Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Avaliación
¿ Avaliación procesual:
Consiste na valoración a través da recollida continua e sistemática de datos, do funcionamento do plan así como da súa eficacia ao longo dun período de tempo fixado para a consecución dunhas metas ou obxectivos. A avaliación procesual é de gran importancia dentro dunha concepción formativa da avaliación, porque permite tomar decisións de mellora sobre a marcha. Tendo en conta este marco referencial, o PDC estará sometido a una constante avaliación e revisión para cumprir coa súa función orientadora e reguladora. Así, unha vez ao trimestre, o equipo responsable do mesmo levará a cabo una xuntanza na que se valorará o cumprimento dos obxectivos propostos, tendo en conta o estado de execución de cada una das acción propostas, así como o resultado das mesmas. Esta análise pormenorizada traerá como consecuencia a posibilidade de adecuar esas acción, ou mesmo modificalas, se é o caso, para, dese xeito acadar os obxectivos planeados
Unha vez feita a avaliación procesual coa correspondente adecuación das accións e obxectivos, chegaremos cara ao remate do curso onde se levará a cabo unha avaliación final, empregando os seguintes instrumentos: - Enquisa en liña ao profesorado das distintas etapas, onde se reflectirá o grao de consecución individual de cada un dos obxectivos planeados . -Análise da inclusión de ferramentas dixitais no proceso de ensino-aprendizaxe. -Análise do cumprimento do Plan de protección de datos do centro. -Recollida das opinións do profesorado sobre a formación (cursos, titoriais...) e os instrumentos postos ao seu dispor. - Recollidos e analizados todos estes datos, elaborarase unha proposta de mellora e/ou modificación do plan ou dalgún obxectivo ou acción proposta.Unha vez feita a avaliación procesual coa correspondente adecuación das accións e obxectivos, chegaremos cara ao remate do curso onde se levará a cabo unha avaliación final, empregando os seguintes instrumentos: - Enquisa en liña ao profesorado das distintas etapas, onde se reflectirá o grao de consecución individual de cada un dos obxectivos planeados . -Análise da inclusión de ferramentas dixitais no proceso de ensino-aprendizaxe. -Análise do cumprimento do Plan de protección de datos do centro. -Recollida das opinións do profesorado sobre a formación (cursos, titoriais...) e os instrumentos postos ao seu dispor. - Recollidos e analizados todos estes datos, elaborarase unha proposta de mellora e/ou modificación do plan ou dalgún obxectivo ou acción proposta..
Neste curso 2022/2023 estamos a avanzar bastante na consecución dos obxectivos previstos no Plan Dixital, non obstante seguimos a detectar algunhas deficiencias, sobre todo na formación do profesorado respecto o uso de novas tecnoloxías.
Seguimos a detectar algunhas dificultades, sobretodo no uso das novas tecnoloxias por parte dalgún profesorado na aula.
Tentaremos seguir traballando para motivar máis ao profesorado ofrecéndolles máis formación e dándolles máis opcións de aplicativos a empregar no seu día a día nas aulas.
Comunicación e difusión
A estratexia ou protocolo para a publicidade e difusión do plan dixital entre a comunidade educativa é a seguinte:
¿ Información do Plan Dixital ao Claustro de profesorado.
¿ Información do Plan Dixital ao Consello Escolar.
¿ Información do Plan Dixital mediante mensaxería ABALAR a toda a comunidade educativa.
¿ Publicación do Plan Dixital na Páxina web do centro, ao igual que nas redes. sociais do mesmo (Instagram e Facebook).