1.1 Datos básicos do centro
EPAPU Albeiros
Parque da Milagrosa s/n – 27003 (Lugo)
epa.albeiros.lugo@edu.xunta.gal
http://www.edu.xunta.gal/centros/epapualbeiros/
Etapas educativas:
• Ensinanzas Básicas Iniciais I e II
• Galego e castelán para inmigrantes
• ESA – 1º, 2º, 3º e 4º presencial e semipresencial
• Bacharelato 1º e 2º semipresencial
• Aula Mentor
• Curso de capacitación dixital
Profesorado do centro: 26
• O 30% do profesorado é provisional.
Alumnado matriculado no centro:
• sobre 600 alumnos oscilando ao longo de todo o curso porque a matrícula está aberta.
1.2 .Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro
O noso centro é o único da cidade de Lugo, e mesmo na provincia, destinado en exclusiva ao ensino de persoas adultas. Existe gran disparidade no nivel socioeconómico e cultural do noso alumnado.
Unha das características do ensino de adultos é o elevado abandono escolar e a adaptación do alumnado a moi diferentes ritmos de traballo e á aprendizaxe dixital, en moitas ocasións por falta de recursos para dispor do material axeitado.
Todos os departamentos do centro implementarán o Plan Dixital nas súas materias, creando recursos e materiais dixitais para aplicalos na aula para que o alumnado se familiarice con este tipo de ensinanza-aprendizaxe, como se está a facer desde algúns deles a través do Plan TIC e Lector. A aplicación das TIC ao traballo da aula convértese nunha peza clave na educación e formación do noso alumnado.
O Plan Dixital figurará coma un dos obxectivos a acadar dentro do Plan de Mellora do curso 24/25.
1.3. Proceso de elaboración
O deseño do Plan Dixital de centro ha de recoller as ideas principais e determinar as prioridades que marcarán o plan de traballo do centro no seu proceso de cambio e de mellora.
A participación do equipo directivo no deseño e implementación do Plan é clave, tanto pola visión global que pode aportar como pola capacidade para movilizar os recursos que permitan o cambio na fase de implementación.
O Plan Dixital deberá permitir que toda a comunidade educativa coñeza a onde quere chegar o centro, cal é a situación actual do centro e como vai a ser o camiño do cambio.