Debilidade |
Pouca capacidade de creación de contidos dixitais.
|
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Marxe de mellora do alumnado para verificar a calidade
da información e o recoñecemento do traballo dos
demais. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Dificultades para a utilización produtiva dos dispositivos
dixitais cos que contan. |
Familias |
Si |
Debilidade |
Falta de competencia dixital a nivel usuario en moitas
familias. |
Familias |
Non |
Debilidade |
A maior parte dos equipos precisan renovación pola súa
antigüidade.
|
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
O acceso a Internet é moi deficitario pola pobre conexión coa que conta o centro.
|
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Necesidade de reestruturación dos espazos físicos
adicados ás TIC para a súa integración/inclusión dentro
das aulas. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non existe oferta de formación presencial na Mariña de
Lugo. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Demanda de máis horas presenciais nos cursos de
formación. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Necesidade de individualizar as formacións. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Necesidade de empregar recursos de software con
licenza para a realización dalgúns cursos. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Falta de adecuación aos horarios de traballo en caso de
necesidade de mobilidade. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Incompatibilidade co horario lectivo. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Estratexia dixital con moita marxe de mellora.
Falta de tempo dentro do horario lectivo para explorar
novas modalidades de ensino no ámbito dixital. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Necesidade dun coñecemento máis profundo sobre a
protección de datos dixitais, licenzas de autor ou dereitos de uso. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Necesidade a aumentar a creatividade a través das TIC.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Falta de coñecemento para a creación de recursos
dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Claustro estable pero pouco dinámico e resolutivo. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Parte do claustro é reacio a participar en actividades de formación continua. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Escasa/nula colaboración con outros centros ou
organismos en relación ás TIC. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O emprego de contornas virtuais de aprendizaxe está en desenvolvemento. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Diferenza notable nas prácticas de avaliación entre os
cursos Edixgal e o resto.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Bo uso no emprego das contornas virtuais de aprendizaxe nos cursos Edixgal.
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Comportamento seguro e responsable no uso das TIC.
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Alta capacidade para comunicarse a través das TIC.
|
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Alumnado motivado pola competencia dixital. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Teñen á súa disposición dispositivos dixitais. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Centro dotado de recursos dixitais.
|
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
O alumnado de 5º e 6º está dotado de dispositivos dixitais (Proxecto E-Dixgal). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Disponse dunha empresa local para a asistencia técnica de urxencia de forma habitual.
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Existe oferta de formación tanto en Platega como de
forma presencial. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Interese por ter unha estratexia dixital ben definida. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Interese/motivación no desenvolvemento da estratexia dixital. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Debatemos e analizamos sobre o uso das tecnoloxías no centro.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Claustro motivado para empregar metodoloxías dixitais/novas tecnoloxías.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Emprego de recursos educativos abertos.
|
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Hai iniciativa para adaptar as necesidades do alumnado a través das TIC. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O claustro coñece as posibilidades de formación continua. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O claustro é consciente da existencia de recursos
educativos en liña. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Uso de ferramentas corporativas para a comunicación da comunidade educativa. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Iniciación en proxectos interdisciplinares "Seccións
Bilingües", "eTwining". |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Boa disposición para colaborar.
Estabilidade no posto de traballo (conserxe). |
Persoal non docente |
Non |