Debilidade |
1. No noso centro non utilizo a tecnoloxía para coñecer en maior detalle os meus puntos fortes e débiles como estudiante nin para realizar observacións sobre o traballo dos meus compañeiros (G5, G6). |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
2. Non utilizo suficientemente a tecnoloxía no fogar para as tarefas escolares (UTIC2). |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
3. No noso centro unha parte do alumnado con necesidades educativas especiais ten dificultades ao acceso ás tecnoloxías de apoio (C15). |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
1. Proporción elevada de familias pouco implicadas co ensino (C13 OP). |
Familias |
Non |
Debilidade |
1. Temos dúas aulas T1 e T2, con ordenadores obsoletos (C2). |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
2. Equipos informáticos insuficientes nos Departamentos (2). |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
3. Velocidade de acceso a Internet (3). |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
4. Ausencia de rede wifi nas aulas para o alumnado. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
1. Necesidades de formación adecuada para o profesorado do Centro (A1-A2). |
Oferta |
Non |
Debilidade |
2. Centro ausente da rede Edixgal (A3). |
Oferta |
Non |
Debilidade |
1. Pouca colaboración coas empresas na estratexia dixital (A6). |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
1. O profesorado non fomenta a realización de comentarios a outros/as alumnos/as sobre o seu traballo (G6). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
2. Non existe utilización das TIC para que o alumnado reflexione sobre o seu aprendizaxe (G5). |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
4. Non se fai unha avaliación e debate sobre as vantaxes e desvantaxes da ensinanza e aprendizaxe co uso das TIC (B1). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
6. Hai unha escasa formación en tecnoloxías dixitais de apoio a alumnado con necesidades educativas especiais. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
3.Non se fomenta la participación do alumnado en proxectos interdisciplinares usando as TIC (F6). |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
5. Non se fai unha avaliación do progreso e debate sobre o uso das TIC (B3). |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
1. Falta de formación interna no PND nas ferramentas corporativas (E3). |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
1. No noso centro hai dispositivos dixitais que son propiedade do centro ou están xestionados por el e que o alumnado pode utilizar cando os precisa (C8). |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
2. No noso centro os alumnos usan ferramentas e contornos de simulación con fines didácticos para reproducir o contexto de traballo real (C17). |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
3. No noso centro aprendo a actuar de maneira segura en internet e aprendo a actuar de maneira responsable e a respectar aos demais cando utilizo internet (H1, H3). |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
4. No noso centro aprendo a comprobar se a información que atopo en internet é fiable e precisa e a utilizar o traballo doutras persoas que atopei en internet (H4, H6). |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
5. No noso centro aprendo a crear contidos dixitais e a comunicarme usando a tecnoloxía (H7, H8). |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
7. Utilizo a tecnoloxía fóra do centro con fines de aprendizaxe (UTIC2, UTIC3). |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
6. Utilizo con certa frecuencia a tecnoloxía no centro (UTIC1). |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
1. A min ou a miña familia chégannos avisos e notificacións a través da aplicación AbalarMobil. Ademais pódense xustificar as faltas ou pedir titorías (PE3). |
Familias |
Non |
Fortaleza |
1. No noso centro a infraestructura dixital respalda a ensinanza e o aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais e existe un alto nivel de dixitalización nos procedementos internos de xestión (C1). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
2. No noso centro existen dispositivos dixitais que podo utilizar na miña labor docente (C2). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
3. No noso centro facilítase o acceso a internet para o ensino e aprendizaxe (C3). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
8. No noso centro o alumnado pode traer os seus propios dispositivos portátiles e usalos durante as clases (C13). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
9. No noso centro os espazos físicos facilitan o ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (C14). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
4. No noso centro disponse de asistencia técnica cando xortden problemas coas tenoloxías dixitais e existe un sistema efiicente de mantemento de incidencias (C5). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
5. No noso centro existen sistemas de protección de datos (C7). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
6. No noso centro hai dispositivos dixitais que son propiedade do centro ou están xestionados por el e que o alumnado pode utilizar cando os precisa (C8). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
7. No noso centro hai dispositivos portátiles administrados e propiedade do centro que os alumnos poden levar a casa cando sexa preciso (C10). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
10. No noso centro o alumnado con necesidades educativas especiais ten acceso a tecnoloxías asistenciais (C15). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
1. No noso centro hai dispositivos dixitais que son propiedade do centro ou están xestionados por el e que o alumnado porde utilizar cando os precisa (C8). |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
2. No noso centro existe un número determinado de ordenadores que se lle pode prestar ao alumnado para que os leve á súa casa. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
1. No noso centro contamos cunha estratexia dixital e o equipo directivo involucra ao profesorado no desenvolvemento da estratexia dixital do centro (A1, A2). |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
2. Apoiamos aos profesores para que exploren novas ofrmas de ensino con tecnoloxías dixitais (A3). |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
4. No noso centro temos medidas para identificar as dificultades que xorden coa aprendizaxe mixta, relacionados coas necesidades de aprendizaxe dos alumnos e o seu contexto socioeconómico (C11). |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
8. O centro difunde a información de interese e facilita o seguimento da actividade académica do alumnado a través de servizos dixitais educativos corporativos (web, aula virtual, video conferencia,abalar Mobil, correo electrónico...) (PE4). |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
3. No noso centro avaliamos os nosos progressos en materia de ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (B1). |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
5. O noso profesorado utiliza tecnoloxías dixitais para a comunicación relativa ao centro educativo (E4). |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
6. O centro só emprega servizos dixitais educativos corporativos (web,aula virtual, videoconferencia, correo corporativo...) para difundir a información do centro e o ensino virtual (PE1). |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
7. Dende o centro educativo promóvese a participación do profesorado en actividades formativas individuais organizadas pola Administración Educativa para a actualización das competencias dixitais do profesorado (PE3). |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
1. Conto co apoio do noso equipo directivo á hora de probar novas formas de ensino con tecnoloxías dixitais (A3). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
5. No noso centro debatimos sobres as vantaxes e inconvintes do ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (B2). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
6. No noso centro usamos tecnoloxías dixitais para colaborar con outras organizacións (B3). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
4. No noso centro avaliamos os nosos progresos en materia de ensio e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (B1). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
8. Teño acceso a posibilidades de aprendizaxe de DPC no relativo ao ensino con tecnoloxías dixitais (D2). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
7. O noso equipo directivo reflexiona connosco sobre as nosas necesidades de DPC no relativo ao ensino con tecnoloxías dixitais (D1). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
9. O noso equipo directivo axúdanos a intercambiar experiencias dentro do centro sobre o ensino con tecnoloxías dixitais (D3). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
10. Busco recursos educativos dixitais en internet e creo recursos dixitais para reforzar o meu método de ensino (E1, E2). |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
11. Utilizo entornos virtuais de aprendizaxe cos alumnos e recursos educativos abertos (E3, E5). |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
13. Realizo actividades de aprendizaxe dixitais que motivan ao alumnado (F4). |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
16. Atopei útiles as actividades de DPC sobre formación a través da cooperación e orientación e asesoramento internos (DP3, DP5). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
12. Utilizo tecnoloxías dixitais para fomentar a creatividade do alumnado, favorecer a colaboración entre eles e avaliar as súas habilidades (F3, F5, G1). |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
14. Participo en actividades formativas individuais organizadas pola Administración Educativa para a actualización das competencias dixitais do profesorado (PE1). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
15. Son coñecedor/a das vantaxes do emprego de software libre no ámbito educativo e dispoño e fago uso deste tipo de ferramentas nocentro (PE5). |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
17. Manexo con seguridade as TIC para a preparación das clases, impartilas e para a comunicación co alumnado (SMT1, SMT2, SMT4). |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
1. Os conserxes dispoñen cada un do seu ordenador con acceso a internet. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
2. Boa disposición do PND na atención ao alumnado (F3). |
Persoal non docente |
Non |