Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Ao longo do curso farase trimestralmente un seguimento do Plan dixital sobre os obxectivos formulados no plan de acción. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Accións a desenvolver do obxectivo 1 para este trimestre:
Comenzouse coa concienciación do alumnado na navegación segura en internet, coa proxeción dun conto dixital (elaborado polo equipo do PD) sobre o Sr. Google.
Programouse un taller informativo, a cargo de Raúl Ordóñez, sobre uso responsable de medios dixitais na primeira infancia, para o día 5 de marzo, de 17 a 19 horas.
Accións a desenvolver do obxectivo 2:
No mes de novembro e comezos de decembro realizáronse dúas sesións de formación en Koha, tal e como fora programado, dentro da liña: Dixitalización da biblioteca do centro, do PFPP do centro. Dita acción atópase realizada.
No mes de decembro o profesorado do centro realizou o rexistro en Koha de 20 fondos da biblioteca.
Accións a desenvolver do obxectivo 3:
A coordinadora do PD asistiu a unha formación en Santiago, de 5h, o día 20 de outubro de 2023, para Coordinadores de Polos Creativos onde participou en diferentes ponencias, sobre recursos, impartidas por distintos profesionais, así como lle foi trasladada información sobre o programa por parte de responsables da Consellería.
Programouse unha sesión formativa sobre manexo e aproveitamento didáctico do plotter Rotutex para o martes, 9 de xaneiro de 2024, dentro da liña do PFPP: Aproveitamento dos recursos do Polo Creativo.
Accións a desenvolver do obxectivo 1 para este trimestre:
Realizouse un obradoiro informativo, a cargo de Raúl Ordóñez, sobre uso responsable de medios dixitais na primeira infancia, o día 5 de marzo, de 17 a 19 horas, coa asistencia do 25% das familias.
Accións a desenvolver do obxectivo 2:
Neste trimestre continuouse co rexistro de fondos bibliográficos no programa Koha, e seguindo o calendario formativo da liña: Dixitalización da biblioteca do centro, do PFPP do centro. O número de rexistros efectuados sitúase en torno ao 20% do número
A mestra responsable de biblioteca rematou, con data 04/03/2024, a formación aparellada á implementación do Koha-Bescolares cunha duración de 50h.
Accións a desenvolver do obxectivo 3:
Desenvolveuse unha sesión formativa sobre manexo e aproveitamento didáctico do plotter Rotutex o martes, 9 de xaneiro de 2024, dentro da liña do PFPP: Aproveitamento dos recursos do Polo Creativo, no que participaron catro mestras do claustro.
A coordinadora do PD asistiu a unha formación no Cfr de Lugo, de 3h, o día 13 de marzo de 2024, para Coordinadores de Polos Creativos onde participou nunha xornada sobre Intelixencia Artificial nos Polos.
Programouse unha nova xornada de formación para o día, 9 de abril, sobre creación e edición de contidos multimedia.
Accións a desenvolver do obxectivo 1 para este trimestre:
Realizouse un traballo importante, por parte das titoras, dentro de cada grupo de accións encamiñadas a mellorar a competencia dixital do alumnado do centro, tendo presente a idade dos menores e precisando que ditas accións se manteñan no tempo para que poidan asimiladas e adquirir unha maior competencia.
Accións a desenvolver do obxectivo 2:
Neste trimestre continuouse co rexistro de fondos da biblioteca no programa Koha, con apoio a través da liña de formación solicitada. Á data actual o número de fondos rexistrados supón en torno ao 40% do total. Procede continuar con dito rexistro o vindeiro curso para lograr informatizar a totalidade dos fondos, xa que os tempos dentro do horario lectivo son escasos e non permitiron acadalo.
Accións a desenvolver do obxectivo 3:
A coordinadora do PD asistiu a unha formación no Cfr de Lugo, de 3h, o día 5 de abril de 2024, para Coordinadores de Polos Creativos onde participou nunha xornada sobre: Audiovisual edición con DDMM (medios dixitais).
Desenvolveuse, no centro, unha sesión formativa sobre creación de materiais e recursos dixitais con Canva e Genially, o martes, 16 de abril de 2024, dentro da liña do PFPP: Aproveitamento dos recursos do Polo Creativo.
Recibiuse tamén neste curso un kit Singular 11F que ben a completar o material asignado a Polos Creativos.
Neste curso quedou rematada a instalación de puntos wifi, con dominio: edu.xunta.gal.
Avaliación
A final de curso realizarase unha avaliación final para coñecer o grao de consecución dos obxectivos, reflectíndose na correspondente memoria. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O plan dixital elaborado polo centro establecía unha serie de obxectivos supeditados a tres ámbitos de actuación. No referente aos obxectivos plantexados para a organización e xestión do centro conseguiuse, con éxito, superalos na súa totalidade, así como se avanzou con resultado positivo naqueles encamiñados ao procesos de ensino- aprendizaxe e de información e comunicación.
O obxectivo 1 atópase parcialmente acadado na data actual, xa que aínda que se conseguiu superar as accións plantexadas para o mesmo precísase dun traballo máis extenso no tempo dada a idade do alumnado.
Con respecto ao obxectivo 2 non se acada completamente neste curso xa que o horario do profesorado non é suficiente para poder completar o rexistro nun curso.
O obxectivo 3 dase por acadado, xa que o profesorado foi quen de implentar, con éxito, os recursos do Polo Creativo nos proxectos de aula.
De cara ao vindeiro curso o centro establece como obxectivos prioritarios a incluir na actualización do Plan Dixital:
- Acadar unha maior competencia do alumnado na búsqueda, filtrado e uso da información en medios dixitais.
- Informatizar a totalidade dos fondos na aplicación KOHA.
Á súa vez, seguiremos implementando os recursos do Polo Creativo nos proxectos de aula e actividades complementarias realizadas ao longo do curso.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado o Plan dixital polo Consello Escolar darase a coñecer á comunidade educativa a través da páxina web do centro.