxe xorden.
- Potenciar o uso dos medios de comunicación dixitais do centro: páxina web, abalar....
- Mellorar o uso do servidor documental.
- Que necesidades individuais de desenvolvemento profesional relacionadas coa integración das tecnoloxías dixitais de aprendizaxe xorden?
- Aprender-mellorar o manexo e uso na aula de ferramentas como o encerado dixital, tablets, aula virtual.
- Compróbase que hai docentes que teñen un nivel elevado no uso de certas tecnoloxías, polo que as súas necesidades serían as de mellorar o seu manexo. Outros docentes non amosan ningún interese polo que a necesidade individual sería a de sentir motivación cara o uso das tecnoloxías na aula, antes de explicar o seu uso.
- Como detectamos estas necesidades colectivas e individuais.
- Seguimento de petición dos recursos do centro, xa que para usar as aulas multimedia hai que apuntarse nun caderno. Tamén para dispor de aula virtual, o responsable TIC debe dar de alta ao mestre-usuario, polo que é sinxelo comprobar cada ano quen usa ou non usa a aula virtual.
- Conta o centro con recursos suficientes para satisfacer estas necesidades ou é necesario recorrer a axentes externos.
- O centro podería dispor de recursos suficientes xa que existe a opción de facer grupos de traballo a través dos centros de formación do profesorado.
- Que tipo de actuacións de desenvolvemento profesional se organizarán para satisfacer esas necesidades.
- Poderíase empezar por buscar documentación sobre o uso da tecnoloxía para fomentar o interese do profesorado.
- Como se avaliaran esas actuacións
O plan que se desenvolveu durante o presente curso 2023-2024, foi recollida a súa avaliación e estado de consecución das accións propostas para acadar os obxectivos planificados na Memoria Final de curso.
- O obxectivo 1: Aumentar coñecementos en materia de proptección de datos; non se considera acadado xa que faltou desenvolver aaccicón AO1:3: Formación sobre protección de datos. Non se acadou o valor previsto: O 50% do profesorado aumentou a súa competencia en protección de datos.
- O obxectivo 2: Aumentar o tempo de creatividade dixital do profesorado; non se considera acadado, xa que se aprazou a acción AO2.1: Establecer 2 sesións de 45 minutos para a creatividade en recursos dixitais. Aprazouse debido a organización do centro, quedando nunha única soa sesión, coincidindo co valor de partida e non acadando o valor previsto: 1 hora e media semanasl dedicada á creación de recursos dixitais.
- O obxectivo 3: Aumentar impicación da familia en estratexias/recursos dixitais, considérase acadado; xa que o valor de consecución: 8 familias implicadas en estratexias/recursos dixitais; acadouse, porque participaron nalgunha das iniciativas de concursos empregando recursos dixitais.
Propóñense como propostas demellora para o Plan Dixital no vindeiro curso 2024-2025, as seguiuntes:
Acadar os obxectivos pendentes e continuar afianzando a implicación das familias a través de recursos/estratexias dixitais.
Polo tanto os obxectivos que se propoñen para o vinceiro curso, son os seguintes:
1. Aumentar coñecementos en materia de protección de datos
2. Aumentar o tempo de creativade dixital a unha hora semanal
3. Aumentar a implicación das familias en estratexias/iniciativas dixitais. (12 familias como mínimo)
Comunicación e difusión
A estratexia para a publicidade e difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa será a páxina web do centro. https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipdoxures/