Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Unha avaliación procesual, ao longo de cada trimestre, no que se iremos vendo o estado da execución das accións, analizaremos e valoraremos os resultados e buscaremos, de ser o caso, as posibles modificacións que teñamos que facerlle ao plan e incorporaremos propostas de mellora.
E unha avaliación final ao final de cada curso escolar. Na que se analizarán a consecución ou non dos obxectivos propostos e se fará unha proposta de mellora de cara ao vindeiro curso.
Ao longo do primeiro trimestre o primeiro obxectivo do plan dixital, colaborar con institucións alleas ao centro educativo, empezou a levarse cabo xa que o colexio solicitou dous Plans Proxecta, Protexe os Animais e Plan de Vida Activa e Deportiva, por medio dos cales seguimos a colaborar coa protectora local, Arume, e coa Agrupación Deportiva Arenteiro. Así mesmo, todo o profesorado do centro utiliza dende setembro redes colaborativas profesionais coma o espazo Abalar para comunicarse coas familias.
En canto ao segundo obxectivo, crear e seleccionar recursos dixitais apropiados para o alumnado de cada aula, parte do profesorado seleccionou recursos dixitais que publicou nos blogs do centro, pero apenas se crearon recursos dixitais polo momento.
O obxectivo número tres, formar sobre novas modalidades de aprendizaxe do uso da tecnoloxía dixital, está programado para o segundo e terceiro trimestre dentro do PFPP que estamos a desenvolver no centro.
No obxectivo catro, adoptar innovacións educativas, só se levou a cabo polo momento a primeira acción (Inscribirse en actividades formativas para aprender e poder empregar todas as oportunidades que nos ofrecen as TIC), xa que non se fixo un horario para a aula de informática nin se creou unha escola de pais e nais para informar sobre os perigos das pantallas.
O obxectivo número cinco, promover o uso de ferramentas e plataformas dixitais promovidas pola administración educativa, conseguiuse dende o primeiro momento xa que tanto no primeiro claustro coma na reunión feita coas familias do alumnado antes de comezar as clases explicouse que o uso de Abalar era unha ferramenta fundamental de comunicación entre o profesorado e as familias do centro.
Por útilmo, o obxectivo seis, conseguir que o alumnado se autoevalúe e coevalúe empregando ferramentas dixitais, non se conseguiu en parte xa que non se elaboraron rúbricas dixitais, pero si se creou un espazo Maker, que é a principal novidade na biblioteca do centro, e introduciuse nese espazo tamén a robótica.
No segundo trimestre o primeiro obxectivo do plan dixital, colaborar con institucións alleas ao centro educativo, seguiuse a desenvolver facendo actividades sobre a protectora e organizando actividades deportivas a través da Agrupación Deportiva Arenteiro. Non houbo ningún cambio en canto ás redes colaborativas profesionais.
En canto ao segundo obxectivo, crear e seleccionar recursos dixitais apropiados para o alumnado de cada aula, parte do profesorado seleccionou recursos dixitais que publicou nos blogs do centro, pero apenas se crearon recursos dixitais polo momento. A situación é exactamente a mesma que no primeiro trimestre.
O obxectivo número tres, formar sobre novas modalidades de aprendizaxe do uso da tecnoloxía dixital, conseguiuse xa que dous mestres do centro impartiron sesións de docencia sobre a gravación dunha curtametraxe e sobre programas de edición de vídeo.
No obxectivo catro, adoptar innovacións educativas, non houbo ningunha modificación con respecto ao conseguido no primeiro trimestre: só se levou a cabo polo momento a primeira acción (Inscribirse en actividades formativas para aprender e poder empregar todas as oportunidades que nos ofrecen as TIC), xa que non se fixo tampouco un horario para a aula de informática nin se creou unha escola de pais e nais para informar sobre os perigos das pantallas.
O obxectivo número cinco, promover o uso de ferramentas e plataformas dixitais promovidas pola administración educativa, volveuse a lograr no segundo trimestre a través do uso diario de Abalar tanto por parte das familias coma do profesorado.
Por útilmo, o obxectivo seis, conseguir que o alumnado se autoevalúe e coevalúe empregando ferramentas dixitais, non se conseguiu en parte xa que non se elaboraron rúbricas dixitais, como xa se comentou no seguimento do trimestre anterior pero si se creou un espazo Maker, que é un éxito rotundo xa que parte do alumnado do centro prefire utilizalo nos recreos en vez de saír ao patio, e introduciuse nese espazo tamén a robótica nalgunhas sesións de primaria.
Avaliación
Para avaliar a consecución do noso plan faremos dúas avaliacións: - Unha avaliación procesual, ao longo de cada trimestre, no que se iremos vendo o estado da execución das accións, analizaremos e valoraremos os resultados e buscaremos, de ser o caso, as posibles modificacións que teñamos que facerlle ao plan e incorporaremos propostas de mellora. - E unha avaliación final ao final de cada curso escolar. Na que se analizarán a consecución ou non dos obxectivos propostos e se fará unha proposta de mellora de cara ao vindeiro curso.
Comunicación e difusión
Este plan foi presentado e aprobado polo Claustro e polo Consello Escolar. Unha vez aprobado publicouse na páxina web do centro así como nos distintos blog do colexio coa idea de que todos os membros da comunidade educativa teñan coñecemento do mesmo