Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
1. Avaliación procesual: Con esta avaliación valoraremos o estado de execución das accións.
1.1. Avaliación Procesual.Temporalización : A frecuencia da súa realización será dunha vez por trimestre distribuída nas seguintes datas: - Decembro 2022, marzo 2023 e xuño 2023.
1.2. Avaliación Procesual. Estado de execución de cada acción: Para a avaliación procesual de cada acción terase en conta o estado de execución: Realizada, aprazada ou pendente.
1.3. Avaliación Procesual. Análise e valoración dos resultados: Analizarase o resultado das acción a desenvolver durante o curso 2022/2023.
1.4. Avaliación Procesual. Modificación das accións e propostas de mellora (se é necesario).
O01PD: Ao comezo de curso informouse á comunidade educativa sobre o emprego de Abalar móbil para as comunicacións.
O02PD: Estanse a crear recursos educativos para posteriormente subilos á Aula Virtual.
O03PD: Está en marcha o proxecto Polos Creativos e temos pensado o espazo para ubicalo.
O04PD: Estamos utilizando as tablets de Snappet co alumnado de Educación Primaria e engadindo recursos a través da aplicación Kahoot.
O01PD: Ao comezo de curso informouse á comunidade educativa sobre o emprego de Abalar móbil para as comunicacións.
O02PD: Estanse a crear recursos educativos con Kahoot, Canva, Genially..., para posteriormente subilos á Aula Virtual
O03PD: Está en marcha o proxecto Polos Creativos e temos pensado o espazo para ubicalo, e estamos pendentes de recibir o material para montar a aula.
O04PD: Estamos utilizando as tablets de Snappet co alumnado de Educación Primaria e engadindo recursos a través da aplicación Kahoot.
O01PD: Ao comezo de curso informouse á comunidade educativa sobre o emprego de Abalar móbil para as comunicacións e mantívose a asistencia á comunidade educativa ao longo do curso para solventar posibles incidencias.
O02PD: Estanse a crear recursos educativos con Kahoot, Canva, Genially..., e foron subidos á Aula Virtual do centro. Tamén xeramos códigos QR para facilitar o acceso ás familias a recursos, actividades e informacións varias relativas á comunidade educativa.
O03PD: Está en marcha o proxecto Polos Creativos e temos o espazo habilitado e estamos pendentes de recibir o material para poñelo en funcionamento.
O04PD: Estamos utilizando as tablets de Snappet e portátiles recibidos para a brecha dixital co alumnado de Educación Primaria e engadindo recursos a través de diferentes aplicacións.
Avaliación
O Plan Dixital favoreceu tanto a ampliación dos recursos dixitais como un maior emprego dos dispositivos e un conseguinte aumento na potenciación da competencia dixital do alumnado e do profesorado do centro.
Intentaremos manter os obxectivos deste curso e potenciar un uso maior dos dispositivos dispoñibles a seguir renovando os equipos obsoletos. Cabe a posibilidade de solicitar algún PFPP relativo ao emprego dos paneis dixitais, a solicitude do Plan Director para tratar a ciberseguridade.
Comunicación e difusión
Para a difusión do Plan Dixital entre os membros da comunidade educativa, plantexamos as seguintes accións:
1. Dar a coñecer o Plan Dixital á comunidade educativa a través da páxina web do centro.
2. O Plan Dixital recollerase no Proxecto Educativo do centro así coma na Programación Xeral Anual.
Ligazón ao Plan Dixital: https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=27015724