Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O EDPD do Plan Dixital realizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar a evolución deste Plan.
Realizouse unha visita do coordinador ADIX. Para os obxectivos realizamos unha serie de actividades:
O01PDCOMPRENDER O USO DE APPS UTILES PARA O USO DIARIO NA AULA
iniciación o uso de IDOCEO.
PROGRÁMAME PARA EDUCACIÓN E CONTEXTOS.
O02PDDOTAR EDIFICIO DE EDUCACIÓN PRIMARIA DE RECURSOS DIXITAIS
Recepcións de armarios para portátiles.
adquisición de mac para avaliación e proxectos de video e fotografía
recepción de portátiles para edixgal
O03PDRECIBIR FORMACIÓN EN FUNCIONAMENTO DE POLOS CREATIVOS
O coordinador de polos creativos comeza a súa formación
O04PDCONVERTIR BIBLIOTECA EN ZONA CREATIVA MAKER E DIXITAL
Utilizamos dentro do que podemos oa biblioteca para a realización de programas de radio na biblio e algunha formación.
O05PDINTRODUCIR AS TECNOLOXÍAS DIXITAIS COMO FERRAMENTA CLAVE NA AVALIACIÓN DE CONTEXTOS EDUCATIVOS
utilización e creación de rúbricas coa app prográmame.
Formación de docentes na mesma.
O coordinador adix realizou a visita correspondente para realizar axustes na elaboración do plan dixital.
- Revisión cumprimento accións do segundo trimestre
- Reunión con equipo ADIX
Valoración positiva
O01PDCOMPRENDER O USO DE APPS UTILES PARA O USO DIARIO NA AULA
Seguimos coa aplicación do idoceo
O02PDDOTAR EDIFICIO DE EDUCACIÓN PRIMARIA DE RECURSOS DIXITAIS
Recibimos mais equipamento para as aulas en forma de portátiles
O03PDRECIBIR FORMACIÓN EN FUNCIONAMENTO DE POLOS CREATIVOS
o coordinador de polos creativos recibe formación en impresión 3d e impresión, así como robótica.
Neste trimestre recibimos a formación sobre os Polos Creativos ademais dos seus Kits singulares. Os cales intentaranse ir traballando ao longo do terceiro trimestre.
O04PDCONVERTIR BIBLIOTECA EN ZONA CREATIVA MAKER E DIXITAL
Realizamos gravacións na nosa radio para o día das letras galegas
Realización dun scape room na biblioteca con elementos dixitais.
O05PDINTRODUCIR AS TECNOLOXÍAS DIXITAIS COMO FERRAMENTA CLAVE NA AVALIACIÓN DE CONTEXTOS EDUCATIVOS
Avaliamos a traves de idoceo e prográmame
O 7 de maio recibimos a visita do coordinador ADIX, con valoración positiva, ademais seguironse traballando os obxectivos propostos:
O01PDCOMPRENDER O USO DE APPS UTILES PARA O USO DIARIO NA AULA
o afianzamento xa foi maoir e moito do profesorado adquiriu coñecementos entorno a app usada
O02PDDOTAR EDIFICIO DE EDUCACIÓN PRIMARIA DE RECURSOS DIXITAIS
Seguiu chegando material o centro
O03PDRECIBIR FORMACIÓN EN FUNCIONAMENTO DE POLOS CREATIVOS
Formación no centro e creación de evidencias relacionadas con polos creativos e tarefas de robótica.
O04PDCONVERTIR BIBLIOTECA EN ZONA CREATIVA MAKER E DIXITAL
O espazo de radio seguiuse utilizando de mateira habitual.
O05PDINTRODUCIR AS TECNOLOXÍAS DIXITAIS COMO FERRAMENTA CLAVE NA AVALIACIÓN DE CONTEXTOS EDUCATIVOS
Avaliarase o terceiro trimestre tamén a partir de rúbricas creadas con IDOCEO, así como prográmame para contextos educativos.
Avaliación
Como xa foi indicado nun apartado anterior, o coordinador tentará monitorizar o uso dos cursos da aula virtual do centro. Os obxectivos de dotación de infraestrutura dependen da administración, polo que estamos supeditados a elo.
A nivel xeral a coordinación co coordinador ADIX foi boa, realizando sesións trimestrais de valoración do plan, así como a solución de posibles díbidas e calquera dificultade que puidera xurdir durante este curso.
Como proposta de mellora plantexaríase unha actuación mais práctica e menos teórica, xa que a cantidade de tempo utilizada na teoría vai en detrimento da práctica eduativa cos alumn@s.
Para un mellor cumplimento do plan de acción do noso centro, consideramos como necesario:
- Poder realizar, polo menos, unha reunión trimestral (mellor ao inicio) para dar a coñecer aos responsables das accións do plan, as accións correspondentes, indicando as datas estimadas para o seu cumplimento.
- Concretar accións medibles a través de indicadores (permiten evidencias e polo tanto é máis fácil acadalas).
- Realizar un plan de acción novo revisando o DAFO, priorizando as áreas de mellora e tendo en conta estas propostas de mellora e outras posible.
Comunicación e difusión
Para a difusión do Plan dixital, utilizaremos as vías habituais de comunicación coas familias, si ben implementaremos outras a medida que os nosos recursos sexan maiores, así como a nosa formación e páxinas web e o seu uso correcto. Ademais tamén difundiremos o mesmo entre a comunidade educativa e introduciremos o mesmo no resto da vida cotiá, pois consideramos un aspecto básico na relación centro-entorno.
https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=32005691