Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación co grao de consecución de obxectivos nos seguintes contextos: No contexto da avaliación procesual, a frecuencia da súa realización, que será como mínimo unha vez ao trimestre, facendo xuntanzas do Equipo deDinamización do Plan Dixital e levantando actas de ditas reunións, e os aspectos a valorar, que serán, como mínimo, o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións dasaccións e as propostas de mellora. Analizarase se os obxectivos e as accións do Plan Dixital se están a acadar ou non. No contexto da avaliación final mediante os correspondentes instrumentos, a frecuencia da súa realización, que será como mínimo unha vez ao ano, e os aspectos a valorar, que serán, como mínimo, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Incluímos a concreción anual do Plan Dixital na Programación Xeral Anual do centro, aprobada en Consello Escolar o 10 de outubro de 2022. Imprimimos a táboa de obxectivos do Plan Dixital para este curso 2022/23 e colocámola nun lugar visible da sala do profesorado.
Introducimos o Plan Dixital na aplicación Educalidade. Continuamos probando material de Polos creativos e ímolo empregando progresivamente co alumnado.
Avaliación
No contexto da avaliación procesual, a frecuencia da súa realización, que será como mínimo unha vez ao trimestre, facendo xuntanzas do Equipo de Dinamización do Plan Dixital e levantando actas de ditas reunións, e os aspectosa valorar, que serán, como mínimo, o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. Analizarase se os obxectivos e as accións do Plan Dixital se están a acadar ou non. No contexto da avaliación final mediante os correspondentes instrumentos, a frecuencia da súa realización, que será como mínimo unha vez ao ano, e os aspectos a valorar, que serán, como mínimo, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
2022/23
A incorporación das tecnoloxías da información e comunicación (TIC) no proceso de ensino-aprendizaxe permitiu o acceso a recursos educativos en liña, a mellora das habilidades tecnolóxicas dos estudantes e a personalización dos materiais educativos. Ademais, facilitou a comunicación e colaboración entre docentes e familias, pero será necesario abordar retos como a formación do profesorado para a correcta utilización do novo material de Polos creativos.
En resumo, confiamos en que o Plan Dixital sexa unha proposta valiosa que mellore o proceso de ensino-aprendizaxe dos estudantes e fomente o seu desenvolvemento tecnolóxico. As TIC permitirán acceder a recursos educativos en liña, personalizar os materiais e fortalecer a comunicación entre docentes e familias.
2021/22
O Plan Dixital vixente nese momento será incorporado ao Proxecto Educativo cando se actualice o mesmo. Unha concreción do Plan Dixital será incorporada á Programación Xeral Anual, posiblemente xunto con outros obxectivos relacionados coas TIC que non aparecen neste Plan por ter este unha estrutura demasiado ríxida e polo pouco prazo que nos dan para a realización do mesmo. As propostas de mellora serán recollidas polo Equipo de Dinamización do Plan Dixital na memoria xeral do centro.
2022/23
Acadar completamente os obxectivos propostos no Plan Dixital. Debatir no Equipo de Dinamización do Plan Dixital novos retos e propostas para o vindeiro curso. Unha vez realizada a obra do novo espazo do Polo creativo revisar e actualizar o Plan para adaptalo ao novo equipamento dispoñible.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado en Consello Escolar, o Plan Dixital estará dispoñible paratoda a comunidade educativa na páxina web do centro. O enlace publicarase nas RRSS do centro (na actualidade, Instagram e Twitter) e enviarase a todas as familias a través de EspazoAbalar (AbalarMóbil).