Debilidade |
Insuficientes estratexias para facilitar a participación do alumnado en procesos de avaliación entre iguais. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O alumnado non sabe crear contidos dixitais (agás os básicos en 5º e 6º). |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
O 80% do alumnado de 5º e 6º non emprega a tecnoloxía fóra do centro con fins educativos. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
O 65% do alumnado emprega a tecnoloxía para o ocio máis dunha hora ao día. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Exceptuando aos cursos de 5º e 6º, as competencias dixitais do alumnado son insuficientes. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Competencia dixital baixa. |
Familias |
Si |
Debilidade |
O sistema de comunicación coas familias (ABALAR) é moi limitado. |
Familias |
Non |
Debilidade |
Acceso limitado a dispositivos dixitais (agás 5º e 6º de primaria). |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Equipo dixital obsoleto na sala de mestres. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Non hai asistencia técnica interna suficiente. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Equipo dixital insuficiente para o alumnado. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Conexión á internet pouco fiable ou lenta. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non contamos cunha estratexia dixital no centro.
|
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Non existe un banco de recursos dixitais do propio centro. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Non se empregan tecnoloxías dixitais para traballar en equipo. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Falta de tempo para a formación. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Non se utilizan tecnoloxías dixitais para facilitar a retroalimentación axeitada ao alumnado (agás en 5º e 6º de primaria). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Falta de tempo para a creación de
recursos e nula dispoñibilidade horaria para a
coordinación. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Os especialistas de orientación non teñen grupos asignados de docencia en ABALAR polo que teñen dificultades para o envío de mensaxería. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
O persoal de conserxería non ten acceso á información dixital relevante do centro para atender e informar ás familias. |
Persoal non docente |
Non |
Debilidade |
Os/as auxiliares de conversa non teñen acceso á internet a través dunha conta corporativa da Xunta. |
Persoal non docente |
Non |
Debilidade |
Os coidadores/as non teñen acceso a dispositivos para realizar rexistros de conduta, alimentación, etc. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
O 76% do alumnado de 5º e 6º de primaria sabe usar o sofware e aplicacións sen axuda. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
A maioría emprega a tecnoloxía para realizar as tarefas escolares na casa menos dunha hora ao día (5º e 6º de primaria). |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O alumnado de 5º e 6º aprenden a crear
contidos dixitais básicos (ofimática). |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Acoden ao centro e ás titorías cando teñen dúbidas no uso do Abalar ou da aula virtual. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
Amosan interese pola formación dixital dos seus fillos/as |
Familias |
Non |
Fortaleza |
Os equipos do alumnado de 5º e 6º de primaria e as redes están actualizadas. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Hai dispositivos dixitais para todo o profesorado e para o alumnado de 5º e 6º de primaria. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Todas as aulas contan con proxector e PDI. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Existen dispositivos dixitais para empregar no labor docente.
|
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Existe acceso á internet. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
O centro participa en numerosos programas da Xunta. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
O centro conta con comedor escolar (con cociña in situ) e transporte escolar. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Existe o debate sobre as vantaxes e desvantaxes do ensino e a aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Equipo directivo e profesorado están involucrados
no desenvolvemento dunha estratexia dixital. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Explóranse novas formas de ensino con tecnoloxías dixitais. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Existe acceso e posibilidades de FPP. Suficiente participación en proxectos interdisciplinares. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Experiencia no uso de contornos virtuais de aprendizaxe (E-Dixgal, AV). |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Comunicación regular e ben organizada. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Suficiente política de protección de datos. |
Outras |
Non |
Fortaleza |
O profesorado mostra interese para o uso das TIC. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Existe creación de recursos dixitais por parte do profesorado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado busca recursos educativos dixitais en internet. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Se utilizan tecnoloxías dixitais para avaliar as habilidades do alumnado de primaria. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Se utilizan tecnoloxías dixitais para facilitar retroalimentación axeitada ao alumnado de 5º e 6º de primaria. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Se usan contornos virtuais de aprendizaxe co alumnado de primaria. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O profesorado elabora diferentes actividades tecnolóxicas acordes ás necesidades do alumnado. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O profesorado utiliza as tecnoloxías dixitais para a comunicación relativa ao centro. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Interese sobre as necesidades da DPC. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
O personal non docente ten interese polas novas tecnoloxías e valoran positivamente a súa aplicación. |
Persoal non docente |
Si |