Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

1.1 Datos básicos do centro
EPAPU Albeiros
Parque da Milagrosa s/n – 27003 (Lugo)
epa.albeiros.lugo@edu.xunta.gal
http://www.edu.xunta.gal/centros/epapualbeiros/

Etapas educativas:
• Ensinanzas Básicas Iniciais I e II
• Galego e castelán para inmigrantes
• ESA – 1º, 2º, 3º e 4º presencial e semipresencial
• Bacharelato 1º e 2º semipresencial
• Aula Mentor

• Curso de capacitación dixital

Profesorado do centro: 26
• O 30% do profesorado é provisional.

Alumnado matriculado no centro:
• sobre 600 alumnos oscilando ao longo de todo o curso porque a matrícula está aberta.

1.2 .Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro
O noso centro é o único da cidade de Lugo, e mesmo na provincia, destinado en exclusiva ao ensino de persoas adultas. Existe gran disparidade no nivel socioeconómico e cultural do noso alumnado.
Unha das características do ensino de adultos é o elevado abandono escolar e a adaptación do alumnado a moi diferentes ritmos de traballo e á aprendizaxe dixital, en moitas ocasións por falta de recursos para dispor do material axeitado.
Todos os departamentos do centro implementarán o Plan Dixital nas súas materias, creando recursos e materiais dixitais para aplicalos na aula para que o alumnado se familiarice con este tipo de ensinanza-aprendizaxe, como se está a facer desde algúns deles a través do Plan TIC e Lector. A aplicación das TIC ao traballo da aula convértese nunha peza clave na educación e formación do noso alumnado.
O Plan Dixital figurará coma un dos obxectivos a acadar dentro do Plan de Mellora do curso 24/25.

1.3. Proceso de elaboración
O deseño do Plan Dixital de centro ha de recoller as ideas principais e determinar as prioridades que marcarán o plan de traballo do centro no seu proceso de  cambio e de mellora.

A participación do equipo directivo no deseño e implementación do Plan é clave, tanto pola visión global que pode aportar como pola capacidade para movilizar os recursos que permitan o cambio na fase de implementación.
O Plan Dixital deberá permitir que toda a comunidade educativa coñeza a onde quere chegar o centro, cal é a situación actual do centro e como vai a ser o camiño do cambio.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

Empregouse:

  • Test Selfie.
  • Test CDD.
  • Outras fontes utilizadas foron a técnica dos post-it aportando debilidades, fortalezas, oportunidades e ameazas na que participou todo o profesorado do centro.
Interno
9 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade Alumnado pouco participativo e sen base dixital Alumnado Non
Debilidade Alumnado con escaseza dixital Alumnado Non
Debilidade Persoal provisional no centro . Persoal docente Non
Fortaleza Todas as aulas dotadas de pantalla táctil Infraestruturas Non
Fortaleza Oferta de cursos de capacitación dixital. Oferta Si
Fortaleza Departamento de tecnoloxía Persoal docente Si
Fortaleza Equipo directivo moi implicado coa dixitalización. Persoal docente Non
Fortaleza Formación no centro a travéss do PFPP en competencia dixital. Persoal docente Si
Fortaleza Persoal non docente moi motivado no uso das novas tecnoloxías. Persoal non docente Non
9 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 6 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Descoñecemnto das novas tecnoloxías como medio de aprendizaxe. Contorna Non
Ameaza Escasa lexislación específica para adultos. Lexislación Non
Ameaza Planificación por cuadrimestres Outras Non
Oportunidade Eficiencia na interacción coa administración educativa. Administración educativa Non
Oportunidade Publicación de contidos dixitais na aula virtual Contorna Si
Oportunidade Aproveitamento da extensión dos dispositivos dixitais entre o alumnado da contorna. Contorna Non
6 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Despois de proceder ao análise do DAFO, realizouse o plan de acción para acadar os obxectivos propostos.

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
001PD O1_Actualizar e formar ao profesorado en competencia dixital.
002PD O2_Utilizar a Aula Virtual como ferramenta de traballo e interacción profesorado-alumnado.
003PD O3_Ofertar o nivel medio de cursos de capacitación dixital
004PD O4_Outorgar as funcións dixitais ao departamento de tecnoloxía

Seguimento

Procedemento
1º Trimestre
2º Trimestre
3º Trimestre

Avaliación

Procedemento para a avaliación

No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano.
Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos anuais que se incorporará á Memoria Anual do centro e propostas de mellora.

Valoración xeral
Proposta de mellora

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

Páxina web do centro.