Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento que se realiza para seguir este plan sería dunha vez trimestral.
O01PD: A inicio de curso comentouselle ó profesorado o uso de AbalarPro por parte do mesmo. Durante este 1º trimestre logrouse que a totalidade do claustro utilizara esta ferramenta para as comunicacións diarias.
O02PD: O profesorado de 5º6º primaria, en especial o mestre titor está utilizando a plataforma moodle para a realización de tarefas co alumnado, principalmente tarefas de cuestionarios e plantillas de documentos en world e PDF. A cualificación será principalmente mediante táboas de cotexo.
O03PD: O profesorado de infantil está xenerando recursos dixitais, referentes a situacións de aprendizaxe relacionadas co plan proxecta mestres gandeiros, que se publican de forma transversal co equipo de biblioteca a través do blog da mesma.
O03PD: Durante est primero trimestre fixemos a solicitude do Plan Director de Convivencia centrado nos perigros das redes sociais e o ciberacoso.
O01PD: A inicio de curso comentouselle ó profesorado o uso de AbalarPro por parte do mesmo. Durante este 2º trimestre logrouse que a totalidade do claustro utilizara esta ferramenta para as comunicacións diarias.
O02PD: O profesorado de 5º6º primaria, segue a utilizar a plataforma Moodle, centrándose neste trimestre nas presentacións de contidos en formato vídeo e presentación, sobre todo nas ciencias naturais, ciencias sociais.
O03PD: O profesorado de infantil creou dous recursos dixitais, centrados no plan proxecta mestres gandeiros, en especial para actividades de promoción do centro, como foi crear carteis informativos do espazo agroandeiro para posterior realización dun montaxe audiovisual para a tv.
O04PD: En marzo fixemos as actividades Plan Director de Convivencia centrado nos perigros das redes sociais e o ciberacos e seguridade vial
O01PD: A inicio de curso comentouselle ó profesorado o uso de AbalarPro por parte do mesmo. Durante este 3º trimestre logrouse que a totalidade do claustro utilizara esta ferramenta para as comunicacións diarias.
O02PD: O profesorado de 5º6º primaria, segue a utilizar a plataforma Moodle, centrándose neste trimestre en creación de contidos relacionado cas saídas complementarias como coñecer os recursos naturais e sociais da Ribeira Sacra o do eido do Camiño de Santiago.
O03PD: O profesorado de infantil creou dous recursos dixitais, centrados na promoción da cultura galega, como é a festividade dos Maios ou as Letras Galegas.
O04PD: Xa está realizado dende o segundo trimestre as actividades Plan Director de Convivencia centrado nos perigros das redes sociais e o ciberacos e seguridade vial
Avaliación
A maior parte dos obxectivos propostos como utilizar abalarpro, xerar recursos dixitais tanto na etapa de infantil como de primaria, ou actividades relacionadas co Plan Director de convivencia foron alcanzados na súa totalidade.
Despois de buscar espazo e crear un espazo específico para Polos Creativos, agardamos o vindeiro curso ter material específico do mesmo, como pode ser impresora laser e impresora 3D para facer actividades con estes recursos.
Comunicación e difusión
-Publicación na páxina web do centro da dirección URL que dará acceso a educalidade